ایرانیان دانلود
عکس فیلم تنهایی 1386
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم تنهایی 1386

  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#18579 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27740 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

پخش آنلاین و دانلود فیلم تنهایی با بازی شهاب حسینی

عکس فیلم تنهایی با هنرمندی شهاب حسینی با لینک مستقیم و رایگان عکس فیلم تنهایی اثری از حجت قاسم زاده اصل 1387 با لینک مستقیم

  • نام : فیلم تنهایی
  • کیفیت تصویر : ۵۷۶*۷۲۰
  • کارگردان : حجت قاسم زاده اصل
  • ژانر : اجتماعی
  • فرمت تصویر : MP4
  • سال انتشار : ۱۳۸۷
  • سال تولید: 1386
  • مدت نمایش : ۸۳ دقیقه

خلاصه داستان فیلم تنهایی

در فیلم تنهایی ، خبر وخامت حال مردی که یک سال است در کماست، باعث می شود فرزندان ناسازگارش از نقاط مختلف دور هم جمع شوند. حمید از زندان می آید، رضا از عسلویه و سوری (سیمین) نیز حضور دارد. سوری و رضا که به خاطر توجه بیش از حد مادر و پدرشان به حمید، دلخوشی از اون ندارند در هر فرصتی وی را متلک باران میکنند تا اینکه……. فیلم تنهایی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

فیلم سینمایی تنهایی شهاب حسینی

بازیگران فیلم سینمایی تنهایی

  • شهاب حسینی
  • رویا تیموریان
  • لاله اسکندری
  • امیرحسین مدرس
  • مجید مظفری

شهاب حسینی بازیگر :

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون، مجری، کارگردان و گوینده ایرانی است که در هر اثری به ایفای نقش پرداخته آن اثر یشنهادی جذاب برای دانلود فیلم ایرانی محسوب می شود.

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

عکس فیلم تنهایی با هنرمندی شهاب حسینی با لینک مستقیم و رایگان عکس فیلم تنهایی اثری از حجت قاسم زاده اصل 1387 با لینک مستقیم

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. وی در سال ۱۳۸۰ در سریال پلیس جوان و در سال ۱۳۸۲ در سریال تب سرد به ایفای نقش پرداخت. وی در سال ۱۳۸۵ در سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا به ایفای نقش پرداخت و این سریال دوره اوج وی در تلویزیون بود. مدار صفر درجه ساخته حسن فتحی محصول مشترک کشورهای ایران، مجارستان، فرانسه و لبنان است.

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۸ در نقش عباس بابایی در سریال شوق پرواز ظاهر شد و این سریال نیز به موفقیت در نزد مخاطبین دست یافت. شهرزاد در سال ۱۳۹۳ اولین کار رسانه خانگی و دومین همکاری او با حسن فتحی است. شهاب حسینی در شهرزاد در کاراکتر قباد بازی می‌کند.

پخش آنلاین فیلم سینمایی تنهایی با بازی شهاب حسینی