ایرانیان دانلود
عکس فیلم بحران Trespass دوبله فارسی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم بحران Trespass دوبله فارسی

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#28174 (16) { ["term_id"]=> int(36152) ["name"]=> string(19) "فیلم خارجی" ["slug"]=> string(14) "foreign-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36153) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(3285) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36152) ["category_count"]=> int(3285) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(19) "فیلم خارجی" ["category_nicename"]=> string(14) "foreign-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم بحران Trespass ::.

عکس فیلم بحران Trespass دوبله فارسی دانلود رایان فیلم Trespass 2011

.:: دانلود فیلم بحران Trespass دوبله فارسی با لینک مستقیم ::.

محتوای این فیلم فاقد هرگونه صحنه مغایر با فرهنگ و شئونات اسلامی می باشد و در شبکه نمایش خانگی دوبله, سانسور و پخش شده است

دانلود فیلم بحران Trespass : تعدی Trespass فیلمی محصول سال ۲۰۱۱ آمریکا به کارگردانی جوئل شوماخر است. در این فیلم بازیگرانی همچون نیکولاس کیج، نیکول کیدمن، لیانا لیبراتو، کم جیجاندت، بن مندلسون، دش میهوک، جوردانا اسپیرو و امیلی مید ایفای نقش کرده‌اند. یک دلال الماس و همسرش که زندگی خوبی در منطقه ای زیبا دارند زندگیشان با ورود دزدانی خطرناک وخشن با لباس پلیس به خانه اشان تبدیل با کابوس میشود….

نیکلاس کیج یکی از بازیگران فیلم بحران Trespass :

نیکلاس کیج Nicolas Cage (زادهٔ ۷ ژانویهٔ ۱۹۶۴) هنرپیشه، تهیه‌کننده و کارگردان مشهور آمریکایی است.

از فیلم‌های اولیهٔ وی می‌توان به این موارد اشاره کرد: دختر دره (۱۹۸۳)، مسابقه با ماه (۱۹۸۴)، بردی (۱۹۸۵)، ازدواج پگی سو (۱۹۸۶)

دیوانه (۱۹۸۷)، بوسهٔ خون‌آشام (۱۹۸۹)، از ته دل وحشی (۱۹۹۰)، ماه‌عسل در وگاس (۱۹۹۲) و صخرهٔ قرمز غربی (۱۹۹۳)

نیکلاس کیج در سال ۱۹۹۵ توانست جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، یک جایزه گولدن گلوب و یک جایزه انجمن بازیگران فیلم را بخاطر بازی در فیلم ترک لاس وگاس بدست آورد.

بعد از این اتفاق بود که با حضور در فیلم‌های مشهوری همچون صخره (۱۹۹۶)، تغییر چهره (۱۹۹۷)، هواپیمای محکومین (۱۹۹۷)، شهر فرشته‌ها (۱۹۹۸) و گنجینه ملی (۲۰۰۴) به شهرت بسیاری دست یافت.

نیکلاس بخاطر بازی در فیلم اقتباس موفق شد برای دومین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود..

وی همچنین در سال ۲۰۰۲ فیلم خود را با نام سانی کارگردانی کرد که به همین علت نامزد دریافت جایزه‌ای از جشنواره فیلم آمریکایی دوول (در فرانسه) شد.

خلاصه داستان فیلم بحران Trespass :

«کایل» (نیکلاس کیج) و «سارا میلر» (نیکول کیدمن) زن و شوهری هستند که به همراه دختر نوجوانشان، «آوری» (لیانا لیبراتو) زندگی بسیار خوب و خوشی دارند.

کایل در کار خرید و فروش الماس است و از این طریق توانسته ثروت هنگفتی بهم بزند. اما در شبی، یک گروه به خانه خانواده میلر حمله می‌کنند و تنها خواسته آنها هم پول است. کایل تصمیم می‌گیرد در مقابل این گروه بایستد اما …

بازیگران فیلم بحران Trespass :

Nicolas Cage در نقش Kyle Miller
Nicole Kidman در نقش Sarah Miller
Cam Gigandet در نقش Jonah[12]
Jordana Spiro در نقش Petal[13]
Ben Mendelsohn در نقش Elias
Liana Liberato در نقش Avery Miller
Dash Mihok در نقش Ty
Nico Tortorella در نقش Jake
Emily Meade در نقش Kendra
Terry Milam در نقش Travis

تصاویر فیلم بحران Trespass :

 

عکس فیلم بحران Trespass دوبله فارسی دانلود رایان فیلم Trespass 2011 عکس فیلم بحران Trespass دوبله فارسی دانلود رایان فیلم Trespass 2011

اطلاعات فیلم خارجی بحران Trespass :

کیفیت تصویر : ۴۸۰p

فرمت تصویر : MP4

کارگردان : جوئل شوماخر

تهیه کننده: Rene Besson Irwin Winkler David Winkler

نویسنده : Karl Gajdusek

سال پخش: ۲۰۱۱

ژانر : ترسناک

مدت زمان نمایش: ۱۰۰ دقیقه

فروش گیشه : $۹٫۶ Million

امتیاز: ۵٫۳

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا