ایرانیان دانلود
: 7
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم نان و کوچه 1970

  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27738 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#28195 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } }

دانلود نسخه بازسازی شده فیلم کوتاه نان و کوچه به کارگردانی عباس کیارستمی با کیفیت Full HD

فیلم کوتاه نان و کوچه 1349 یا به انگلیسی The Bread and Alley 1970 به کارگردانی و نویسندگی عباس کیارستمی است که در سال ۱۹۷۰ منتشر شد. این فیلم ده دقیقه ای اولین ساخته کیارستمی به حساب می‌آید که نگاتیوهای آن به تازگی توسط کمپانی Criterion Collection بازیابی و بازسازی شده است. فیلم قدیمی نان و کوچه کیارستمی داستان پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که با یک قرص نان به خانه می‌رود و با سگی گرسنه روبرو می‌شود و امنیت او را به خطر می‌اندازد.

::این نسخه از فیلم توسط کمپانی Criterion Collection کاملا بازسازی شده است::

عکس فیلم نان و کوچه به کارگردانی عباس کیارستمی با لینک مستقیم

درباره فیلم کوتاه نان و کوچه

فیلم با آهنگی شاد شروع می‌شود و پسربچه‌ای را نشان می‌دهد که با نان سنگکی در زیر بغل در حال رفتن به خانه است؛ در حالی که شئ‌ای مانند توپ را شوت می‌کند. ناگهان در کوچه‌ای حضور یک سگ مانع از عبور او می‌شود. آهنگ قطع می‌شود و پسرک از ترس فرار می‌کند و کوچه را برمی‌گردد. پسرک که از سگ فاصله گرفته‌است، منتظر می‌ماند تا سگ کنار برود. در همین زمان جوانی سوار بر الاغ و پس از آن یک دوچرخه‌سوار از آن‌جا به راحتی و به سرعت عبور می‌کنند و پسرک چون پیاده است نمی‌تواند همراه آنان از کوچه بگذرد. پسرک با این‌که از انتظار خسته شده است و …

خلاصه داستان فیلم نان و کوچه

در فیلم ایرانی نان و کوچه اثری از عباس کیارستمی ، فیلم کوتاه سیاه سفید عباس کیارستمی که مربوط به سال ۱۳۴۹ می باشد، کودکی با نانی در دست از کوچه ای به سمت خانه ی خود در حرکت است که ناگهان با سگی ترسناک مواجه میشود و……. فیلم نان و کوچه اثری از عباس کیارستمی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

بازیگران فیلم نان و کوچه

  • مسعود زند بلگه
  • مهدی نکویی
  • محمد فصیح طالب
  • رضا هاشمی

حاشیه های فیلم نان و کوچه

کیارستمی تا زمان ساخت این فیلم نزدیک به ۱۵۰ فیلم کوتاه تبلیغاتی ساخته بود، ولی هنوز ابزار دوربین و شیوه کار با آن را نمی‌شناخت! کیارستمی برای یافتن پسرک فیلم و خانه مورد نظر و نیز کوچه پس‌کوچه‌های به هم پیوسته روزهای متوالی جستجو می‌کند تا سرانجام در حوالی امامزاده صالح در منطقه شمیران آن را می‌یابد.
فیلم‌برداری صحنه مربوط به سگ (ورود پسر به خانه و سپس لم‌دادن سگ پشت در) ۴۰ روز به طول انجامید، چون کیارستمی حاضر نبود از کات استفاده کند! صحنه مذکور بالاخره ضبط می‌شود، اما کیارستمی با خونسردی اعلام می‌کند که به برداشت دومی نیاز داریم چون ممکن است فیلم در لابراتوآر خراب شود! این مسئله موجب می‌شود تا فیلم‌بردار (مهرداد فخیمی) گروه را ترک کند.

فیلم نان و کوچه

اطلاعات و عوامل فیلم نان و کوچه

  • نام انگلیسی: The Bread And Alley 1970
  • نام فارسی: نان و کوچه
  • کیفیت تصویر و رزولوشن: Remastered 1080p
  • رده سنی: مناسب برای تمام سنین
  • کارگردان یا سازنده: عباس کیارستمی
  • نویسندگان: عباس کیارستمی
  • مدت زمان نمایش: 11 دقیقه
  • ژانر: فیلم کوتاه
  • کشور سازنده: ایران
  • فروش گیشه: –
  • انکودر: سایت دانلود فیلم ایرانیان دانلود

معرفی فیلم ایرانی