ایرانیان دانلود
عکس فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27721 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27871 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم ::.

خانه ای در خیابان چهل و یکم - عکس فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم با لینک مستقیم

.:: دانلود فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم با کیفیت عالی و لینک مستقیم ::.

خانه‌ای در خیابان چهل و یکم فیلمی به کارگردانی حمیدرضا قربانی، نویسندگی آزیتا ایرایی و تهیه‌کننده سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است. همچنین این فیلم در تاریخ ۲۲ دی ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است. فیلمنامه « خانه ای در خیابان چهل و یکم » به نوعی الهام گرفته شده از داستانی است که یکی از مهمانان برنامه « ماه عسل » آن را روایت کرده بود. در داستان اصلی، نتیجه بحران زندگی مهمان برنامه با بخشش همراه بود که باعث شد مخاطبین تلویزیون تحت تاثر قرار بگیرند و حالا نسخه ای سینمایی از این داستان ساخته شده است.

مهمترین ویژگی « خانه ای در خیابان چهل و یکم » پتانسیل های بالای داستان است که دست فیلمساز را برای پرداختن به سوژه های ناب و دراماتیزه کردن آن باز می گذارد. جدال دو برادر و قتل یکی از آنان و سپس بحران خانوادگی بر سر قصاص فرزند گناهکار، ظرفیت بالایی برای پرداخت دارد و چنانچه فیلمساز بر قواعد درام نویسی مسلط باشد، می تواند جذابیت های اثر را نیز چند برابر نماید. این اتفاق در نیمه نخست فیلم که تنش در رابطه همسر مرد کشته شده و اعضای خانواده همسرش شکل می گیرد، به شکل مناسبی جریان پیدا می کند و مخاطب را درگیر می کند.

خلاصه داستان این فیلم ایرانی خانه ای در خیابان چهل و یکم :

خانه‌ای در خیابان چهل و یکم، داستان دعوای دو برادر است که باعث قتل یکی از آنها می‌شود. این آغاز بحران است چون برادر قاتل می‌گریزد اما مادر، راضی‌اش می‌کند که خود را به دست قانون بسپارد. مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگی می‌کنند، سعی دارند هر کدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی را به دوش بکشند و در این مسیر، ماجراهایی رخ می‌دهد که طی فیلم روایت می‌شود.

بازیگران: مهناز افشار – علی مصفا – سهیلا رضوی – سارا بهرامی – آرش مجیدی – علیرضا کمالی – مانی رحمانی – مانیا علیجانی – علیرضا نیکدل – بهناز نادری – بهزاد داوری – جمشید صفری – مجید رحمتی – بابک جعفریه – سارا نجفی – علی سخن‌گو

عکس فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم 1394 با کیفیت Full HD 1080p

اطلاعات فیلم ایرانی خانه ای در خیابان چهل و یکم :

کیفیت تصویر : DVD rip

فرمت تصویر : Mkv

کارگردان : حمیدرضا قربانی

تهیه کننده: سید محمود رضوی

نویسنده : آزیتا ایرایی

سال تولید : سال ۱۳۹۴

سال پخش: ۲۲ دی سال ۱۳۹۵

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش : ۱۰۰ دقیقه

فروش گیشه : ۹۴۰٬۷۷۳٬۰۰۰ تومان

منبع