ایرانیان دانلود
عکس فیلم سایه روشن با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم سایه روشن با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#18713 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27822 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

دانلود فیلم سایه روشن

عکس فیلم سایه روشن با لینک مستقیم

دانلود فیلم سایه روشن اثری از فرزاد موتمن با لینک مستقیم

نام : دانلود فیلم سایه روشن | کیفیت تصویر : ۵۷۶*۱۰۲۴| کارگردان : فرزاد موتمن

ژانر : اجتماعی| فرمت تصویر : MP4| سال انتشار : ۱۳۹۴ | مدت نمایش : ۱۰۶ دقیقه

خلاصه داستان فیلم : در فیلم سایه روشن ، شخصیتی به نام رامین روشن که دچار آلزایمر شده به دنبال بهانه ای است که ذهنش را از وقایع سیاهی که بر خلاف رویاهای عاشقانه اش وجود دارد خالی کند و با کمک خانمی که نقش پرستار را دارد سعی می کند حافظه اش را دوباره بدست آورد. این پوسته ظاهری قصه میباشد… …. فیلم سایه روشن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

بازیگران فیلم : محمدرضا فروتن، شقایق فراهانی، الهه استیری، سونیا اسپهروم

سایه روشن فیلمی به کارگردانی فرزاد مؤتمن، نویسندگی امیر افشار و تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان محصول سال ۱۳۹۲ است. این فیلم در تاریخ ۲۲ دی ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده است. رامین، مردی میان سالی است که دچار فراموشی شده و زنی به او کمک می‌کند حافظه اش را به دست آورد.

شقایق فراهانی بازیگر :

شقایق فراهانی (زاده ۲ مرداد ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده گروه موسیقی «کوچ‌نشین» است. وی در طول مدت بازیگری‌اش پرکار بوده‌است و منتقدین بازی وی را در فیلم چتری برای دو نفر ستوده‌اند. این بازیگر نقش‌هایش در فیلم‌های چتری برای دو نفر، پروانه‌ای در باد و سریال کلاه پهلوی را ماندگار می‌داند. او از کودکی در کنار پدر و مادرش در تئاتر بازی می‌کرد. او با حضور در فیلم لیلا به سینما آمد. در بزرگسالی با بازی در فیلم پروانه در سطح بین‌المللی توانست موفق شود.

فیلم‌شناسی
سینمایی

زهرمار (۱۳۹۷)
کلوپ همسران (۱۳۹۷)
دزد و پری۲ (۱۳۹۶)
سال دوم دانشکده من (۱۳۹۶)
پاسیو (۱۳۹۶)
آزاد به قید شرط (۱۳۹۵)
انزوا (۱۳۹۵)
پشت دیوار سکوت (۱۳۹۵)
چراغ‌های ناتمام (۱۳۹۵)
خانه کاغذی (۱۳۹۵)
دعوتنامه (۱۳۹۵)
ناکوک
قرارمون پارک شهر (۱۳۹۵)
آب‌نبات چوبی (۱۳۹۴)
نقطه کور (۱۳۹۴)
نیمه شب اتفاق افتاد (۱۳۹۴)
دربست (۱۳۹۴)
گذر موقت (۱۳۹۴)
ارغوان (۱۳۹۳)
افسونگر (۱۳۹۲)
به تهران خوش آمدید (۱۳۹۲)
فصل انار (۱۳۹۲)
خانوم (۱۳۹۲)
خواب‌زده‌ها (۱۳۹۲)
رستاخیز (۱۳۹۲)
سایه روشن (۱۳۹۲)
کلاشینکف (۱۳۹۲)
متروپل (۱۳۹۲)
نیکان و بچه غول (۱۳۹۱ حضور افتخاری)
بی خداحافظی (۱۳۹۰)
تجریش ناتمام (۱۳۹۰)
خنده در باران (۱۳۹۰)
گناهکاران (۱۳۹۰)
باغ قرمز (۱۳۸۸)
محاکمه در خیابان (۱۳۸۷)
وقتی همه خوابیم (۱۳۸۷)
دل‌شکسته (۱۳۸۷ حضور افتخاری)
پسر تهرانی (۱۳۸۷ حضور افتخاری)
دایناسور (۱۳۸۶)

و..

تصاویری از محیط فیلم :

فیلم سایه روشن