ایرانیان دانلود
عکس فیلم مزد عشق با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم مزد عشق با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27722 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27815 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم مزد عشق ::.

عکس فیلم مزد عشق اثری از محمد مقامی 1386 با لینک مستقیم و رایگان

.:: دانلود فیلم مزد عشق اثری از محمد مقامی با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم مزد عشق : در خلاصه داستان فیلم سینمایی مزد عشق آمده است که : زوج جوانی برای گذراندن ماه عسل به شمال می روند، در یک مهمانی آنها را بیهوش می کنند و در حال استعمال مواد مخدر از آنها عکس تهیه و اقدام به اخاذی میکنند. عسل بدیعی اشکان خطیبی کاظم افرندنیا حمید ابراهیم پرستو مقدم بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه داستان فیلم مزد عشق :

زوج جوانی برای گذراندن ماه عسل به شمال می روند، در یک مهمانی آنها را بیهوش می کنند و در حال استعمال مواد مخدر از آنها عکس تهیه و اقدام به اخاذی میکنند.

لیست جوایز فیلم سینمایی مزد عشق :

عسل بدیعی (زادهٔ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۶، تهران – درگذشتهٔ ۱۲ فروردین ۱۳۹۲، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران بود. عسل بدیعی در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۶ (۹ مه ۱۹۷۷) در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته علوم تغذیه از دانشگاه آزاد اسلامی است. فریبرز عرب‌نیا همسر سابق وی بوده‌است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سینما و با فیلم بودن یا نبودن در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد.

وی در اولین فیلم خود با نام بودن یا نبودن در نقش دختری ایفای نقش می‌کند که با کمک قلبی که از یک پسر جوان دچار مرگ مغزی به او پیوند زده می‌شود از مرگ نجات می‌یابد. حضور موفقش در این فیلم به حدی تأثیرگذار بود که تمامی اهالی سینما معتقد بودند که یک ستاره جدید در سینما ظهور کرده‌است. فیلم بعدی‌اش، دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بود که در آن، در کنار ستاره‌های مشهور سینمای ایران یعنی هدیه تهرانی، امین حیایی و ابوالفضل پورعرب ایفای نقش می‌کرد. همچنین وی در یکی از آخرین کارهای خود در تله‌فیلمی با نام به «سلامت بانو» در نقش زنی به ایفای نقش پرداخت که دچار بیماری غیرقابل درمانی شده و تنها سه هفته بیشتر از عمرش باقی نمانده‌است.

وی در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ به حالت کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان لقمان در روز ۱۲ فروردین (۱ آوریل ۲۰۱۳) دچار مرگ مغزی شد و تمام اعضای بدنش را اهدا کرد.

او کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم دست‌های آلوده دوره هجدهم جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) سال ۱۳۷۸ شده بود

بازیگران فیلم مزد عشق :

عسل بدیعی اشکان خطیبی کاظم افرندنیا حمید ابراهیم پرستو مقدم

تصاویر فیلم مزد عشق :

 

عکس فیلم مزد عشق اثری از محمد مقامی 1386 با لینک مستقیم و رایگان

اطلاعات فیلم ایرانی مزد عشق :

کیفیت تصویر : ۴۸۰p

فرمت تصویر : MP4

کارگردان : محمد مقامی

تهیه کننده: –

نویسنده :

سال پخش: ۱۳۸۶

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۱۰۳ دقیقه

فروش گیشه :

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا