ایرانیان دانلود
عکس فیلم آب و آتش با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم آب و آتش با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#19349 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27822 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

دانلود فیلم آب و آتش

عکس فیلم آب و آتش با لینک مستقیم

دانلود فیلم آب و آتش اثری از فریدون جیرانی با لینک مستقیم

نام : دانلود فیلم آب و آتش | کیفیت تصویر : ۷۲۰p| کارگردان : فریدون جیرانی

ژانر : کمدی | فرمت تصویر : MP4| سال انتشار : ۱۳۷۹ | مدت نمایش : ۸۲ دقیقه

خلاصه داستان فیلم : در فیلم آب و آتش شخصیتی به نام علی مشرقی که نقش یک نویسنده را بازی می کند، پس از جر و بحثی شدید با همسرش که شخصیتی به نام مهر انگیز است، شبانه از خانه خارج می شود و با ماشینش همینطور در خیابان ها پرسه می زند و اتفاقی با زنی خیابانی به نام مریم شکوهی آشنا می شود و برای حمایت از مردانی که به دنبالش هستند، او را همراهی می کند. مریم او را به آپارتمانش می برد تا دفتر شعرهایش را به او نشان دهد. علی با ورود مردی به نام مجید شهلا، پنهان می شود و صبح روز بعد در بازگشت به خانه…. فیلم آب و آتش را با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

بازیگران فیلم : پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، فریماه فرجامی

علی مشرقی (پرویز پرستویی)، نویسنده، پس از جر و بحثی شدید با همسرش مهرانگیز، شبانه از خانه خارج می‌شود و با اتومبیلش بی هدف در خیابان‌ها پرسه می‌زند و اتفاقی با زنی خیابانی به نام مریم شکوهی (لیلا حاتمی) آشنا می‌شود و برای حمایت از مردانی که به دنبالش هستند. او را همراهی می‌کند. مریم او را به آپارتمانش می‌برد و دفتر شعرهایش را به او نشان می‌دهد علی با ورود مردی به نام مجید شهلا (آتیلا پسیانی)، صاحب یک بوتیک که خود را مالک مریم می‌داند، پنهان می‌شود و صبح روز بعد در بازگشت به خانه با جسد همسرش روبه رو می‌شود که به شکل مرموزی به قتل رسیده‌است.

عبدالله اسفندیاری بازیگر

عبدالله اسفندیاری (متولد ۶ بهمن ۱۳۳۲ در شمیران) یک بازیگر، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس ایرانی است. وی دارای مدرک جامعه‌شناسی از دانشگاه تهران است و تا کنون سمت‌ها و مسئولیت‌های مختلفی در حوزهٔ فیلم و سینمای ایران بر عهده داشته‌است. در بهمن ماه ۱۳۹۲ محمدحسین فرح‌بخش از تهیه‌کنندگان سینما خطاب به عبدالله اسفندیاری پیرامون صحبت‌هایش دربارهٔ شورای عالی تهیه‌کنندگان نامه‌ای اعتراضی نوشت.

مسئولیت‌ها

مدیریت گروه فیلم و سریال (۱۳۵۸)
مسوول آموزش آموزگاران منطقه یک و سه تهران (۱۳۵۸)
مدیر گروه فیلم و سریال و تئاتر شبکه اول سیما، معاونت فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی و عضو شوراهای ارشاد (۱۳۶۲–۱۳۷۱)
عضو هیئت مدیره منصوب خانه سینما (۱۳۶۷–۱۳۷۲)
معاونت طرح و برنامه (۱۳۷۳–۱۳۷۶)
مسوول حوزه «معناگرا» در بنیاد سینمایی فارابی (۱۳۸۳)

مشاور کارگردان

باد و شقایق (۱۳۷۶)
مأموریت آقای شادی (۱۳۷۱)

فیلمنامه‌نویس

ضربه طوفان (۱۳۷۲)
خانه‌ای مثل شهر (۱۳۶۶)

بازیگر

آب و آتش (۱۳۷۹)
کیف انگلیسی (۱۳۷۸)
باد و شقایق (۱۳۷۶)
روز واقعه (۱۳۷۳)
دست نوشته‌ها (۱۳۶۵)
زیر باران (۱۳۶۳)

تهیه‌کننده

نرگس مست
خواب لیلا (۱۳۸۶)
ستاره‌ها ۲: ستاره‌است (۱۳۸۴)
ستاره‌ها ۳: ستاره بود (۱۳۸۴)
شکلات (۱۳۸۲)
پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی) (۱۳۸۱)
دخیل (۱۳۸۰)
لژیون (۱۳۷۷)

مجری طرح

ستاره‌های سربی (۱۳۸۱)
لژیون (۱۳۷۷)

تصاویری از محیط فیلم :

فیلم آب و آتش