ایرانیان دانلود
انیمه نبرد با تایتان‌ ها Attack On Titan 2013-2023
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

انیمه نبرد با تایتان‌ ها Attack On Titan 2013-2023

  • دسته فیلم
    array(3) { [0]=> object(WP_Term)#17462 (16) { ["term_id"]=> int(128495) ["name"]=> string(10) "انیمه" ["slug"]=> string(5) "anime" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(128495) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(1079) ["count"]=> int(83) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(128495) ["category_count"]=> int(83) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(10) "انیمه" ["category_nicename"]=> string(5) "anime" ["category_parent"]=> int(1079) } [1]=> object(WP_Term)#27734 (16) { ["term_id"]=> int(1079) ["name"]=> string(14) "انیمیشن" ["slug"]=> string(22) "cartoons-and-animation" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1080) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(642) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(1079) ["category_count"]=> int(642) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(14) "انیمیشن" ["category_nicename"]=> string(22) "cartoons-and-animation" ["category_parent"]=> int(0) } [2]=> object(WP_Term)#17490 (16) { ["term_id"]=> int(7114) ["name"]=> string(27) "انیمیشن سریالی" ["slug"]=> string(10) "television" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(7115) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(1079) ["count"]=> int(206) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(7114) ["category_count"]=> int(206) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(27) "انیمیشن سریالی" ["category_nicename"]=> string(10) "television" ["category_parent"]=> int(1079) } }

دانلود انیمه حمله به تایتان دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده با کیفیت Full HD

فصل جدید انیمه اتک آن تایتان یا انیمیشن ژاپنی نبرد با تایتان ها یا به انگلیسی دانلود انیمه Attack On Titan 2013-2023 منتشر شد و فصل پنجم اتک آن تایتان آخرین فصل این انیمیشن جذاب ژاپنی خواهد بود.

غیر ممکن است اهل دیدن انیمه باشید و اسم اتک آن تایتان را نشنیده باشید؛ انیمه Attack On Titan 2013-2023 به علت جلوه‌های بصری فراموش‌نشدنی، مجموعه‌ای از شخصیت‌های جذاب و رمز و رازهای پنهان در قصه باعث شده است که طرفداران زیادی را به خود جذب کند و برای افراد علاقه‌ مند به فانتزی‌ های تاریک، درام‌ های درگیر کننده، قصه‌ های پسارستاخیزی و حتی اکشن‌ های تخیلی و اغراق‌ آمیز اثری است که نباید حتی یک روز تماشای آن را به تعویق انداخت.

:: محتوای انیمیشن Attack On Titan 2013-2023 فاقد هرگونه صحنه مغایر با فرهنگ و شئونات اسلامی بوده و سانسور شده می باشد ::

Attack On Titan نبرد با تایتان

درباره انیمه حمله به تایتان

انیمیشن ژاپنی Attack On Titan 2013-2023 یا به فارسی دانلود انیمه نبرد با تایتان‌ ها یا حمله به تایتان که با نم اصلی Shingeki no Kyojin هم در ژاپن شناخته می شود، محصول 2013 کشور ژاپن به کارگردانی مشترک تتسورو آراکی، ماساشی کوئیزوکا، یویچیرو هایاشی و جان سیشیدو در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌ باشد.

اگر به مجموعه های پویانمایی علاقمند هستید می توانید برای دریافت فیلم ها و سریال های کارتونی به صفحه دانلود انیمیشن مراجعه فرمایید.

فصل پنجم اتک آن تایتان، پارت سوم فصل 4 است

بالاخره پس از یک دهه سلطنت در میان انیمیشن های ژاپنی، سریال نبرد با تایتان ها پس از انتشار فصل پنجم به پایان خواهد رسید و این اثر در دل تاریخ ثبت خواهد شد. البته اتک آن تایتان فصل پنجم ندارد و قسمتی که با نام The Final Chapters: Special 1 در سال 2023 و پس از یک سال وقفه منتشر شده، پارت سوم فصل چهارم محسوب می شود.

پیشنهاد برای شروع یک انیمه جذاب دیگر: دانلود انیمه سریالی حماسه وینلند 2019

پوستر فصل پنجم Attack on Titan 2023

براساس مانگای ژاپنی

فیلمنامه Attack On Titan 2013-2023 را هاجیمه ایسایاما براساس یک مجموعه مانگای ژاپنی به همین نام که توسط خودش نوشته و طراحی شده‌ بود و در 34 جلد از سال 2009 تا 2021 در مجله بساتسو شونن ژاپن منتشر شد به نگارش درآورده است و همچنین هنرمندانی چون یوکی کاجی، ماسایا ماتسوکازه، یومی کاواشیما، کیومیتسو میزوچی، تورو نارا، آتسوکو یویا، جیرو سایتو، مامیکو نوتو و یوی ایشکاوا در این انیمه به صداپیشگی پرداخته اند.

یکی از خاطره انگیزهای ماندگار: دانلود انیمه داستان آنه شرلی دوبله فارسی

Attack On Titan نبرد با تایتان

خلاصه داستان انیمیشن اتک آن تایتان

در خلاصه داستان انیمیشن Attack On Titan 2013-2023 نبرد با تایتان‌ ها آمده است که قرن‌ ها پیش انسان‌ ها توسط غول‌ هایی به نام تایتان تا مرز نابودی پیش می‌ روند؛ انسان‌ های باقی‌ مانده برای حفاظت از جان خود دیوارهای بلندی می‌ سازند و به مدت ۱۰۰ سال درون این دیوارها در امنیت کامل به سر می‌ برند تا زمانی که یک غول عظیم‌ الجثه ۶۰ متری دیوار را سوراخ کرده و راه را برای ورود تایتان‌ های دیگر فراهم می‌ کند. پس از آنکه ارن ییگر مادر خود را طی حمله تایتان ها به شهر از دست می دهد و قسم می‌خورد که انتقام انسان‌ ها را از تایتان‌ ها بگیرد و زمین و بشریت را که با خطر نابودی از سوی تایتان ها روبرو هستند را نجات دهد…

Attack On Titan نبرد با تایتان

تولید و پخش اتک آن تایتان

انیمیشن نبرد با تایتان‌ ها توسط کمپانی های ویت استودیو (Wit Studio)، پروداکشن آی.جی (Production I.G) و ماپا (Mappa) در 4 فصل تولید شد و اولین قسمت از فصل اول آن در تاریخ 6 آوریل سال 2013 میلادی در ماینیچی برودکاستینگ سیستم (Mainichi Broadcasting System) پخش شد و فصل دوم این انیمه نیز از آوریل ۲۰۱۷ منتشر شد. فصل سوم اتک آن تایتان در دو بخش منتشر شد که بخش اول از ژوئیه ۲۰۱۸ آغاز شد و بخش دوم آن نیز از ۲۹ آوریل ۲۰۱۹ پخش شد.

فصل چهارم اتک آن تایتان که آخرین فصل این سریال است، در سه بخش در نظر گرفته شده است

  1. بخش اول فصل چهارم از تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شد و تا 16 قسمت ادامه داشت
  2. بخش دوم فصل چهارم نیز از تاریخ 9 ژانویه 2022 آعاز شد که شامل قسمت های 17 تا 28 می باشد.
  3. اما پخش آخرین بخش از آخرین فصل انیمه حمله به تایتان در تاریخ 3 مارس 2023 شروع شد که قسمت 29 از فصل چهارم می باشد.

در سال ۲۰۱۵ میلادی نیز لایو اکشنی براساس این مانگا در دو پارت با عناوین حمله به تایتان (Attack on Titan Part 1 2015) و حمله به تایتان: پایان دنیا (Attack on Titan II: End of the World 2015) ساخته شده‌ است.

Attack On Titan نبرد با تایتان

دومین مانگای پرفروش تاریخ

موفقیت‌های انیمه Attack on Titan بدون کوچک‌ترین شکی به‌خاطر موفقت‌های چشمگیر مانگای آن به‌شمار می‌روند. تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۶۶ میلیون نسخه از این مانگا به فروش رفته که تا امروز این عدد به بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه رسیده است. تنها مانگایی که توانسته رتبه اول را در گزارش‌های فروش هفتگی و ماهیانه به خود اختصاص دهد و اجازه ندهد حمله به تایتان همیشه در رتبه اول باشد، مانگای One Piece تلقی می‌شود. مانگای One Piece هم‌اکنون عنوان پرفروش‌ترین مانگای تاریخ را در اختیار خود دارد.

Attack On Titan نبرد با تایتان

الهام از شهری واقعی

شهرهای شیگانشینا و تروست در انیمه اتک آن تایتان که تمام اطراف آن دیوارهای بلند قرار دارد کاملا براساس یک شهر واقعی طراحی شده است. هاجیمه ایسایاما این شهر را از روی شهر نوردلینگن در ایالت باواریای آلمان طراحی کرده است. شهر نوردلینگن قدمتی بیش از هزار سال دارد و یکی از سه شهر آلمان به‌شمار می‌رود که در اطراف آن یک دیوار سراسری قرار گرفته است.

اگر به سریال های کارتونی علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم برای دریافت مجموعه های تلویزیونی پویانمایی کشورهای مختلف جهان، به صفحه دانلود سریال انیمیشنی مراجعه فرمایید.

Attack On Titan نبرد با تایتان

جوایز و افتخارات انیمه حمله به تایتان ها

  • جزو ۲۵۰ سریال برتر IMDb با رتبه 27

به ندرت پیش می‌آید که یک مجموعه تلویزیونی انیمه در مدت زمان کوتاهی به سطح قابل توجهی از محبوبیت و شهرت برسد و بتواند نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. محبوبیت این انیمه در حدی است که طرفداران آن را با سریال مورد تحسین Lost مقایسه می‌کنند. انیمه اتک آن تایتان توانسته است با حضور در جشنواره های متعدد موفق به کسب 21 جایزه و همچنین نامزد دریافت 30 جایزه دیگر نیز شود. این انیمه سریالی با حدود 400 هزار رای، امتیاز 9 از 10 از دیدگاه بینندگان را به خود اختصاص داد و در رتبه 27 برترین سریال های جهان در IMDb قرار گرفت.

از بهترین انیمه های سال 2023: دانلود انیمه مرد اره ای 2022 زیرنویس چسبیده

Attack On Titan نبرد با تایتان

صداپیشه های انیمیشن Attack On Titan 2013-2023

  • یوکی کاجی در نقش ارن
  • ماسایا ماتسوکازه در نقش کالت گریس
  • یومی کاواشیما در نقش زوفیا
  • کیومیتسو میزوچی در نقش کالوی
  • تورو نارا در نقش کاسلو
  • آتسوکو یویا در نقش کارینا
  • جیرو سایتو در نقش ماگات
  • مامیکو نوتو در نقش لارا تایبار
  • یوی ایشکاوا در نقش میکاسا

Attack On Titan نبرد با تایتان

اطلاعات و عوامل انیمه ژاپنی Attack On Titan 2013-2023

  • نام انگلیسی: Attack On Titan 2013-2023
  • نام فارسی: نبرد با تایتان‌ ها
  • کیفیت تصویر و رزولوشن: 480p موبایلی | 720p HD | 1080p Full HD
  • تعداد فصل: 4
  • تعداد قسمت: 98
  • رده سنی: +17
  • کارگردان یا سازنده: Tetsurô Araki
  • نویسندگان: Hajime Isayama
  • مدت زمان نمایش: 23 دقیقه
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • کشور سازنده: ژاپن
  • سانسور: دارد
  • انکودر: سایت دانلود فیلم ایرانیان دانلود
  • زیرنویس فارسی چسبیده: دارد