ایرانیان دانلود
عکس فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(3) { [0]=> object(WP_Term)#27725 (16) { ["term_id"]=> int(50793) ["name"]=> string(25) "مسابقات ورزشی" ["slug"]=> string(12) "sports-video" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(50794) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(12) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(50793) ["category_count"]=> int(12) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(25) "مسابقات ورزشی" ["category_nicename"]=> string(12) "sports-video" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#27724 (16) { ["term_id"]=> int(1078) ["name"]=> string(10) "مستند" ["slug"]=> string(11) "documentary" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1079) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(221) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(1078) ["category_count"]=> int(221) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(10) "مستند" ["category_nicename"]=> string(11) "documentary" ["category_parent"]=> int(0) } [2]=> object(WP_Term)#27722 (16) { ["term_id"]=> int(4185) ["name"]=> string(21) "مستند ورزشی" ["slug"]=> string(7) "spotive" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(4186) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(1078) ["count"]=> int(44) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(4185) ["category_count"]=> int(44) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "مستند ورزشی" ["category_nicename"]=> string(7) "spotive" ["category_parent"]=> int(1078) } }

.:: دانلود فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور ::.

عکس فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور Film of 2018 FIFA

.:: دانلود فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور اثری از ریچارد هورن و جرج میلر با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور : فیلم رسمی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه (Official Film of 2018 FIFA World Cup Russia) محصولی از سازمان فیفا به کارگردانی ریچارد هورن و جرج میلر است که توسط عادل فردوسی پور روایت شده و نسخه فارسی این فیلم دیدنی و جذاب هم اکنون از سایت ایرانیان دانلود با کیفیت عالی WEB-DL قابل دانلود است. این فیلم صحنه های زیبایی که از چشم همگان از این مسابقات پنهان مانده را به تصویر کشیده است و اولین بار از طریق پلفرم های اینترنتی مانند آمازون پخش شده است.

خلاصه داستان فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور :

این مستند، فیلمی رسمی از جام جهانی ۲۰۱۸ است که به صورت اختصاصی توسط فیفا تولید شده و با روایت عادل فردوسی‌پور منتشر شده است. این دومین همکاری اینترنتی فردوسی پور با پلتفرم های اینترنتی است که قبلاً مستند اینترنتی کلاسیکو را تهیه کرده بود. فیلم‌های رسمی جام جهانی، فیلم‌هایی مستندگونه از متن و حواشی هر دوره جام جهانی است که فیفا از سال ۱۹۵۴ اقدام به تهیه آن کرده است. آخرین فیلم از این مجموعه تولیدات که به جام جهانی ۲۰۱۸ اختصاص دارد که داستانی ماندگار از امید، اشتیاق، دل شکستگی و لذت جام جهانی را فراهم کرده است.

عادل فردوسی‌پور روایتگر فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور :

عادل فردوسی‌پور (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۵۳ در یزد) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، مترجم و مدرس دانشگاه صنعتی شریف اهل ایران است. فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کنندهٔ برنامهٔ ۹۰ بود که از شبکهٔ ۳ پخش می‌شد. همچنین وی تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ است که از شبکه ورزش پخش می‌شود.

فردوسی‌پور در پایان سال ۱۳۷۳، پس از چندین بار آزمون، به صدا و سیما راه یافت و در ابتدا به گزارش برنامهٔ منتخب ورزشی (برنامه‌ای آرشیوی از شبکهٔ سوم سیما که در نیمه‌شب پخش می‌شود) می‌پرداخت. فردوسی‌پور کم‌کم پیشرفت کرد و توانست بازی‌های بهتری را گزارش کند. او پس از گزارش‌های خوبش در جام جهانی ۱۹۹۸، توانست خود را به همه بشناساند و از آن پس بود که به‌عنوان گزارشگر بازی‌های زنده و مهم انتخاب شد. در آن زمان که تلفظ نادرست نام‌های خارجی در گزارش‌های فوتبال صدا و سیما زیاد اتفاق می‌افتاد، او از معدود گزارشگران مسلط به زبان انگلیسی بود که نام‌ها را هم غالباً درست تلفظ می‌کرد.

تصاویر فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور :

عکس فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور Film of 2018 FIFA عکس فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور Film of 2018 FIFA

اطلاعات فیلم ایرانی رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور :

کیفیت تصویر : HD

فرمت تصویر : Mp4

کارگردان : ریچارد هورن و جرج میلر

تهیه کننده: ریچارد هورن و جرج میلر

نویسنده : ریچارد هورن و جرج میلر

سال پخش: ۱۳۹۸

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۱۱۸ دقیقه

فروش گیشه :-

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا