ایرانیان دانلود
عکس فیلم شیر تو شیر با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم شیر تو شیر با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27726 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#27728 (16) { ["term_id"]=> int(49001) ["name"]=> string(30) "فیلم ایرانی کمدی" ["slug"]=> string(21) "comedy-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49002) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(386) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49001) ["category_count"]=> int(386) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(30) "فیلم ایرانی کمدی" ["category_nicename"]=> string(21) "comedy-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } }

دانلود فیلم شیر تو شیر

عکس فیلم شیر تو شیر با لینک مستقیم

دانلود فیلم شیر تو شیر اثری از ابراهیم فروزش با لینک مستقیم

نام : دانلود فیلم شیر تو شیر | کیفیت تصویر : ۴۴۰*۸۵۰ | کارگردان : ابراهیم فروزش

ژانر : کمدی | فرمت تصویر : MP4| سال انتشار : ۱۳۹۰ | مدت نمایش : ۸۵ دقیقه

خلاصه داستان فیلم : در فیلم شیر تو شیر ، مردی به نام فضل الله، همسرش را موفع زایمان از دست می دهد. بچه او تنها از شیر آدمیزاد می خورد و همین اتفاق باعث رخ دادن ماجراهای جالبی در روستای فضل الله می شود……. فیلم شیر تو شیر را با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

بازیگران فیلم : هدایت هاشمی، لیلا اوتادی، سینا رازنی، مائده طهماسبی، ستاره اسکندری و…

شیر تو شیر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم فروزش محصول سال ۱۳۹۰ است. فیلم شیر تو شیر، داستان فضل‌الله است که هنگام زایمان همسرش را از دست می‌دهد. بچه او تنها از شیر آدمیزاد می‌خورد و همین اتفاق سرآغاز ماجرای این فیلم در یک روستاست…

رابعه اسکویی بازیگر :

رابعه اسکویی (زاده ۱۳۴۵ در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده‌است. او مدتی در شبکه جم فعالیت داشته‌است. در ۱۳ دی ۱۳۹۴، و به دنبال آن که چکامه چمن‌ماه، صدف طاهریان و مانی کسرائیان به شبکه ماهواره‌ای جم تی وی پیوستند، خبر مهاجرت رابعه اسکویی از ایران، برای پیوستن به این شبکه ماهواره‌ای برای بازی در یک فیلم ویدئویی منتشر گردید. اسکویی در نوروز ۱۳۹۵، در گفتگو با ویژه‌برنامه نوروزی جم تی وی از انگیزه‌هایش برای مهاجرت سخن گفت.

رابعه اسکویی بعد از دو سال حضور در خارج کشور و فعالیت در شبکه جم تی وی ابراز پشیمانی کرد و در ۴ بهمن ۱۳۹۶ به ایران بازگشت و از بازگشتش احساس خوشحالی کرد و مورد استقبال گسترده بازیگران قرار گرفت.

فیلم‌شناسی
سینما

تمام من (۱۳۹۵)
پیاده‌روهای خالی (۱۳۹۵)
نیمه شب اتفاق افتاد (۱۳۹۴)
نیمه شب اتفاق افتاد (۱۳۹۴)
دزد و پری (۱۳۹۳)
سه بیگانه (۱۳۹۳)
یحیی سکوت نکرد (۱۳۹۳)
شیر تو شیر (۱۳۹۰)
ننه نقلی (۱۳۹۰)
دزدان خیابان جردن (۱۳۸۹)
آینه‌های روبرو (۱۳۸۸)
پوپک و مش ماشاالله (۱۳۸۸)
دلقک‌ها (۱۳۸۸)
چشمک (۱۳۸۷)
میزاک (۱۳۸۷)
زن بدلی (۱۳۸۵)
سوغات فرنگ (۱۳۸۵)
چپ دست (۱۳۸۴)
سرتو بدزد رفیق (۱۳۸۴)
شاخه گلی برای عروس (۱۳۸۳)
عروس فراری (۱۳۸۳)
ماجراهای اینترنتی (۱۳۸۳)
تارزن و تارزان (۱۳۸۰)
سگ کشی (۱۳۷۹)
یکی بود یکی نبود (۱۳۷۹)

تصاویری از محیط فیلم :

عکس فیلم شیر تو شیر