ایرانیان دانلود
عکس فیلم آب نبات چوبی با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم آب نبات چوبی با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 4.33
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27749 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#18495 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } }

دانلود فیلم آب نبات چوبی

عکس فیلم آب نبات چوبی با لینک مستقیم

دانلود فیلم آب نبات چوبی اثری از محمدحسین فرح بخش با لینک مستقیم

نام : دانلود فیلم آب نبات چوبی | کیفیت تصویر : ۷۲۰p DVD| کارگردان : محمدحسین فرح بخش

ژانر : اجتماعی | فرمت تصویر : Mp4 | سال انتشار : ۱۳۹۵ | مدت نمایش : ۸۱ دقیقه

خلاصه داستان فیلم : در فیلم آب نبات چوبی ، موضوع مرتبط می شود به اختلاف ۲ نسل قدیم و جدید که پیرامون مشکلات خانواده و تاثیر جامعه بر جوانان امروزی است. شخصیت اصلی فیلم دختر جوانی است و داستان بر اساس اتفاقاتی که برای این دختر در اجتماع رخ میدهد شکل میگیرد………. فیلم آب نبات چوبی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

بازیگران فیلم : رضا عطاران، هنگامه حمیدزاده، سحر قریشی، میلاد کی‌مرام، کریم امینی، نگار عابدی، صفا آقاجانی، شقایق فراهانی و…

درباره فیلم آب‌نبات‌چوبی ۱۳۹۴

مارال (با بازی هنگامه حمیدزاده) قصد دارد با دوست پسرش مهرداد (با بازی میلاد کی‌مرام)، به خارج از کشور برود. خانواده مارال تفکری سنتی دارند و برادرش مرتضی (با بازی کریم امینی) هم که فردی خشن هست با او در تعارض است. این موضوع باعث می‌شود که مارال از خانه فرار کند. مرتضی در همین زمان به کمک داماد خانواده فرهاد (با بازی رضا عطاران) که شوهر دختر خاله اوست، در تلاش پیدا کردن مارال هستند. آنها نخست به سراغ همکلاسی قدیمی وی و سپس به سراغ مهرداد میروند و متوجه میشوند مهرداد از چهار سال گذشته از مارال بی خبر است.

در همین زمان مارال وقتش را با دوست خیابانیش نگین (با بازی سحر قریشی) سپری می کند که و با او به پارتی‌های شبانه می‌ رود. در این بین مارال و نگین ناپدید میشوند. مرتضی از طریق مادر نگین (با بازی شقایق فراهانی) به مرگ او پی میبرد. در همین زمان پیامکی به مرتضی ارسال میشود که گویا شخصی از مارال خبر دارد. او این پیام را به فرهاد نشان میدهد و سپس تنهایی به محل قرار میرود. در آنجا نگین سوار ماشین میشود و مرتضی میفهمد که مرگ نگین صحنه سازی خود او بوده.

نگین به مرتضی میگوید که مارال به قتل رسیده است. در آخر مشخص میشود مارال که با فرهاد رابطه پنهان داشته، از او باردار شده و توسط او به قتل می رسد.نگین به فرهاد میگوید اگر پولی به قیمت خونه مارال به او ندهد، او را با فیلمی که از صحنه قتل مارال گرفته به پلیس لو میدهد. فرهاد پول را میدهد، زمانی که نگین خارج میشود، مرتضی، مادرش و مریم (زن فرهاد) به خانه فرهاد میروند و او را میکشند.
بازیگران

رضا عطاران در نقش فرهاد
سحر قریشی در نقش نگین
هنگامه حمیدزاده در نقش مارال
میلاد کی‌مرام در نقش مهرداد
کریم امینی در نقش مرتضی
نگار عابدی در نقش مریم
صفا آقاجانی در نقش مادر مارال
شقایق فراهانی در نقش مادر نگین

تصاویری از محیط فیلم :

فیلم آب نبات چوبی

دانلود فیلم آب نبات چوبی با کیفیت بالا و لینک مستقیم از دانلود باکس