ایرانیان دانلود
عکس سریال ساخت ایران 2 با کیفیت HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود سریال ساخت ایران 2 با کیفیت HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 3.67
  • دسته فیلم
    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#27715 (16) { ["term_id"]=> int(36154) ["name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-series" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36155) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(500) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36154) ["category_count"]=> int(500) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-series" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود سریال ساخت ایران ۲ ::

عکس سریال ساخت ایران 2 با لینک مستقیم و رایگان فصل دوم ساخت ایران با کیفیت فول اچ دی

.:: دانلود سریال ساخت ایران ۲ / پخش از شبکه نمایش خانگی ::.

دانلود سریال ساخت ایران ۲ (فصل دوم ساخت ایران) : ساخت ایران مجموعه‌ای ویدئویی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تولید سال ۱۳۹۰ می‌باشد. این سریال در ابتدا توسط شبکه خانگی و سپس در شبکه تماشا پخش شد و فصل دو این سریال در سال ۹۵،۹۶ ساخته و در در اردیبهشت ۹۷ منتشر خواهد شد. ساخت ایران جز اولین سریال های شبکه نمایش خانگی به حساب می آید که بسیار مورد اقبال مردم قرار گرفت. فصل دوم این سریال جذاب نیز سعی شده است با جذابیتی بیشتر در کشور های مختلفی از جمله ایران ، لبنان ، چین و روسیه فیلمبرداری شود. گفته می شود داستان این فصل از سریال ساخت ایران در ادامه ی فصل قبل بوده و داستانی بسیار جذاب تر را دنبال میکند.

خلاصه داستان سریال ساخت ایران ۲:

ساخت ایران جز اولین سریال های شبکه نمایش خانگی به حساب می آید که بسیار مورد اقبال مردم قرار گرفت

فصل دوم این سریال جذاب نیز سعی شده است با جذابیتی بیشتر در کشور های مختلفی از جمله ایران ، لبنان ، چین و روسیه فیلمبرداری شود.

گفته می شود داستان این فصل از سریال ساخت ایران در ادامه ی فصل قبل بوده و داستانی بسیار جذاب تر را دنبال میکند.

درباره سریال ساخت ایران:

«ساخت ایران» از اولین سریال های مدیوم شبکه نمایش خانگی بود که با بازیگرانی مثل محمدرضا گلزار و امین حیایی و با داستانی متفاوت که بخش زیادی از آن در خارج از کشور فیلمبرداری شده بود، توانست مخاطب جذب کند. سریالی که اخیرا فصل اول آن از تلویزیون هم پخش شد و حالا پس از ۶ سال فصل دوم آن با کلی بازیگر سینمایی و موفق جدید به شبکه نمایش خانگی عرضه شده است.

بازیگران سریال ساخت ایران ۲:

سارا بهرامی، سحر دولتشاهی، مهران احمدی و محسن کیایی همه از بازیگران موفق و پرطرفدار سینما هستند که در این فصل جدید به «ساخت ایران» اضافه شده اند تا حضور در این عرصه را هم به رزومه کاری شان اضافه کنند. بخش زیادی از فصل جدید در چین فیلمبرداری شده است و ماجرا با حضور غلام و اتصالی که بعد از ۵ سال متوجه می شود با گذشته دارد، به فصل قبل مرتبط می شود.

عکس سریال ساخت ایران 2 با کیفیت HD عکس سریال ساخت ایران 2 با کیفیت HD عکس سریال ساخت ایران 2 با کیفیت HD

اطلاعات سریال ایرانی ساخت ایران ۲ :

ژانر : کمدی

کیفیت تصویر : Full HD

فرمت تصویر : MP4

سال انتشار : ۱۳۹۶

زمان هر قسمت: حدود ۵۰ دقیقه

تعداد قسمت ها:

کارگردان : برزو نیک نژاد

نویسنده:امیر عربی

تهیه کننده : سید امیر پروین حسینی منصور سهراب پور

شبکه پخش کننده : پخش شبکه خانگی

انکودر: ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر: ویکی پدیا