ایرانیان دانلود
عکس فیلم آرامش در میان مردگان با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم آرامش در میان مردگان با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27719 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27818 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم آرامش در میان مردگان ::.

عکس فیلم آرامش در میان مردگان اثری از مهرداد فرید 1384 با لینک مستقیم

.:: دانلود فیلم آرامش در میان مردگان اثری از مهرداد فرید با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم آرامش در میان مردگان : آرامش در میان مردگان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مهرداد فرید ساختهٔ سال ۱۳۸۴ است. در فیلم آرامش در میان مردگان ، طیبه نام پیرزنی است که سال هاست در گورستان شهر تهران زندگی می کند. او فرزندی ندارد و شوهرش فوت کرده است. طیبه در ازای کار در گورستان دستمزدی می گیرد و در همان جا باقی عمرش را سپری می کند.مدتی است او با زنی آشنا شده است که از نظر او یک استثناست….

خلاصه داستان فیلم آرامش در میان مردگان :

در فیلم آرامش در میان مردگان ، طیبه نام پیرزنی است که سال هاست در گورستان شهر تهران زندگی می کند. او فرزندی ندارد و شوهرش فوت کرده است. طیبه در ازای کار در گورستان دستمزدی می گیرد و در همان جا باقی عمرش را سپری می کند.مدتی است او با زنی آشنا شده است که از نظر او یک استثناست….

نورا هاشمی لیست جوایز فیلم سینمایی آرامش در میان مردگان :

نورا هاشمی (زاده ۱۳۶۲)، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی دختر مهدی هاشمی (بازیگر) و گلاب آدینه، همسر سیاوش اسعدی کارگردان سینما است. او در کنار پدر و مادری هنرمند رشد یافت و اولین بار فعالیت حرفه‌ای خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۱ با فیلم دوشیزه آغاز کرد. او تا به حال در شش فیلم سینمایی، یک سریال و دو نمایش ایفای نقش داشته‌است.

فیلم‌شناسی
سینما

(۱۳۹۲) جیب بر خیابان جنوبی (سیاوش اسعدی) (بازیگر)
(۱۳۸۷) حوالی اتوبان(سیاوش اسعدی) (بازیگر)
(۱۳۸۴) آرامش در میان مردگان (مهرداد فرید) (بازیگر)
(۱۳۸۴) وقتی همه خواب بودند (فریدون حسن‌پور) (بازیگر)
(۱۳۸۲) عروس افغان (ابوالقاسم طالبی) (بازیگر-بازیگردان)
(۱۳۸۱) دوشیزه (محمد درمنش) (بازیگردان-انتخاب‌کننده بازیگر)

تئاتر

(۱۳۹۳) مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها (علی اتحاد) (بازیگر)
(۱۳۸۷) بیوه‌های غمگین سالار جنگ (شهاب‌الدین حسین‌پور) (بازیگر)
(١٣٩۴) تقدیر بازان (سیما تیرانداز) (بازیگر)

بازیگران فیلم آرامش در میان مردگان :

گلاب آدینه نیلوفر خوش خلق نورا هاشمی محسن حسینی مهسا مهجور جواد فرخانی سودابه احمدپناه

تصاویر فیلم آرامش در میان مردگان :

عکس فیلم آرامش در میان مردگان اثری از مهرداد فرید 1384 با لینک مستقیم عکس فیلم آرامش در میان مردگان اثری از مهرداد فرید 1384 با لینک مستقیم

اطلاعات فیلم ایرانی آرامش در میان مردگان :

کیفیت تصویر : ۴۸۰p

فرمت تصویر : Mp4

کارگردان : مهرداد فرید

تهیه کننده: مهرداد فرید

نویسنده : مهرداد فرید

سال پخش: ۱۳۸۴

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۹۰ دقیقه

فروش گیشه : ۴٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان (تهران)

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا