ایرانیان دانلود
فیلم مصادره 1396
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

فیلم مصادره 1396

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27722 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27829 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم مصادره ::.

فیلم مصادره 1396

.:: دانلود فیلم مصادره اثری از مهران احمدی با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم مصادره : مصادره نخستین فیلم مهران احمدی در مقام کارگردان، نویسندگی علی فرقانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۶ است. در خلاصه ی داستان فیلم مصادره آمده : ایران خیلی بزرگه ولی ما هم خیلی بدشانسیم.آره ، رضا عطاران هومن سیدی بابک حمیدیان مهران احمدی میرطاهر مظلومی هادی کاظمی سیامک صفری مزدک میرعابدینی لوسینه گیراگوسیان میلنا واردانیان آلیسا میلکستیان بازیگران فیلم سینمایی مصادره هستند.

خلاصه داستان فیلم مصادره :

در خلاصه ی داستان فیلم مصادره آمده : ایران خیلی بزرگه ولی ما هم خیلی بدشانسیم.آره

مهران احمدی کارگردان و بازیگر :

با اینحال باید گفت که نخستین تجربه کارگردانی مهران احمدی در حوزه طراحی صحنه و فیلمبرداری ، اثری قابل ستایش است که بهرحال دنباله روی آثار پر زرق و برقی نظیر « من سالوادور نیستم » بوده که داستان و فضای آن در فضای خارج از کشور روایت می شود تا شرایط سازندگان برای ایجاد برخی از موقعیت های کمیک مهیا باشد. فیلمبرداری و طراحی صحنه « مصادره » را می توان از معدود نکات قابل تحمل اثر برشمرد.

« مصادره » کمدی تکراری است که با مقدمه ای بسیار خوب آغاز می شود اما بلافاصله آن را نابود می کند در اواسط داستان نیز میخ محکمی بر تابوت آن می زند. نخستین تجربه مهران احمدی فراتر از یک کمدی جنسی تکراری پیش نمی رود که با محوریت رضا عطاران ساخته شده که تحت هر شرایطی می تواند تماشاگر را به سینما بیاورد و فروش اثر را تضمین نماید. اشاره نصفه و نیمه فیلم به شخصیت های سیاسی نظیر خاوری که با حضور شخصیت عجیبی به اسم ” خاوندی ” در فیلم حضور دارد، به حدی هوشمندانه و بُرنده نیست که حتی برای لحظه ای در ذهن مخاطب باقی بماند. نکته ناامید کننده درباره « مصادره » این است که اثر درونمایه ای سیاسی دارد و تمایل به تلنگر زدن به شخصیت های سیاسی و اجتماعی دارد اما از ترس ممیزی و مشکلات اکران، آنها را به حال خود رها کرده تا در نهایت کلیت « مصادره » همان ختنه و تکه پراکنی های جنسی باشد که ظاهراً هنوز هم توان خنداندن مخاطب را دارد!

 

درباره فیلم مصادره:

« مصادره » خیلی زود تکلیفش را با مخاطب مشخص می کند و نشان می دهد که تمام بار فیلم قرار است بر دوش ستاره پولساز آن یعنی رضا عطاران باشد. بازیگری که در چنین آثاری به نقطه ای رسیده که کمتر فیلمسازی حوصله هدایت او را دارد و بطور خلاصه او را به حال خود رها می کنند تا وی براساس بامزگی ذاتی خود بتواند از مخاطب خنده بگیرد. بامزگی که از عصبانیت های لحظه ای عطاران و بر زبان آوردن تکه کلامهای کوتاه او که اغلب سمت و سویی جنسی نیز دارند سرچشمه می گیرد و در « مصادره » نیز دوباره به کار گرفته شده تا مخاطب به خنده بیفتد.

 

بازیگران فیلم مصادره :

رضا عطاران هومن سیدی بابک حمیدیان مهران احمدی میرطاهر مظلومی هادی کاظمی

سیامک صفری مزدک میرعابدینی لوسینه گیراگوسیان میلنا واردانیان آلیسا میلکستیان

تصاویر فیلم مصادره :

 

فیلم مصادره 1396

فیلم مصادره 1396

اطلاعات فیلم ایرانی مصادره :

کیفیت تصویر : Full-HD 1080p

فرمت تصویر : MP4

کارگردان : مهران احمدی

تهیه کننده: محمدحسین قاسمی

نویسنده :علی فرقانی

سال پخش: ۱۳۹۷

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۱۰۸ دقیقه

فروش گیشه : ۱۵٬۶۸۷٬۸۷۲٬۰۰۰ تومان

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا