ایرانیان دانلود
عکس فیلم شنل با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم شنل با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27720 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27813 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم شنل ::.

عکس فیلم شنل با لینک مستقیم و رایگان فیلم سینمایی شنل با بازی باران کوثری

.:: دانلود فیلم شنل اثری از حسین کندری با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم شنل : فیلم سینمایی ایرانی شنل به کارگردانی حسین کندری و بازی باران کوثری به عنوان نقش اول در سال ۱۳۹۵ تولید شد. این فیلم در تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده است. بعد از اکران فیلم شنل در سی‌و پنجمین جشنوارهٔ فیلم‌فجر، نقدهایی برای آن مطرح شد. عباس کریمی عباسی؛ منتقد سینما نحوهٔ ارائهٔ اطلاعات در این فیلم را قطره‌ چکانی توصیف کرد و عنوان کرد که فیلم‌نامه ضرباهنگ سریعی دارد و مخاطب را خسته نمی‌کند. این فیلم روایتگر داستان زندگی یک زن پرستار است که با شرایط خاصی با فرزندش زندگی می‌کند و بنابر اتفاقات و اشتباهی ماجراهایی برای وی رخ می‌دهد.

خلاصه داستان فیلم شنل :

این فیلم روایتگر داستان زندگی یک زن پرستار است که با شرایط خاصی با فرزندش زندگی می‌کند و بنابر اتفاقات و اشتباهی ماجراهایی برای وی رخ می‌دهد.

باران کوثری بازگیر نقش اول این فیلم هم در مصاحبه‌ای تصویری گفت: «دلیل من برای قبول کردن این فیلم، فیلم‌نامه بود و قصه‌ای که خیلی خیلی به نظرم تازه می‌آمد.»

حواشی کلی فیلم سینمایی شنل :

بعد از اکران فیلم شنل در سی‌و پنجمین جشنوارهٔ فیلم‌فجر، نقدهایی برای آن مطرح شد. عباس کریمی عباسی؛ منتقد سینما نحوهٔ ارائهٔ اطلاعات در این فیلم را قطره‌ چکانی توصیف کرد و عنوان کرد که فیلم‌نامه ضرب‌آهنگ سریعی دارد و مخاطب را خسته نمی‌کند. باران کوثری بازیگر نقش اول این فیلم در مصاحبه‌ای تصویری گفت: «دلیل من برای قبول کردن این فیلم، فیلم‌نامه بود و قصه‌ای که خیلی خیلی به نظرم تازه می‌آمد.»

بازیگران فیلم شنل :

باران کوثری رضا بهبودی بهار کاتوزی مهدی حسینی‌نیا آیسان حداد رضا احمدی مسعود فروتن فهیمه رحیم‌نیا بابک انصاری

موسیقی مهدی پناهی فیلم‌برداری حسین کندری تدوین بابک قائم شرکت تولید نسیم صبا

مدت زمان ۲۶ مهر ۱۳۹۶ کشور ایران زبان فارسی فروش گیشه ۲۴۵٬۵۱۵٬۰۰۰ تومان

مسعود فروتن بازیگر فیلم شنل :

مسعود فروتن لاریجانی (زاده ۲ اسفندماه سال ۱۳۲۴- آمل) نویسنده، مجری و کارگردان سینما و تلویزیون در ایران و جزء نسل‌های اول فارغ‌التحصیلان کارگردانی تلویزیون، از «مدرسه عالی تلویزیون و سینما» در سال ۱۳۵۰است. مسعود فروتن پس از انقلاب اسلامی با ورود به دانشکده هنرهای دراماتیک مدرک لیسانس خود در زمینه کارگردان سینمایی را نیز دریافت نمود.

وی در اوایل دهه پنجاه با سیمین هاشمی که در آن زمان از گویندگان و مجری‌های تلویزیون ایران بوده ازدواج کرد و زندگی کوتاهی داشته که ثمرهٔ آن دختری به نام تورنگ می‌باشد که در آمریکا زندگی می‌کند. او بیش از سه دهه است که به فعالیت سینمایی و تلویزیونی مشغول است و در کارنامه هنری اش، بیش از ۱۵۰ تله تئاتر و چندین فیلم و سریال دیده می‌شود. فروتن تحصیل سینما را در دانشکده هنرهای دراماتیک خوانده‌است. او همچنین دایی امیرعلی نبویان است

تصاویر فیلم شنل :

 

عکس فیلم شنل با لینک مستقیم و رایگان فیلم سینمایی شنل با بازی باران کوثری عکس فیلم شنل با لینک مستقیم و رایگان فیلم سینمایی شنل با بازی باران کوثری عکس فیلم شنل با لینک مستقیم و رایگان فیلم سینمایی شنل با بازی باران کوثری

اطلاعات فیلم ایرانی شنل :

کیفیت تصویر : HD 1080p

فرمت تصویر : MP4

کارگردان : حسین کندری

تهیه کننده: علیرضا شجاع نوری

نویسنده :حمیدرضا بابابیگی

سال پخش: ۱۳۹۶

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: دقیقه

فروش گیشه : ۲۴۶٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا