ایرانیان دانلود
عکس فیلم بی خوابی اسب ها با کیفیت عالی و لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم بی خوابی اسب ها با کیفیت عالی و لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27720 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27872 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم بی خوابی اسب ها ::

یلم بی خوابی اسب ها - دانلود بی خوابی اسب ها با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ایرانیان دانلود

.:: دانلود فیلم بی خوابی اسب ها با کیفیت عالی و لینک مستقیم ::.

فیلم بی خوابی اسب ها داستان زندگی دو خواهر به نام های دریا و صحرا است که برای تصاحب ارثیه پدری اختلاف پیدا می‌کنند. از طرفی سامان همسر دریا اصرار می کند تا سهم ارث خود را برای حل شدن مشکلات مالی اش به او بدهد و همین باعث به وجود آمدن اختلافاتی بین این دو می‌شود.

جهت مشاهده خلاصه داستان و همچنین بازیگران این فیلم سینمایی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

خلاصه داستان فیلم بی خوابی اسب ها :

داستان زندگی دو خواهر به نام های دریا و صحرا است که برای تصاحب ارثیه پدری اختلاف پیدا می‌کنند. از طرفی سامان همسر دریا اصرار می کند تا سهم ارث خود را برای حل شدن مشکلات مالی اش به او بدهد و همین باعث به وجود آمدن اختلافاتی بین این دو می‌شود.

تینا آخوندتبار در گفتگویی به خبرنگار «نسیم»، گفت: اخیرا مشغول بازی در فیلمی به نام “بیخوابی اسبها” بوده ام که در بخشی از آن به دلیل زمین خوردن از اسب کمی دچار صدمه شدم اما خدا را شکر اتفاق بدی برایم نیفتاد.
این بازیگر ادامه داد: این کار اثری خانوادگی-اجتماعی محسوب می شود. در این فیلم در نقش دختری به نام “دریا” ایفای نقش کرده ام که بر سر تصاحب ارثیه پدری با خواهرش درگیر می شود.

عکس فیلم بی خوابی اسب ها با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ایرانیان دانلود

از آن طرف ورود همسر این کاراکتر به ماجراها نیز اتفاق جدیدی را رقم می زند.
وی افزود: کارگردانی کار را شهرام اسدزاده برعهده دارد و افسانه پاکرو و علیرام نورایی دیگر بازیگران کار هستند.آخوندتبار درباره لوکیشنهای این کار گفت: بخش اعظم لوکیشنها در شمال قرار داشت و حوالی شهر لنگرود و بخشی از فیلمبرداری هم در تهران انجام شد.

بازیگران: علی رام نورایی، تینا آخوندتبار، افسانه پاکرو، امیر غفارمنش، آیدا کیخایی، مهدی محرابی، چنگیز وثوقی و…

اطلاعات فیلم ایرانی بی خوابی اسب ها:

کیفیت تصویر :HD 720P

فرمت تصویر : MKV

کارگردان : شهرام اسد زاده

تهیه کننده: اسماعیل کردی

نویسنده: شهرام اسد زاده

سال تولید :۱۳۹۳

سال پخش: ۱۳۹۵

ژانر: اجتماعی

مدت زمان نمایش :۷۹ دقیقه