ایرانیان دانلود
عکس سریال نارگیل با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود سریال نارگیل با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#28176 (16) { ["term_id"]=> int(36154) ["name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-series" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36155) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(500) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36154) ["category_count"]=> int(500) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-series" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود سریال نارگیل ::.

عکس سریال نارگیل 1400 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری تمام قسمت ها

.:: دانلود سریال نارگیل اثری از سید ابراهیم عامریان و حمزه صالحی با لینک مستقیم ::.

دانلود سریال نارگیل : سریال نارگیل عنوان یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی است که پس از مدت‌ها و در آستانه فصل پاییز ۱۴۰۰ جای خالی سریال ویژه کودکان و نوجوانان را در ویترین مجموعه‌های خانگی پر کرده است؛ سریال نارگیل دو کارگردان دارد که هر یک فراتر از نقش یک کارگردان، نقشی اساسی در تولد نارگیل داشته‌اند.

یکی سید ابراهیم عامریان تهیه‌کننده‌ای که در سال‌های اخیر با همراهی سید مسعود اطیابی، سهمی جدی در گیشه سینماها داشته و فیلم‌های پرفروشی چون تگزاس و دینامیت را روانه پرده کرده و دیگری حمزه صالحی که در مقام فیلمنامه‌نویس،‌ هم در پروژه سینمایی و هم در نسخه سریالی نارگیل وظیفه مهم طراحی موقعیت‌ها و خلق شخصیت‌های این جهان داستانی را بر عهده داشته است.

سریال نارگیل روایتی فانتزی از یک افسانه قدیمی است که در خلاصه داستان رسمی آن آمده: «هاله اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شوند؛ او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نام‌های نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود.

سفری هیجان‌انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره‌آور…» همین داستان سرراست و ساده، سرآغاز اتفاقاتی غیرمنتظره در سرزمینی خیال‌انگیز و پررمزوراز است؛ این سریال پنجشنبه ها ساعت ۸ صبح از وبسایت دوستی ها منتشر میشود؛ قسمت ۱ سریال نارگیل را میتوانید به صورت قانونی با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

خلاصه داستان سریال نارگیل :

داستان سریال : پدربزرگ، معجونی می سازد تا سیاهی را از دل نارگیل خان و لنگه و لیوه بیرون کند. هاله نیز قصد دارد چیزی را از آزمایشگاه پدربزرگ بردارد. او نمی داند که این کارش چه خطراتی به همراه خواهد داشت…

سریال نارگیل روایتی فانتزی از یک افسانه قدیمی است که در خلاصه داستان رسمی آن آمده: «هاله اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نام‌های نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود. سفری هیجان‌انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره‌آور…» همین داستان سرراست و ساده، سرآغاز اتفاقاتی غیرمنتظره در سرزمینی خیال‌انگیز و پررمزوراز است.

مهدی فقیه بازیگر :

مهدی فقیه (متولد ۱۳۲۴، شیراز) بازیگر فیلم و سریال ایرانی است. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های هنری فقیه نمایش عروسکی و زنده کردن برخی سنت‌های نمایش عروسکی در شیراز بوده‌است. از جمله تلاش‌های اساسی او اجرای نمایش جی جی بی جی است. او در این باره معتقد است: در کشور ما به‌خاطر سابقه فرهنگ طولانی متن‌های با اصالت و کهن بسیار زیبا و خوبی منطبق بر فرهنگمان برای اجرا وجود دارد.

یکی از این متن‌ها جی‌بی‌جی یا پهلوان کچل است. این کار باید به شیوه عروسکی اجرا شود. در این نمایش ۱۴ عروسک روی پرده بازی دارند. این نمایش در گذشته‌های دور در کوی و برزن‌های استان فارس در ایام نوروز توسط هنرمندان سیار و دوره‌گرد برای مردم اجرا می‌شد. در برخی از مواقع این گروه‌های سیار این نمایش را در خانه‌های اعیان و اشراف هم اجرا می‌کردند.

سینمایی

خروج (۱۳۹۸)
دینامیت (۱۳۹۷)
مستند ملکوتیان (۱۳۹۷)

ماهی و برکه علی براتی (۱۳۹۷)
تا آمدن احمد (۱۳۹۳)
در مدت معلوم (۱۳۹۳)
ساکن طبقه وسط (١٣٩٣)
ناخواسته (۱۳۹۲)
آقای الف (۱۳۹۱)
آینه شمعدون (۱۳۹۱)
مروارید (۱۳۹۱)
ضد گلوله (۱۳۹۰)
آسمان هشتم (۱۳۸۹)

و…

بازیگران سریال نارگیل :

بازیگران سریال : مهدی فقیه، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، بهنوش بختیاری، سام نوری، شهرزاد کمال زاده، سارا منجزی، حسین رفیعی، بهراد خرازی، تورج نصر، سارا روستاپور، احمد ایراندوست، میثم رستگاری، علی زیاری، امیرمحسن کوه گره، سیروس همتی، ترنم کاظمی، مانی آخشی و رهام حیدر علی و…

تصاویر سریال نارگیل :

عکس های سریال

عکس سریال نارگیل 1400 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری تمام قسمت ها عکس سریال نارگیل 1400 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری تمام قسمت ها

اطلاعات سریال ایرانی نارگیل :

کیفیت تصویر :۴۹۶p

فرمت تصویر : MP4

کارگردان سریال : سید ابراهیم عامریان و حمزه صالحی

تهیه کننده: سید ابراهیم عامریان

نویسنده : حمزه صالحی

سال پخش: ۱۴۰۰

ژانر : کودک، کمدی

مدت زمان نمایش: ۴۰ دقیقه

فروش گیشه : –

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا