ایرانیان دانلود
عکس فیلم Saving Mr Banks نجات آقای بنکس
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم Saving Mr Banks نجات آقای بنکس

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(3) { [0]=> object(WP_Term)#27875 (16) { ["term_id"]=> int(36152) ["name"]=> string(19) "فیلم خارجی" ["slug"]=> string(14) "foreign-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36153) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(3403) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36152) ["category_count"]=> int(3403) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(19) "فیلم خارجی" ["category_nicename"]=> string(14) "foreign-movies" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#27727 (16) { ["term_id"]=> int(58754) ["name"]=> string(17) "فیلم درام" ["slug"]=> string(4) "dram" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(58755) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36152) ["count"]=> int(1799) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(58754) ["category_count"]=> int(1799) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(17) "فیلم درام" ["category_nicename"]=> string(4) "dram" ["category_parent"]=> int(36152) } [2]=> object(WP_Term)#28180 (16) { ["term_id"]=> int(49012) ["name"]=> string(17) "فیلم کمدی" ["slug"]=> string(11) "comedymovie" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49013) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36152) ["count"]=> int(706) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49012) ["category_count"]=> int(706) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(17) "فیلم کمدی" ["category_nicename"]=> string(11) "comedymovie" ["category_parent"]=> int(36152) } }

.:: دانلود فیلم Saving Mr Banks نجات آقای بنکس ::.

عکس فیلم Saving Mr Banks نجات آقای بنکس - عکس فیلم Saving Mr Banks دوبله فارسی

.:: دانلود فیلم Saving Mr Banks نجات آقای بنکس دوبله فارسی با لینک مستقیم ::.

محتوای این فیلم فاقد هرگونه صحنه مغایر با فرهنگ و شئونات اسلامی می باشد و در شبکه نمایش خانگی دوبله, سانسور و پخش شده است

دانلود فیلم Saving Mr Banks نجات آقای بنکس نام فیلمی درام در گونه زندگینامه است که کارگردان آن جان لی هنکاک و فیلمنامه‌نویس آن کلی مارسل می‌باشد. این اثر در مورد ساخت فیلم مری پاپینز محصول سال ۱۹۶۴ استودیوی والت دیزنی است و تام هنکس در آن نقش والت دیزنی فیلم ساز و انیمیشن ساز را ایفا می‌کند که در تلاش است تا حق نمایش کتاب نام گذارنده را بدست بیاورد که متعلق به مولفش پی.ال. تراورز با بازی اما تامسون است. فیلمبرداری در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۲ آغاز شد. والت دیزنی پیکچرز تهیه و توزیع فیلم را بر عهده داشت و آن را ابتدا در چند شهر ایالات متحده و سپس یک هفته بعد از آن بصورت گسترده اکران کرد. تهیه کنندگان فیلم، آلیسون اوون، یان کالی، فیلیپ استوئر، کریستین لنگن، تروی لام، اندرو میسون و پائول تریجبیتس بودند.

تام هنکس بازیگر فیلم Saving Mr Banks نجات آقای بنکس :

توماس جفری هَنکس Thomas Jeffrey Hanks هنرپیشه، کمدین، کارگردان، دوبلور و نویسندهٔ آمریکایی است. وی بازیگر فیلم‌های مشهوری همچون فارست گامپ، آپولو ۱۳، نجات سرباز رایان، مسیر سبز، دورافتاده، رمز داوینچی و کاپیتان فیلیپس است. همچنین صدای او در مجموعه انیمیشن‌های داستان اسباب‌بازی استفاده شده است. هنکس در طول سال‌های فعالیت خود تا به امروز چندی و چند بار نامزد دریافت و برنده چندین جایزه بزرگ بین‌المللی شده که از این جمله می‌توان به یک گولدن گلوب، اسکار، جایزه انجمن بازیگران فیلم و جایزه انتخاب مردمی بخاطر نقش‌آفرینی‌اش در فیلم فارست گامپ اشاره نمود.

همکاری تام هنکس با کارگردان مشهور آمریکایی، استیون اسپیلبرگ نیز بسیار قابل توجه است. این دو در فیلم‌های برتری همچون نجات سرباز رایان، اگه می‌تونی منو بگیر، ترمینال و سریال کوتاه باند برادران در کنار هم حضور داشته‌اند. تا سال ۲۰۱۲، فروش فیلم‌های تام هنکس در آمریکا به مبلغی بالغ بر ۴٫۲ میلیارد دلار و فروش فیلم‌هایش در نقاط دیگر جهان به رقمی بالغ بر ۸٫۵ میلیارد دلار رسیده است که با این مجموع وی یکی از بزرگ‌ترین بازیگران پردرآمد برای فیلم‌ها در هالیوود حساب می‌شود.

خلاصه داستان فیلم Saving Mr Banks نجات آقای بنکس :

زندگی تراورز با نشان دادن دوران کودکی وی در کوئینزلند استرالیا در سال ۱۹۰۷، مذاکراتش با والت دیزنی و ساخت فیلم مری پاپینز در سال ۱۹۶۱ مرکزیت فیلم را تشکیل می‌دهند. وقتی که تراورز در کالیفرنیا مشغول فیلمبرداری است، به گذشته سختش در استرالیا فکر می‌کند، مخصوصاً به پدرش، که نقش آقای بنکس، پدر قصه، در فیلم از شخصیت او شکل گرفته بود.

بازیگران فیلم Saving Mr Banks نجات آقای بنکس :

اما تامسون – تام هنکس – کالین فارل – پل جیاماتی و…

تصاویر فیلم Saving Mr Banks نجات آقای بنکس :

عکس فیلم Saving Mr Banks نجات آقای بنکس - عکس فیلم Saving Mr Banks دوبله فارسی

عکس فیلم Saving Mr Banks نجات آقای بنکس - عکس فیلم Saving Mr Banks دوبله فارسی

اطلاعات فیلم خارجی Saving Mr Banks نجات آقای بنکس :

کیفیت تصویر : Full HD 1080p

فرمت تصویر : MKV

کارگردان : جان لی هنکاک

تهیه کننده: آلیسون اوون – یان کالی – فیلیپ استوئر

نویسنده : کلی مارسل سو اسمیت

سال پخش: سال ۲۰۱۳

ژانر : کمدی / درام

مدت زمان نمایش: – دقیقه

فروش گیشه :

امتیاز: ۷٫۵

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا