ایرانیان دانلود
عکس فیلم تا ابد با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم تا ابد با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27739 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27825 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم تا ابد ::.

عکس فیلم تا ابد 1398 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری لینک مستقیم

.:: دانلود فیلم تا ابد اثری از امید امین نگارشی با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم تا ابد : فیلم سینمایی تا ابد (For Ever) فیلمی اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی امید امین‌نگارشی، نویسندگی امید امین‌نگارشی و امیرحسین دواتگر، تدوین مهرداد نصیری دهقان و به تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده محصول سال ۱۳۹۸ است. امید امین نگارشی مدیر فیلم برداری سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار امیدامین نگارشی می‌توان به فعالیت در فیلم مرداب تنهاست، فیلم عشقولانس اشاره کرد. او در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم امید امین نگارشی در این سال، فعالیت در فیلم مرداب تنهاست به کارگردانی نصرت الله قاضی مقدم محسوب می‌شود. مفهوم کلی قصه درباره ربا و نزول است؛ موضوعی که در اجتماع بارها و بارها به اشکال مختلف با آن موجه شده ایم. در واقع این فیلم با نگاهی اجتماعی و نویسنده با بیان دراماتیک به این موضوع پرداخته است.

خلاصه داستان فیلم سینمایی تا ابد :

فیلم تا ابد زندگی پر از بدبختی، تنهایی و زجر است و همه‌اش خیلی زود به پایان می رسد. پول برای ما دو حالت دارد، یا ما را می بوسد یا می‌کشد… تا ابد فیلم سینمایی به کارگردانی امید امین‌نگارشی، نویسندگی امید امین‌نگارشی و امیرحسین دواتگر، تدوین مهرداد نصیری دهقان و به تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده محصول سال ۱۳۹۸ است.

بهرنگ علوی بازیگر :

بهرنگ علوی بازیگر تا ابد در یکم فروردین ماه ۱۳۵۹ در بیمارستان آزادی تهران به دنیا آمد. وی تک فرزند از یک خانواده سه نفره است. پدر او فرهنگی بازنشسته و از مدیران آموزش و پرورش و مادرش از مدیران شرکت مخابرات است. وی مجرد است و دارای مدرک فوق دیپلم نقشه‌کشی با کامپیوتر می‌باشد و همچنین فارغ‌التحصیل بازیگری از اولین دوره فارغ التحصیلان مؤسسه فرهنگی – هنری کارنامه است.

او از کودکی بسیار به بازیگری علاقه داشت و بازیگری را از تئاتر مدرسه آغاز کرد. در سنین نوجوانی با یک تئاتر مدرسه ای، بهترین بازیگر منطقه ۶ آموزش و پرورش و نیز استان تهران شد. پس از آن، در سال ۱۳۷۰ برای یک تئاتر «آدمک چوبی» به کارگردانی جهانگیر طاهری به صورت رسمی و حرفه‌ای انتخاب شد و بر روی صحنه تئاتر در سالن قشقائی مجموعه تئاترشهر رفت.

تلویزیون
سال نام کارگردان نقش
۱۳۹۹ سرزده بهادر اسدی اصلان
۱۳۹۸ پرگار شهرام شاه‌حسینی فراز
۱۳۹۸ بر سر دوراهی بهرنگ توفیقی سینا
۱۳۹۵ هشت و نیم دقیقه شهرام شاه‌حسینی فرزین
۱۳۹۴ معمای شاه محمدرضا ورزی حسین فردوست
۱۳۸۹ قفسی برای پرواز یوسف سیدمهدوی پرویز
۱۳۸۸ نردبام آسمان محمدحسین لطیفی قاضی

بازیگران فیلم تا ابد :

محسن کیایی، مهرداد صدیقیان، بهرنگ علوی، ترلان پروانه، میلاد کی مرام، اکبر معززی، هیلا راجی، حسن خان محمدپور و…

تصاویری از فیلم تا ابد :

عکس های فیلم سینمایی ایرانی تا ابد

عکس فیلم تا ابد 1398 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری لینک مستقیم عکس فیلم تا ابد 1398 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری لینک مستقیم

اطلاعات فیلم ایرانی تا ابد :

کیفیت تصویر : HD

فرمت تصویر : Mp4

کارگردان تا ابد : امید امین نگارشی

تهیه کننده:محمد نجف زاده

نویسنده : امید امین نگارشی

سال پخش: ۱۳۹۹

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۷۶ دقیقه

فروش گیشه :-

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا