ایرانیان دانلود
عکس فیلم جیب برها به بهشت نمی روند با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم جیب برها به بهشت نمی روند با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#28176 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم جیب برها به بهشت نمی روند ::.

فیلم جیب برها به بهشت نمی روند

دانلود فیلم جیب برها به بهشت نمی روند اثری از ابوالحسن داوودیی با لینک مستقیم

|نام : دانلود فیلم جیب برها به بهشت نمی روند|

|ژانر : اجتماعی/طنز|

| کیفیت تصویر : ۷۲۰p |

فرمت تصویر : MKV

سال انتشار : ۱۳۷۱

کارگردان : ابوالحسن داوودی

پخش : ایرانیان دانلود

خلاصه داستان فیلم : در فیلم ایرانی، دلشاد دستفروش دوره گردی است که بخاطر مشکلات مالی و اجاره خانه عقب افتاده اش ناچار می شود راه های جدیدی را برای بدست آوردن پول بیازماید. اما همه را ها به روی بسته می ماند. تنها، راهی غیر معمول او را وسوسه می کند و … را میتوانید با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

بازیگران : علیرضا خمسه، آتنه فقیه نصیری، زنده یاد حمیده خیرآبادی، غلامحسین لطفی، حسین محب اهری، محمود بهرامی، آتش تقی پور، روح ا… مفیدی، زنده یاد باقر صحرارودی و …

درباره فیلم جیب‌برها به بهشت نمی‌روند

جیب‌برها به بهشت نمی‌روند فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی، نویسندگی محمود سمیعی و تهیه‌کنندگی ابوالحسن داوودی، علی‌محمد سعدالدین و محمود سمیعی ساخته سال ۱۳۷۰ است. این فیلم در ۲۰ آبان ۱۳۷۱ در سینماهای ایران اکران شده است. دلشاد دستفروش دوره‌گردی است که به خاطر مشکلات مالی و اجاره‌خانه عقب افتاده‌اش ناچار می‌شود راه‌های جدیدی را برای بدست آوردن پول بیازماید. اما همه راه‌ها به روی او بسته می‌ماند. تنها، راهی غیرمعمول او را وسوسه می‌کند. سرانجام او در برابر بزرگترین و غیرمعمول‌ترین واقعه زندگی‌اش قرار می‌گیرد. واقعه‌ای مرگبار که ظاهراً تنها عشق توان مقابله با آن را دارد.

کارگردان ابوالحسن داوودی
تهیه‌کننده ابوالحسن داوودی
علی‌محمد سعدالدین
محمود سمیعی

نویسنده محمود سمیعی

محمود بهرامی بازیگر

محمود بهرامی (زاده ۱۴ خرداد ۱۳۱۶ – درگذشته ۱۵ تیر ۱۳۸۹) بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. محمود بهرامی که متولد ۱۳۱۶ خورشیدی در شهر تویسرکان بود. آغاز فعالیت هنری وی از سال ۱۳۳۴ با قصه‌نویسی در نشریات مختلف بود. بهرامی بازیگری در سینما را از سال ۱۳۵۰ شروع کرد. یکی از نخستین تجربه‌های سینمایی او بازی در فیلم خواستگار (علی حاتمی ۱۳۵۱) بود. او در مجموعه تلویزیونی صمد ایفاگر نقش «سیامک» بود. بازی در فیلم‌های صمد به مدرسه می‌رود (پرویز صیاد، ۱۳۵۱)، خانه قمرخانم (بهمن فرمان‌آرا، ۱۳۵۱)، اسرار گنج دره جنی (ابراهیم گلستان، ۱۳۵۳) و زنبورک (فرخ غفاری) از دیگر فیلم‌های پیش از انقلاب است که محمود بهرامی در آن‌ها بازی کرد.

عکس فیلم جیب برها به بهشت نمی روند اثری از ابوالحسن داوودیی 1370 با لینک مستقیم محمود بهرامی

سینمایی

سه نفر روی یک خط (۱۳۸۹)
ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)
آقای هفت‌رنگ (۱۳۸۷)
اگه می تونی منو بکش (۱۳۸۶)
اگه می تونی منو بگیر (۱۳۸۵)
راننده تاکسی (۱۳۸۵)
چند می‌گیری گریه کنی(۱۳۸۴)
قلقلک (۱۳۸۴)
اسپاگتی در هشت دقیقه (۱۳۸۳)
بله برون (۱۳۸۲)
سیزده گربه روی شیروانی (۱۳۸۲)
گاهی به آسمان نگاه کن (۱۳۸۱)

و…