ایرانیان دانلود
عکس فیلم نان و شعر با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم نان و شعر با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#19277 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27822 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

دانلود فیلم نان و شعر

عکس فیلم نان و شعر با لینک مستقیم

دانلود فیلم نان و شعر (قصه های مجید) اثری از کیومرث پوراحمد با لینک مستقیم

عنوان : فیلم نان و شعر | کیفیت تصویر : ۷۲۰P DVDو ۴۸۰P| کارگردان : کیومرث پوراحمد

ژانر : اجتماعی | فرمت تصویر : MKV| سال انتشار : ۱۳۷۲ | مدت نمایش : ۹۰ دقیقه

خلاصه داستان فیلم : داستان این فیلم سینمایی ایرانی از آنجایی شروع می شود که شخصیت معروف و ماندگار مجید ، در نانوایی کار می‌کند و شعر می سراید. او شعرهایش را برای چاپ به مجله ها می فرستد. او تصادفاً چند صفحه از رمان “بینوایان” را به دست می آورد و برای تهیه ی خود کتاب به کتابخانه میرود. اما مسئولان کتابخانه به این دلیل که مجید عضو کتابخانه نیست کتاب را به او امانت نمیدهند. مجید یکی از کتاب های شوهر خواهرش آقاکمال را به کتابخانه میبرد و با کتاب “بینوایان” عوض میکند، غافل از آنکه……. فیلم نان و شعر را با لینک مستقیم و به صورت می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

بازیگران فیلم : پروین دخت یزدانیان، مهدی باقربیگی، جمشید صدری، محمدعلی میانداری، آسیه کلانی، زهره طائی، سارا سلطانی و…

دانلود فیلم سینمایی ایرانی نان و شعر با کیفیت عالی ۵۷۶p DVDRip ، محصول ۱۳۸۲ به کارگردانی کیومرث پور احمد ، منتشر شده در سال ۱۳۷۲

درباره فیلم نان و شعر

«مجید» که در نانوایی کار می‌کند، شعر می‌سراید و شعرهایش را برای چاپ به مجله‌ها می‌فرستد. او تصادفاً چند صفحه از رمان «بینوایان» هوگو را به دست می‌آورد و برای تهیهٔ خود کتاب به کتابخانه می‌رود. اما مسئولان کتابخانه به این دلیل که مجید عضو کتابخانه نیست کتاب را به او امانت نمی‌دهند. مجید یکی از کتاب‌های شوهر خواهرش آقاکمال را به کتابخانه می‌برد و با کتاب «بینوایان» عوض می‌کند، غافل از آن که لای کتاب آقاکمال یک چک ۶۳۵ هزارتومانی است.

نان و شعر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد محصول سال ۱۳۷۲ است. این فیلم بر اساس داستانی از مجموعه قصه های مجید، نوشته هوشنگ مرادی کرمانی ساخته شده است.

پروین‌دخت یزدانیان
مهدی باقربیگی
جمشید صدری
محمدعلی میانداری
آسیه کلانی
زهره طائی
سارا سلطانی
حسن اکبری
ناصر اعتزازی
مهران ریحانی
ابوالحسن زارع

تصاویری از محیط فیلم :

 فیلم نان و شعر با لینک مستقیم و کیفیت بالا

فیلم نان و شعر با کیفیت بالا و لینک مستقیم از دانلود باکس