ایرانیان دانلود
عکس فیلم دارکوب با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم دارکوب با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27725 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27816 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم دارکوب ::.

عکس فیلم دارکوب با لینک مستقیم و رایگان فیلم سینمایی دارکوب بهروز شعیبی

.:: دانلود فیلم دارکوب اثری از بهروز شعیبی با کیفیت فول اچ دی ::.

دانلود فیلم دارکوب : دارکوب فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند. این فیلم نامزد ده سیمرغ بلورین از جمره سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شده‌بود که موفق به دریافت دو سیمرغ شد. دارکوب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهروز شعیبی و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. فیلم دارکوب در سی‌وششمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت ۱۰ سیمرغ بلورین از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده‌بود که از این نظر رتبهٔ سوم را به خود اختصاص داد. دارکوب موفق به گرفتن دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

خلاصه داستان فیلم دارکوب :

داستان زنی معتاد (سارا بهرامی) است که همسرش (امین حیایی) او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده‌است. زن معتاد (مهسا) که به او دروغ گفته شده‌است که فرزندش (باران/گلی) مرده، متوجه می‌شود کودکش زنده است. پی‌گیری‌های زن برای پس‌گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید (مهناز افشار) به وجود می‌آورد.

بهروز شعیبی کارگردان فیلم سینمایی دارکوب :

بهروز شعیبی (متولد ۱۳۵۸ در مشهد) بازیگر و کارگردان ایرانی است.

او در فیلم‌های مختلف، نقش‌های مختلفی را از جمله کارگردان، بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز داشته‌است.

او برای کارگردانی فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو (مسابقه فیلم‌های اول) شد.

علاوه بر فعالیت در سینما و تلویزیون، بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۲، فیلم تبلیغاتی محمد باقر قالیباف را برای انتخابات ریاست جمهوری کارگردانی کرده‌است.

فیلم هایی که بهروز شعیبی ساخته است عبارت است از :

گلشیفته (۱۳۹۶–۹۷) دارکوب (۱۳۹۶) سیانور (۱۳۹۴) پرده نشین (سریال تلویزیونی، ۱۳۹۳)

دنیای بهتر (تله فیلم، ۱۳۹۱) دهلیز (۱۳۹۱) باغ آلوچه (۱۳۸۴) ستاره روی زمین (مستند بلند، ۱۳۸۵)

بالهای خوشبختی (۱۳۸۷) جامانده (۱۳۸۸) میان ماندن و رفتن (۱۳۸۹) پیش خواهد آمد – (۱۳۸۸)

بازیگران فیلم دارکوب :

مهناز افشار امین حیایی جمشید هاشم‌پور هادی حجازی‌فر سارا بهرامی بازیگران فیلم سینمایی دارکوب هستند

نقد فیلم دارکوب

دانلود فیلم دارکوب : «دارکوب»، آخرین ساخته بهروز شعیبی، جز فیلم‌هایی بود که به‌شدت انتظار اکرانش را می‌کشیدیم. امین حیایی در یک نقش جدی، سارا بهرامی که سال گذشته با «ایتالیا، ایتالیا» حسابی درخشید و مهم‌تر از همه توانایی قصه‌گویی شعیبی که در کارهای قبلی‌اش هم به اثبات رسیده بود، همه از دلایلی بود که «دارکوب» را یک فیلم کنجکاوی برانگیز می‌کرد. «دارکوب» همان‌قدر که انتظار داشتیم، قصه‌گو و پرکشش است. سکانس ابتدایی فیلم دریچه‌ای است به جهانی که زیر پایمان جریان دارد و از آن غافل هستیم، جهانی که شعیبی برای روایت قصه‌اش انتخاب کرده است.

تجربه سینمایی مخاطب همین‌جا به او هشدار می‌دهد که این دودنیای متفاوت لاجرم در جریان روایت به هم گره خواهند خورد که همین‌طور هم می‌شود، اما زود قضاوت نکنید. با یک ملودرام خانوادگی به سبک‌کارهای فرهادی که دو قشر مختلف جامعه را در مقابل هم قرار می‌دهد و معیارهای اخلاقی جامعه را بررسی می‌کند طرف نیستید. روایت «دارکوب» خیلی پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. گرچه، در مواجه با «دارکوب» با یک داستان ساده و خطی طرف هستیم، اما به‌جای یک رویکرد کلی، باشخصیت‌هایی طرف هستیم که جایگاه و هویتشان در مرز ویرانی قرار دارد.

«دارکوب» مثل «سیانور»، فیلم قبلی شعیبی، پر کاراکتر و پر لوکیشن است اما نگاهش با آن بسیار متفاوت است. نه‌فقط از این لحاظ که با یک داستان تاریخی مواجه نیستیم بلکه از آن جهت که شعیبی برای آخرین اثرش یک معضل حاد اجتماعی یعنی اعتیاد را دست‌مایه قرار داده تا شبکه‌ای از روابط آدم‌های درگیر در این معضل را بررسی کند و قصه‌ای شخصی و پر چالش را روایت کند، روایتی که علی‌رغم اینکه از یک الگوی قدیمی، به قدمت دایره گچی قفقازی نوشته برتلوت برشت، می‌آید اما به‌خوبی در دل داستان نشسته است و شخصیت‌های فیلم و فضای ایرانی را به خود گرفته است.

تصاویر فیلم دارکوب :

عکس فیلم دارکوب با لینک مستقیم و رایگان فیلم سینمایی دارکوب بهروز شعیبی

عکس فیلم دارکوب با لینک مستقیم و رایگان فیلم سینمایی دارکوب بهروز شعیبی عکس فیلم دارکوب 1395 اثری از بهروز شعیبی با کیفیت فول اچ دی 1080p

اطلاعات فیلم ایرانی دارکوب :

کیفیت تصویر : HD

فرمت تصویر : mp4

کارگردان : بهروز شعیبی

تهیه کننده: سید محمود رضوی

نویسنده : حسین تراب‌نژاد آزیتا ایرایی

سال پخش:۱۳۹۷

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۹۰ دقیقه

فروش گیشه : ۲٬۱۶۰٬۹۹۹٬۰۰۰ تومان

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا

برچسب‌ها: