ایرانیان دانلود
عکس فیلم خانه دیگری با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم خانه دیگری با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27721 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27820 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم خانه دیگری ::.

عکس فیلم خانه دیگری 1394 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری کارگردان بهنوش صادقی

.:: دانلود فیلم خانه دیگری اثری از بهنوش صادقی با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم خانه دیگری : فیلم سینمایی خانه دیگری (Khaneye Digari) اولین فیلم بلند بهنوش صادقی است که فیلمنامه ی آن هم توسط وی نوشته شده است. داستان در مورد مردی به نام حبیب الله است که در روزهای پایانی زندگی به خانه ی قدیمی اش بازگشته و از خانواده ی یکی از اقوام خواسته که در خانه ی او زندگی کرده و از او مواظبت کنند. خانه دیگری فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهنوش صادقی و تهیه‌کنندگی عباس اکبری محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم داستان زندگی «مرجان» را روایت می‌کند که می‌بایست ظرف ۱۰ روز، پولی را برای پدرش تهیه کند. او در طی این مسیر با موانعی روبرو می‌شود که زندگی زناشویی‌اش را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

خلاصه داستان فیلم خانه دیگری :

این فیلم داستان زندگی «مرجان» را روایت می‌کند که می‌بایست ظرف ۱۰ روز، پولی را برای پدرش تهیه کند. او در طی این مسیر با موانعی روبرو می‌شود که زندگی زناشویی‌اش را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

علیرضا جعفری بازیگر فیلم سینمایی خانه دیگری :

علیرضا جعفری (زاده ۵ اردیبهشت ۱۳۷۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی اولین کار خود را با فیلم تلویزیونی «دیوار» ساختهٔ بیژن صمصامی آغاز کرد. وی از جمله بازیگرانی است که فعالیت خود را از کودکی آغاز کرده‌اند، جعفری از ۵ تا ۱۵ سالگی در ۳۰ سریال و فیلم نقش‌های مختلفی را بازی کرد که از جمله این فیلم‌ها می‌توان به مهمان مامان، اثر داریوش مهرجویی اشاره کرد. علیرضا جعفری در سریال‌هایی نظیر بچه‌های خیابان و صیام و تیام محبوب شد. عموی وی، امیر جعفری از بازیگران مطرح ایرانی است.

بازیگران فیلم خانه دیگری :

پژمان بازغی لیلا زارع گوهر خیراندیش ناصر هاشمی مهنوش صادقی علیرضا جعفری متین ستوده روشنک گرامی رابعه مدنی پیمان یونسی

تصاویر فیلم خانه دیگری :

عکس فیلم خانه دیگری 1394 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری کارگردان بهنوش صادقی عکس فیلم خانه دیگری 1394 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری کارگردان بهنوش صادقی

اطلاعات فیلم ایرانی خانه دیگری :

کیفیت تصویر : HD

فرمت تصویر : Mp4

کارگردان : بهنوش صادقی

تهیه کننده:عباس اکبری

نویسنده : بهنوش صادقی

سال پخش: ۱۳۹۸

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۹۰ دقیقه

فروش گیشه : ۷۹٬۹۷۶٬۰۰۰ تومان

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا