ایرانیان دانلود
دانلود مستند پایتخت دود
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود مستند پایتخت دود

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#27856 (16) { ["term_id"]=> int(1078) ["name"]=> string(10) "مستند" ["slug"]=> string(11) "documentary" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1079) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(221) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(1078) ["category_count"]=> int(221) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(10) "مستند" ["category_nicename"]=> string(11) "documentary" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: پایتخت دود ::.

پایتخت دود - دانلود مستند پایتخت دود با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی و دانلود مستندپایتخت دود در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. تهران یکی از آلوده ترین شهر های جهان است که مشکلات بسیاری را برای مردم و دولت به وجود آورده است. از مهم ترین دلایل گسترش این آلودگی وحشتناک می توان به عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی در کنترل و پیشگیری اشاره کرد.آلودگی هوا تغییر در ویژگی‌های طبیعی جو براثر مواد شیمیایی، غباری یا عامل‌های زیست‌شناختی است. جو یا اتمسفر سامانهٔ گازیِ طبیعیِ پویا و پیچیده‌ای‌ است که زندگانی در سیارهٔ زمین به آن بازبسته‌است. تحلیل‌رفتن لایه اوزون ِ استراتوسفر به خاطر آلودگی هوا، دیرزمانی‌ است که خطری برای تندرستی مردمان و نیز زیست‌بوم‌های زمین شناخته می‌شود. این آلودگی هوا ممکن است طبیعی (مانند فعالیت آتش‌فشان‌ها)، یا مصنوعی باشند. آلودگی‌های مصنوعی عمدتاً ناشی از فعالیت وسایل نقلیه و کارخانه‌ها هستند.

سالیانه ۳ میلیون نفر در اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند که ۹۰ درصد آنان در کشورهای توسعه یافته هستند. دربعضی کشورها تعداد افرادی که در اثر همین عامل جان خود را از دست می‌دهند بیشتر از قربانیان سوانح رانندگی است. این مرگ و میر بطور خاص مربوط به آسم، برونشیت، تنگی نفس و حملات قلبی و آلرژی‌های مختلف تنفسی است. آلودگی هوا به طرق گوناگونی می‌تواند آثار زیانبار درازمدت و کوتاه مدتی بر سلامت انسانها بگذارد. تاثیر آلودگی هوا بر افراد مختلف متفاوت است. آسیب پذیری برخی افراد در برابر آلودگی هوا بسیار بیشتر از سایرین است. کودکان کم سن و سال و سالمندان بیشتر از دیگران از آلودگی هوا آسیب می‌بینند. معمولاً میزان آسیبها بستگی به میزان قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی زیانبار دارد یعنی مدت تماس با آلاینده‌ها و غلظت مواد شیمیایی.

شما می توانید برای دانلود مستند پایتخت دود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اطلاعات تکمیلی مستند پایتخت دود:

نام: پایتخت دود

کشور سازنده: ایران

زبان: فارسی

تعداد قسمت ها: یک قسمت

مدت زمان: ۲۱ دقیقه

فرمت: mp4

کیفیت: عالی

اطلاعات بیشتر: ویکی پدیا