ایرانیان دانلود
عکس فیلم گرداب با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم گرداب با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#18719 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27822 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

دانلود فیلم گرداب

عکس فیلم گرداب با لینک مستقیم

دانلود فیلم گرداب اثری از حسن هدایت با لینک مستقیم

نام : دانلود فیلم گرداب | کیفیت تصویر : ۵۷۶*۱۰۲۴| کارگردان : حسن هدایت

ژانر : اجتماعی| فرمت تصویر : MP4| سال تولید : ۱۳۸۳ | سال انتشار : ۱۳۸۳ | مدت نمایش : ۷۵ دقیقه

خلاصه داستان فیلم : در فیلم گرداب ، پس از مرگ بهرام دوست صمیمی همایون، در وصیت نامه اش مشخص می شود که تمام ارث خود را به فرزند همایون بخشیده، این موضوع همایون را دچار شک و تردید می کند و…. فیلم گرداب را با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

بازیگران فیلم : شهاب حسینی، لاله اسکندری، بهروز شعیبی، احمد نجفی، خسرو دستگیر، شاهرخ فروتنیان و…

گرداب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حسن هدایت محصول سال ۱۳۸۳ است. این فیلم اقتباسی از داستان گرداب اثر صادق هدایت است.بهرام از دوستان صمیمی همایون خودکشی می‌کند و در وصیت نامه‌اش تمام ارث خود را به فرزند همایون می‌بخشد. این موضوع همایون را دچار شک و تردید می‌کند. گرداب در نهمین دوره جشن خانه سینما کاندیدای بهترین چهره‌پردازی (محسن ملکی) بوده‌است.

فرهاد بشارتی بازیگر :

فرهاد بشارتی (زادهٔ ۱۳۴۵ در گیلان) است و بازی در عرصه نمایش را از سال ۱۳۶۹ در تئاتر گیلان آغاز کرد. او دانش‌آموخته کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است و سال ۱۳۷۶ و پس از پایان تحصیلاتش به‌طور جدی تری وارد عرصه تصویر شد. بشارتی سابقه بازی در حدود ۲۳ تئاتر را دارد و ۲۷ سریال تلویزیونی با کارگردانان خوب و مجموعه سازان داشته، در ۱۳ تله فیلم بازی کرده‌است و چندین فیلم سینمایی در کارنامه اش دارد. او یکی از بازیگران فعال در سه عرصه تئاتر، تلویزیون و سینماست که در عرصه‌های اجتماعی، خانوادگی، پلیسی و طنز کار کرده‌است. او با فرهاد بشارتی آهنگساز ارتباطی ندارد.

مجموعه تلویزیونی

دنیای شیرین دریا (۱۳۷۷)
قطار ابدی (۷۹–۱۳۷۸)
پلیس جوان (۱۳۸۰ سیروس مقدم)
توپ گرد[۱] (۱۳۸۱)
رانت‌خوار کوچک (۱۳۸۲)
جابربن‌حیان (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۸۵)
عشق گمشده (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۸۳)
در چشم باد (مسعود جعفری جوزانی)
دارا و ندار (۱۳۸۹ مسعود ده نمکی)
باغ سرهنگ (فلورا سام) (۱۳۹۲)
دولت مخفی (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۹۲)
معمای شاه (۹۵–۱۳۹۴)
دریایی‌ها
خواب طولانی
محله گل و بلبل(احمد درویشعلی پور)
لحظه‌ها ۲ (رادمهر ذاکر)
راه و بیراه (۱۳۹۷)
زندگی شگفت انگیز است(مجتبی چراغعلی) (۱۳۹۷)

تصاویری از محیط فیلم :

فیلم گرداب