ایرانیان دانلود
عکس فیلم پنج تا پنج با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم پنج تا پنج با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27719 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27818 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

دانلود فیلم پنج تا پنج

عکس فیلم پنج تا پنج با لینک مستقیم

دانلود فیلم پنج تا پنج اثری از تارا اوتادی با لینک مستقیم

نام : دانلود فیلم پنج تا پنج | کیفیت تصویر : ۵۷۶*۱۰۲۴| کارگردان : تارا اوتادی

ژانر : اجتماعی| فرمت تصویر : MP4| سال انتشار : ۱۳۹۲ | مدت نمایش : ۹۵ دقیقه

خلاصه داستان فیلم : در فیلم پنج تا پنج ، داستان مردی است که در جریان یک حادثه، اتومبیلش پنچر شده و ناگزیر در مسیری قرار میگیرد که به اجبار یک شب را در ویلای چهار پیرمرد بازنشسته به صبح میرساند که در طول این چند ساعت اتفاقاتی بینِ وی و پیرمردها رخ میدهد…. فیلم پنج تا پنج را با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

بازیگران فیلم : رضا کیانیان، تورج نصر، شمس لنگرودی، محمدعلی دیباج و علی اصغر شهبازی

پنج تا پنج فیلمی اجتماعی، ساخت ایران به کارگردانی تارا اوتادی و نویسندگی ماهان حیدری محصول سال ۱۳۹۲ است. داستان مردی پنجاه و پنج ساله (صابر ساعدی) است که در جریان یک اتفاق اتومبیلش خراب شده و ناگزیر در مسیری قرار می‌گیرد که به اجبار یک شب را در ویلای چهار پیرمرد بازنشسته به صبح می رساند که در طول این چند ساعت اتفاقاتی بینِ وی و پیرمردها رخ می‌دهد.

علی‌اصغر شهبازی بازیگر :

علی‌اصغر شهبازی (زاده ۱۳۰۱ – تهران) بازیگر سینما اهل ایران است.وی در نقش پدر نادر در فیلم جدایی نادر از سیمین به شهرت جهانی رسید.

بازیگری در سینما

پنج تا پنج ۱۳۹۲
جدایی نادر از سیمین ۱۳۸۹
زیر درخت هلو ۱۳۸۴

جوایز

خرس نقره‌ای برای بهترین بازیگر مرد برای فیلم جدایی نادر از سیمین

داوود شعبانی نصر بازیگر

داوود (تورج) شعبانی نصر (زاده ۱۳۲۵ – تهران) صدا پیشه، گوینده و بازیگر سینما و تلویزیون است. او کار دوبله را از سال ۱۳۵۲ شروع کرده و همزمان کار در تئاتر را نیز دنبال می‌کرده‌است، سال ۱۳۶۴ وارد عرصه بازیگری در تلویزیون و در سال ۱۳۶۹ وارد سینما شد. با نمایش تلویزیونی وی در نقش آقای شهروندی در دهه ۶۰ مورد توجه قرار گرفت و این رل را در سال‌های بعد با نام آقای شرمنده ادامه داد. تورج نصر به عنوان یک دوبلور مکمل در بسیاری از آثار سینمایی، تلویزیونی و کارتون‌ها صحبت کرده و با صدای ویژه خود یک عنصر ارزشمند در کار گروهی دوبله بوده‌است. وی از کمدی گوهای خوب عرصه صداپیشگی محسوب شده و از دوبلرهای خوب نقش لورل (مجموعه فیلم‌های لورل و هاردی) نیز بوده‌است.

سینما

فیلسوف‌های احمق (۱۳۹۴)
مبارک (فیلم) (۱۳۹۳)
پنج تا پنج (۱۳۹۲)
صداست که می‌ماند (۱۳۹۰)
تنبل قهرمان (۱۳۸۰)
عروسی مهتاب (۱۳۷۵)
حمله خرچنگ‌ها (۱۳۷۱)
اتل متل توتوله (۱۳۷۰)
حسنک (۱۳۷۰)

تصاویری از محیط فیلم :

فیلم پنج تا پنج