ایرانیان دانلود
عکس فیلم تابو با کیفیت HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم تابو با کیفیت HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27719 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27818 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم تابو ::.

عکس فیلم تابو اثری از خسرو معصومی با لینک مستقیم کیفیت فول اچ دی

.:: دانلود فیلم تابو اثری از خسرو معصومی با لینک مستقیم ::.

شما می توانید فیلم تابو را به صورت فشرده و رمزگذاری شده دانلود نمایید و ما در صبح روز 12 دی و همزمان با پخش خانگی شما را از این رمز یا کلمه عبور مطلع خواهیم کرد و سپس می توانید فیلم را مشاهده نمایید.

دانلود فیلم تابو : تابو فیلمی به کارگردانی و نویسندگی خسرو معصومی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۳ است. این در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده است. «تابو» در هشتمین جشنواره فیلم های ایرانی «سانفرانسیسکو» موفق به دریافت چهار جایزه از این فستیوال شد. فیلم تابو یکی از فیلم‌هایی بود که از راهیابی به سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر بازماند و این موضوع، آزردگی جناب کارگردان را موجب شد. اگر این فیلم در جشنوارۀ فجر پذیرفته می‌شد چهارمین فیلم تهیه کننده‌اش ــ جواد نوروزبیگی ــ بود که به جشنواره گذشته فجر راه می‌یافت. سه فیلم نمایش یافتۀ او در جشنواره فجر عبارتند بودند از: بهمن، اعترافات ذهن خطرناک من، من دیه‌گو مارادونا هستم.

خلاصه داستان فیلم تابو :

سالار یکی از ملاکین بانفوذ منطقهٔ هزارجریب، در آرزوی فرزند تصمیم می‌گیرد برای چهارمین بار ازدواج کند. آق‌عمو که معتاد به مواد مخدر است و در گاوداری صالح مشغول به کار است، می‌پذیرد در ازای پرداخت بدهی‌ای که به صالح دارد، دخترش را به عقد برادرش سالار در بیاورد. بهار که از قبل دل در گروی کسری داشته، در مقابل این پیشنهاد به شدت مخالفت می‌کند.

جمال اجلالی بازیگر فیلم سینمایی تابو :

جمال اجلالی (زاده ۱۳۲۶) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است. اجلالی از همان دوران کودکی، با هنر آشنا شد و سپس با رتبه دورقمی در دانشکده هنرهای زیبا در رشته بازیگری تئاتر پذیرفته شد و فعالیت رسمی خودش را آغاز کرد. حمید سمندریان در کشف استعداد او نقش بسزایی داشت و جمال اجلالی در سال ۱۳۶۸ در تنها فیلم سینمائی او – تمام وسوسه‌های زمین – بازی کرد و همچنین با بازی در تئاترهای «مرغ دریایی» (۱۳۵۶)، «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» (۱۳۶۸) و «دایره گچی قفقازی» (۱۳۷۷) جایگاه خود را در تئاتر ایران تثبیت نمود. اما به یکباره در آن سال‌ها، این بازیگر رو به فراموشی رفت؛ بطوریکه بعد از ۷ سال، فیلمی سینمایی ۱۳۷۹ – آبی با بازی او به پرده‌های سینما رفت. همچنین بازی وی در نقش یک پزشک معتاد در فیلم آرایش غلیظ در سال ۹۲ مورد تحسین قرار گرفت.

بازیگران فیلم تابو :

الناز شاکردوست جمال اجلالی محمدهادی دیباجی جمشید جهان‌زاده ساقی زینتی بیژن افشار نورالدین اعلمی علی محمدی

تصاویر فیلم تابو :

عکس فیلم تابو اثری از خسرو معصومی با لینک مستقیم کیفیت فول اچ دی عکس فیلم تابو اثری از خسرو معصومی با لینک مستقیم کیفیت فول اچ دی

اطلاعات فیلم ایرانی تابو :

کیفیت تصویر : HD

فرمت تصویر : mp4

کارگردان : خسرو معصومی

تهیه کننده: جواد نوروزبیگی

نویسنده : خسرو معصومی

سال پخش: 1394

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: 108 دقیقه

فروش گیشه :-

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا