ایرانیان دانلود
عکس سریال وینچنزو Vincenzo 2021 HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود سریال وینچنزو Vincenzo 2021 HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#28177 (16) { ["term_id"]=> int(98138) ["name"]=> string(22) "سریال کره ای" ["slug"]=> string(13) "korean-series" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(98138) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(47) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(98138) ["category_count"]=> int(47) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(22) "سریال کره ای" ["category_nicename"]=> string(13) "korean-series" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود سریال وینچنزو Vincenzo 2021 زیرنویس فارسی چسبیده ::.

عکس سریال وینچنزو Vincenzo 2021 HD زیرنویس فارسی چسبیده کره ای لینک مستقیم

.:: دانلود سریال وینچنزو Vincenzo 2021 محصول کره با لینک مستقیم ::.

محتوای این سریال فاقد هرگونه صحنه مغایر با فرهنگ و شئونات اسلامی می باشد و سانسور شده می باشد.

دانلود سریال وینچنزو Vincenzo 2021 : وینچنزو (انگلیسی: Vincenzo؛ کره‌ای: 빈센조; لاتین‌نویسی اصلاح‌شده: Binsenjo) یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی با بازی سونگ جونگ کی به عنوان شخصیت اصلی در کنار جون یو بین و اوک تک-یون است. این سریال در تی‌وی‌ان از ۲۰ فوریه تا ۲ مه ۲۰۲۱، هر شنبه و یکشنبه ساعت ۲۱ (کی‌اس‌تی) پخش شد. هر قسمت پس از پخش تلویزیونی، در نتفلیکس کره جنوبی و بین‌المللی منتشر شد.

برای اولین قسمت مجموعه، میانگین تعداد بینندگان ۷٫۷٪ در سراسر کشور (AGB nationwide) ثبت شده‌است، و آن را تبدیل به چهارمین درام با بالاترین رتبه‌بندی بینندگان در تاریخ تلویزیونی کابلی کره جنوبی می‌کند. قسمت پایانی، رتبه‌بندی ۱۴٫۶٪ را دریافت کرد و این مجموعه را به نهمین درام کره‌ای با بالاترین تعداد بینندگان در تاریخ تلویزیون کابلی کره جنوبی می‌کند. همچنین این درام را به ششمین درام با بالاترین رتبه‌بندی در تاریخ شبکهٔ تی‌وی‌ان تبدیل کرد.

خلاصه داستان سریال وینچنزو :

داستان سریال Vincenzo 2021 : ارک جو-هیونگ (سونگ جونگ کی) در سن هشت سالگی توسط یک خانوادهٔ ایتالیایی به فرزندی پذیرفته می‌شود و برای زندگی به ایتالیا می‌رود. او بعداً به مافیا می‌پیوندد و توسط دون فابیو، سرپرست خانواده مافیایی کاسانو، به فرزندی پذیرفته می‌شود. با تغییر نام به «وینچنزو کاسانو»، وکیل ایتالیایی، مشاور مافیا و دست راست دون فابیو می‌شود.

بعد از مرگ دون فابیو، پائولو پسر بیولوژیک فابیو و رهبر جدید خانوادهٔ کاسانو، تلاش می‌کند تا وینچنزو را بکشد. وینچنزو سپس به سئول فرار می‌کند و قصد دارد ۱٫۵ تن طلا را بازیابی کند که به یک سرمایه‌دار چینی که اخیراً فوت کرده، کمک کرده تا به‌طور مخفیانه در زیرزمین ساختمان گومگا پلازا مخفی شوند. با این حال، یک شرکت املاک و مستغلات که تحت نظر گروه بابل قرار دارد، به‌طور غیرقانونی مالکیت این ساختمان را به دست گرفته‌است و وینچنزو باید از مهارت‌های خود برای بازگیری ساختمان و بازستاندن ثروت خود استفاده کند.

سونگ جونگ-کی بازیگر :

سونگ جونگ-کی (به کره‌ای: 송중기، به انگلیسی: Song Joong-ki، زادهٔ ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۵) بازیگر اهل کره جنوبی است. او با ایفای نقش در درام تاریخی رسوایی سونگ‌کیون‌کوان (۲۰۱۰) و حضور به عنوان عضو اصلی در برنامهٔ مرد دونده (۲۰۱۰–۲۰۱۱) به شهرت رسید. از این زمان به بعد، او طیف متنوعی از نقش‌ها را در مجموعه‌های تلویزیونی مرد بی‌گناه (۲۰۱۲)، نسل خورشید (۲۰۱۶)، سرگذشت آسدال (۲۰۱۹) و وینچنزو (۲۰۲۱) و همچنین فیلم‌های پرفروش پسر گرگ‌نما (۲۰۱۲) و جزیره کشتی جنگی (۲۰۱۷) و رفتگرهای فضایی (۲۰۲۱) بازی کرده‌است.

بازیگران سریال وینچنزو :

بازیگران سریال Vincenzo 2021 و نقش ها :

سونگ جونگ کی در نقش وینچنزو کاسانو/پارک جو-هیونگ

وکیل ایتالیایی و مشاور مافیای کره‌ای‌تبار.

جون یو بین در نقش هونگ چا-یونگ

یک وکیل که برای شرکت حقوقی ووسانگ کار می‌کند و دختر وکیل هونگ یو-چان.

اوک تک-یون در نقش جانگ جون-وو/جانگ هان-سوک

کارآموز در شرکت حقوقی ووسانگ که زیردست هونگ چا-یونگ به عنوان دستار وکیل کار می‌کند.

کیم یئوجین در نقش چوی میونگ-هی

دادستان سابق که اکنون به شرکت حقوقی ووسانگ به عنوان وکیل پیوسته‌است.

کواک دونگ-یئون در نقش جانگ هان-سو

برادر ناتنی جانگ جون-وو و رئیس گروه بابل.

تصاویر سریال وینچنزو :

عکس های سریال Vincenzo 2021

عکس سریال وینچنزو Vincenzo 2021 HD زیرنویس فارسی چسبیده کره ای لینک مستقیم عکس سریال وینچنزو Vincenzo 2021 HD زیرنویس فارسی چسبیده کره ای لینک مستقیم

اطلاعات سریال خارجی وینچنزو Vincenzo 2021 :

IMDB امتیاز : ۸٫۵

کیفیت تصویر : ۷۲۰p-1080p

فرمت تصویر : MKV

کارگردان سریال Vincenzo 2021 : کیم هی-ون

تهیه کننده: لی جانگ-سو جانگ سای-جونگ هام سونگ-هون چو سو-یونگ

کشور سازنده : آمریکا

سال پخش : ۲۰۲۱

ژانر : کمدی | جنایی | رمانتیک

مدت زمان نمایش: ۵۵ دقیقه

نویسنده : پارک جه-بوم

آهنگساز :پارک سه-جون

سانسور : دارد

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا