ایرانیان دانلود
شش نکته اصلی در عکس فیلم و فایل های موسیقی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

شش نکته اصلی در دانلود فیلم و فایل های موسیقی

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27719 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#18568 (16) { ["term_id"]=> int(36152) ["name"]=> string(19) "فیلم خارجی" ["slug"]=> string(14) "foreign-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36153) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(3394) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36152) ["category_count"]=> int(3394) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(19) "فیلم خارجی" ["category_nicename"]=> string(14) "foreign-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

عکس فیلم رایگان و فایل های موسیقی از سایت ایرانیان دانلود به صورت رایگاندانلود فیلم و فایل‌های موسیقی از شبکه‌هایP2P، یکی از فعالیت‌های بسیار محبوب کاربران اینترنت در منازل یا مدارس است.

بااین‌حال، هنگام دانلود موسیقی P2P (یا فیلم) در کامپیوتر شخصی، به‌احتمال‌زیاد با مشکلات فنی مواجه خواهید شد. با پیروی کردن نکات زیر مشکلات شبکه‌ای را حل کرده و به‌صورت مؤثرتری موسیقی رایگان دانلود کنید. بسیاری از فایل‌های رایگان موسیقی و فیلم تحت قانون حق چاپ و تکثیر قرار دارند. اطمینان حاصل کنید که فعالیت‌های به اشتراک‌گذاری فایل اینترنت شما همواره قانونی است.

1) دستگاه پردازش گر دانلود شبکه‌ای معتبری انتخاب کنید

چندین برنامه دانلود فایل P2P محبوب وجود دارند. این برنامه‌های رایگان در سهولت استفاده از آن‌ها، انتخاب فایل‌ها و توانایی جستجو در موسیقی/فیلم‌ها متنوع هستند.

هر پردازش گر P2P تنها با شبکه‌های P2P خاصی کار می‌کند. این شبکه‌ها نیز درزمینهٔ سرعت و قابلیت اطمینان متنوع هستند.

شبکه P2P و نرم‌افزار پردازش گر دانلود موسیقی خود را با دقت انتخاب کنید. برخی از کاربران اینترنتی چندین برنامه مختلف P2P را بر روی رایانه خود نصب می‌کنند و درصورتی‌که به پیدا کردن یک موسیقی یا عنوان فیلم به‌خصوص نیاز داشته باشند، این برنامه‌ها را تغییر داده و جایگزین می‌کنند.

2) تنظیمات پردازش گر P2P را برای به حداکثر رساندن عملکرد دانلود فیلم اجرا کنید

هر پردازش گر رایگان P2P تنظیمات پیکربندی شبکه‌ای را برای دانلود موسیقی فراهم می‌کند. برای به حداکثر رساندن کارایی دانلود موسیقی، هر آنچه از این تنظیمات می‌خواهید روی آن امتحان کنید. اختصاص دادن برنامه P2P برای منابع کامپیوتری و شبکه‌ای متعدد ممکن است منجر به سقوط برنامه و بی‌ثباتی سیستم شود. فراهم نبود منابع کافی برای برنامه‌های P2P می‌تواند دانلود موسیقی را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهد.

ممکن است به تنظیم آپلود و دانلود P2P باهم برای به حداکثر رساندن عملکرد کلی و قابلیت اطمینان سیستم نیاز پیدا کنید.

3) تنظیمات فایروال شخصی را برای پذیرفتن دانلودهای P2P بروز سازید

مانند پردازشگرهای P2P، بسیاری از فایروال‌های شخصی رایج، برنامه‌های نرم‌افزاری رایگان هستند. فایروال‌ها از دسترسی مزاحم آنلاین به کامپیوتر در یک شبکه خانگی یا مدرسه جلوگیری می‌کنند. اگر فایروال‌ها به‌درستی پیکربندی نشوند، فعالیت دانلود موسیقی P2P را هم مسدود خواهند کرد.

فایروال شخصی خود را برای پذیرش دانلود P2P پیکربندی کنید. پردازشگران P2P از منابع شبکه‌ای خاصی استفاده می‌کنند که به آن‌ها اعداد پورت می‌گویند. این پورت‌ها باید باز یا ارسال‌کننده باشند (یا فایروال خاموش باشد) تا دانلود رایگان فایل‌های موسیقی و دانلود سریال های جدید خارجی، ورودی را فعال سازند.

4) عملکرد عمومی اینترنت کامپیوتر را تنظیم کرده و به میزان بالایی برسانید

برخی از کامپیوترها به‌ویژه قدیمی‌ترها، از اتصال اینترنت خود تا حد امکان استفاده نمی‌کنند. با بکار گیری برخی از تنظیمات ساده در سرعت شبکه می‌توانید عملکرد کلی کامپیوتر را افزایش دهید که عملکرد دانلود P2P نیز از آن سود خواهد برد.

عکس فیلم رایگان و فایل های موسیقی از سایت ایرانیان دانلود به صورت رایگان

5) فعالیت‌های شبکه‌ای غیر مرتبط با دانلودهای P2P را به حداقل برسانید

اگر فردی می‌خواهد به‌طور هم‌زمان وب گردی کند، یک ایستگاه رادیویی اینترنتی گوش دهد و موسیقی و فیلم‌های P2P رایگان دانلود کند، حتی باوجود اتصال به اینترنت با پهنای باند بالا اورلود می‌کند.

هنگامی‌که با دانلود P2P مشغول هستید، مقدار ترافیک غیر مرتبط شبکه‌ای را که ایجاد کرده‌اید، محدودسازید. بر استفاده از شبکه کامپیوتری خود نظارت کنید تا هرگونه برنامه تداخلی با دانلود موسیقی خود را پیدا کنید. همه سیستم‌عامل‌های رایج ابزار رایگانی برای نظارت بر شبکه‌دارند.

6) هرگونه برنامه‌ای که با پردازش گر P2P همراه است، به‌دقت مدیریت کنید

برخی از دانلودهای پردازش گر P2P رایگان، برنامه‌های کاربردی نرم‌افزاری دارند که بی‌صدا منابع شبکه را مصرف می‌کنند. این برنامه‌ها اغلب برنامه‌های کمتر شناخته‌شده «تبلیغاتی» و نرم‌افزارهای «جاسوسی» هستند که آگهی‌های تبلیغاتی تولید می‌کنند. برنامه‌های کاربردی همراه با P2P، پهنای باند شبکه را از دانلود رایگان موسیقی حذف می‌کنند.

برای تقویت عملکرد P2P شبکه، به فکر حذف این برنامه‌ها از سیستم خود باشید. بااین‌حال، توجه داشته باشید که برنامه‌های P2P همراه اغلب پنهان هستند؛ برخی از آن‌ها ممکن است از روش‌های غیرقابل‌حذف نرمال پشتیبانی نکند.

در لیست ذیل به تعدادی از فیلم ها محبوب منتشر شده در سایت اشاره شده.شما کاربران عزیز می توانید بدون هیچگونه محدودتی آنها را دانلود و از تماشای آنها کنار خانواده و عزیزان خود لذت ببرید.

پیشنهاد دانلود: دانلود سریال پابلو اسکوبار یا همان سریال نارکوها که روایت گر زندگی بزرگترین قاچاقچی تاریخ است

اطلاعات فیلم ها:

انکودر تمامی فیلم ها ایرانیان دانلود می باشد

محتوای تمامی فیلم ها فاقد هرگونه صحنه مغایر با فرهنگ و شئونات اسلامی می باشد و در شبکه نمایش خانگی دوبله, سانسور و پخش شده است.

کیفیت تصویر : – Full HD 1080p – HD 720p

فرمت تصویر : MP4-MKV

دوبله فارسی

سانسور شده