ایرانیان دانلود
عکس فیلم اتانازی با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم اتانازی با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27729 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#18564 (16) { ["term_id"]=> int(49001) ["name"]=> string(30) "فیلم ایرانی کمدی" ["slug"]=> string(21) "comedy-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49002) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(386) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49001) ["category_count"]=> int(386) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(30) "فیلم ایرانی کمدی" ["category_nicename"]=> string(21) "comedy-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } }

.:: دانلود فیلم اتانازی ::.

عکس فیلم اتانازی با لینک مستقیم و رایگان فیلم سینمایی اتانازی 1380

.:: دانلود فیلم اتانازی اثری از رحمان رضایی با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم اتانازی : اتانازی فیلمی با موضوع اجتماعی از رحمان رضایی است. این فیلم تولید سال ۱۳۸۰ و فیلم نامهٔ آن نوشته دکتر محمدهادی کریمی است که با دستمایه قرار دادن موضوعی پزشکی (اوتانازی) وارد مسایل اجتماعی نسل جوان می‌شود. دکتر ماکان برنا در جریان معالجه یکی از بیماران خود به نام پرنیان شهسوار دلداده او می‌شود. پرنیان که از خانواده‌ای ثروتمند و متمکن است به دلیل بیماری قلبی خود دچار افسردگی شده و امید خود را از دست می‌دهد. از سوی دیگر، فراز ورزشکار سرشناس و بنام که بدلیل ابتلا به بیماری سرطان از مرگ حتمی خود اطلاع یافته.

خلاصه داستان فیلم اتانازی :

دکتر ماکان برنا در جریان معالجه یکی از بیماران خود به نام پرنیان شهسوار دلداده او می شود. پرنیان که از خانواده ای ثروتمند و متمکن است به دلیل بیماری قلبی خود دچار افسردگی شده و امید خود را از دست می دهد. از سوی دیگر، فراز ورزشکار سرشناس و بنام که بدلیل ابتلا به بیماری سرطان از مرگ حتمی خود اطلاع یافته.

حسام نواب صفوی بازیگر فیلم سینمایی اتانازی :

سید حسام‌الدین نواب‌صفوی (زادهٔ ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ در تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او علاوه بر بازیگری، به وکالت و نوازندگی مشغول است. او در محله میرداماد تهران متولد شده‌است. پدرش قاضی دادگستری بود و پس از بازنشستگی، به وکالت و ترجمه مشغول شد. پدرش در سال ۱۳۸۸ دار فانی را وداع گفت. او سه برادر به نام‌های هومن، حسین و حسن دارد که دو تن از آن‌ها در آمریکا و دیگری در آفریقا زندگی می‌کنند و به خاطر خانواده اش زیاد به آمریکا سفر می‌کند. اما خود می‌گوید که عاشق ایران است و در ایران زندگی می‌کند. سفرهای زیادی به اروپا دارد؛ و به ویژه دادگاه‌های اروپا را رصد می‌کند. او می‌گوید که آرزو دارد به مهارتی در امر وکالت برسد که روزی بتواند از حقوق ملت ایران در دادگاه بین‌المللی لاهه دفاع کند.

بازیگران فیلم اتانازی :

علیرضا ثانی فر سولماز غنی حسام نواب صفوی

دستیار اول کارگردان: خسرو سینا
طراح صحنه و لباس: یوسف صیادی
مدیر تولید: خسرو امیر صادقی
منشی صحنه: فاطمه ناصری
سایر بازیگران: ایمان اشراقی – ساغر عزیزی – رزیتا استیکی

تصاویر فیلم اتانازی :

 

عکس فیلم اتانازی با لینک مستقیم و رایگان فیلم سینمایی اتانازی 1380 عکس فیلم اتانازی با لینک مستقیم و رایگان فیلم سینمایی اتانازی 1380

اطلاعات فیلم ایرانی اتانازی :

کیفیت تصویر : ۵۷۶p

فرمت تصویر : MP4

کارگردان : رحمان رضایی

تهیه کننده: داریوش بابائیان

نویسنده : محمدهادی کریمی

سال پخش: ۱۳۸۰

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۸۹ دقیقه

فروش گیشه :

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا