ایرانیان دانلود
دانلود مسابقه دورهمی با کیفیت عالی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود مسابقه دورهمی با کیفیت عالی

  • امتیاز ایرانیان دانلود 3.5
  • دسته فیلم
    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#18256 (16) { ["term_id"]=> int(53617) ["name"]=> string(19) "رئالیتی شو" ["slug"]=> string(13) "vijhe-barname" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(53618) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(47) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(53617) ["category_count"]=> int(47) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(19) "رئالیتی شو" ["category_nicename"]=> string(13) "vijhe-barname" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود مسابقه دورهمی فصل پنج ::.

دانلود مسابقه دورهمی 1400 کیفیت عالی تنمام قسمت ها فصل پنجم برنامه دورهمی مهران مدیری

.:: دانلود مسابقه دورهمی ۵ اثری از مهران مدیری با لینک مستقیم ::.

دانلود مسابقه دورهمی یا فصل پنجم برنامه دورهمی : دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت که بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن قاسم خانی از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت؛ این مجموعه، اواسط پاییز سال ۱۳۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد؛ در آغاز، هدف سازندگان، ارائه مجموعه‌ای تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بود که با گذشت زمان، این ادعا عملی نشد؛ برنامه دورهمی از نگاه مردم به عنوان بهترین برنامه در سال ۱۳۹۵ انتخاب شد؛ این رای‌گیری در برنامه سه ستاره که با اجرای احسان علیخانی بود، انجام شد، همچنین مهران مدیری کارگردان، مجری و طراح این برنامه هم مقام اول را در حوزه بهترین اجرا به خود اختصاص داد.

خلاصه داستان مسابقه دورهمی :

داستان مسابقه دورهمی : پس از تولید چهار فصل از برنامه دورهمی در قالب تاک شو و گفتگو با هنرمندان و اشخاص مطرح، این بار با یک برنامه متفاوت در سری پنجم مواجه هستیم؛ در فصل پنجم دورهمی مهران مدیری با یک مسابقه برزگ در فضایی خاص و با رویکرد جدید، ساعاتی خاص بانشاط و هیجان انگیز را برای بینندگان رقم زده است؛ این برنامه برای بالا بردن سطح آگاهی عمومی، به لحاظ سینما و تئاتر، ادبیات و شعر، موسیقی، هنرهای تجسمی، تاریخ و بسیاری سوالات جذاب دیگر تولید شده که هر هفته از جمعه تا دوشنبه شب ها مهمان خانه ها در شبکه نسیم خواهد بود.

مهران مدیری مجری :

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان، بازیگر، خواننده، تهیه‌کننده و مجری ایرانی است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید. مجموعه دورهمی در نوروز ۱۳۹۵ شروع به کار کرد. این مجموعه به سرعت توانست مخاطبان را به خود جذب کند تا جایی که بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کردند به زودی جای خندوانه رامبد جوان را خواهد گرفت. ۱۸ آذر ۱۳۹۵ مهران مدیری در برنامه دورهمی با استفاده از اصطلاحات «جوگیر» و «مظلوم» دربارهٔ مردانی که حق طلاق را به همسر خود می‌دهند باعث ایجاد واکنش‌ها و انتقادات متعددی در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی شد. مدیری ۹ بار برنده جایزه حافظ شده‌است و به همین دلیل رکورد بیشترین برد را در بین کسانی که برنده جایزه حافظ شده‌اند، دارد.

شبکه نمایش خانگی
سال ساخت نام سمت کارگردان نقش
۱۳۸۵ سریال گنج مظفر بازیگر/کارگردان مهران مدیری مظفرخان/راوی
۱۳۸۷ بمب خنده ( غیر رسمی) بازیگر/کارگردان مهران مدیری
۱۳۹۱–۱۳۸۸ سریال قهوه تلخ بازیگر/خواننده/کارگردان/طراح تیتراژ مهران مدیری بلوتوس کبیر
۱۳۹۱ سریال قلب یخی (فصل سوم) بازیگر سامان مقدم مهران آصفی
۱۳۹۱ سریال ویلای من بازیگر/کارگردان/طراح صحنه و لباس/تهیه‌کننده مهران مدیری ارسلان مشکات

۱۳۹۲ سریال شوخی کردم…! بازیگر/کارگردان/مجری/طراح صحنه و لباس/تهیه‌کننده مهران مدیری
۱۳۹۴ سریال عطسه بازیگر/کارگردان مهران مدیری
۱۳۹۸–۱۳۹۷ سریال هیولا بازیگر/کارگردان/تهیه‌کننده مهران مدیری کامران کامروا
۱۳۹۸ مجموعه شب‌نشینی کارگردان/مجری مهران مدیری مهران مدیری
۱۳۹۹ سریال خاتون بازیگر تینا پاکروان
۱۴٠٠ سریال دراکولا بازیگر/کارگردان/تهیه‌کننده مهران مدیری کامران کامروا

تصاویر مسابقه دورهمی :

عکس های دورهمی ۵

دانلود مسابقه دورهمی 1400 کیفیت عالی تنمام قسمت ها فصل پنجم برنامه دورهمی مهران مدیری دانلود مسابقه دورهمی 1400 کیفیت عالی تنمام قسمت ها فصل پنجم برنامه دورهمی مهران مدیری

اطلاعات مسابقه ایرانی دورهمی :

کیفیت تصویر :۴۹۶p

فرمت تصویر : MP4

کارگردان مسابقه : مهران مدیری

تهیه کننده: مهران مدیری

مجری دورهمی : مهران مدیری

سال پخش: ۱۴۰۰

ژانر : مسابقه

مدت زمان نمایش: ۹۰ دقیقه

فروش گیشه : –

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا

برچسب‌ها: