ایرانیان دانلود
دانلود انیمیشن رستم و سهراب با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود انیمیشن رستم و سهراب با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27729 (16) { ["term_id"]=> int(1079) ["name"]=> string(14) "انیمیشن" ["slug"]=> string(22) "cartoons-and-animation" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1080) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(642) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(1079) ["category_count"]=> int(642) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(14) "انیمیشن" ["category_nicename"]=> string(22) "cartoons-and-animation" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#27726 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

دانلود انیمیشن رستم و سهراب

دانلود انیمیشن رستم و سهراب با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن رستم و سهراب اثری از کیانوش دالوند با لینک مستقیم

نام : انیمیشن رستم و سهراب | کیفیت تصویر : ۴۵۰*۷۶۸ | محصول ایران

ژانر : انیمیشن حماسی | فرمت تصویر : MP4| سال انتشار : ۱۳۹۴ | مدت نمایش : ۸۹ دقیقه

خلاصه داستان فیلم : در انیمیشن رستم و سهراب ، رستم قهرمان بزرگ ایران زمین، در پی یافتن اسب گمشده خود (رخش) به شهر سمنگان پا می گذارد و در نهایت دل در گرو عشق تهمینه، شاهزاده زیباروی سمنگانی می نهد. اما تقدیر چیز دیگری می خواهد و رستم برای کمک به میهنش، پیش از تولد فرزند خود مجبور به ترک سمنگان و رفتن به جنگ می شود…. انیمیشن رستم و سهراب را با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

رستم و سهراب نام یک انیمیشن ایرانی است که در شهر بروجرد تولید شده است و محصول مشترک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و استودیو انیمیشن آریا (برادران دالوند) است. کیانوش دالوند کارگردان این اثر سه بعدی است. حق کپی‌رایت این انیمیشن توسط روسیه و امارات متحده عربی خریداری شد.

رستم قهرمان بزرگ ایران زمین، در پی یافتن اسب گمشده خود (رخش) به شهر سمنگان پا می‌گذارد و در نهایت دل در گرو عشق تهمینه، شاهزاده زیبا روی سمنگانی می‌نهد. اما تقدیر چیز دیگری می‌خواهد و رستم برای کمک به میهنش، پیش از تولد فرزند خود مجبور به ترک سمنگان و رفتن به جنگ می‌شود و …

کیانوش دالوند کارگردان انیمیشن

کیانوش دالوند متولد خرم آباد کارگردان انیمیشن و فیلم‌نامه‌نویس انیمیشن اهل ایران است. وی فعالیت هنری خود را در زمینه انیمیشن سازی از سال ۷۶ در شهرستان بروجرد آغاز نمود.

کارگردان

رستم و سهراب (انیمیشن)
ناسور
روزی که حسنی مرد شد

نویسنده

شنگول و منگول
ناسور
روزی که حسنی مرد شد

تدوین

روزی که حسنی مرد شد

تصاویری از محیط انیمیشن :

انیمیشن رستم و سهراب

:: دانلود انیمیشن رستم و سهراب به زبان اصلی ::