ایرانیان دانلود
عکس فیلم دعوت با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم دعوت با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27720 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27819 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم دعوت ::.

عکس فیلم دعوت 1387 با کیفیت فول اچ دی 1080p کارگردان ابراهیم حاتمی کیا

.:: دانلود فیلم دعوت اثری از ابراهیم حاتمی کیا با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم دعوت : دعوت فیلم ی به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۸۷ است. نویسندگی داستان فیلم را ابراهیم حاتمی‌کیا و چیستا یثربی بر عهده داشته‌اند. دعوت، فیلمی چند داستانی و پرستاره است. فرهاد قائمیان محمدرضا فروتن مهناز افشار مریلا زارعی گوهر خیراندیش کتایون ریاحی آناهیتا نعمتی محمدرضا شریفی‌نیا سیامک انصاری رضا بابک ثریا قاسمی سحر جعفری جوزانی سارا خوئینی‌ها نگار فروزنده مجید مشیری بازیگران فیلم دعوت می باشند.

خلاصه داستان فیلم سینمایی دعوت :

چند خانواده متفاوت با بحرانی مشابه روبه‌رو می‌شوند و هرکدام از آن‌ها بنا به نگاه خاص خود واکنش‌هایی از خود بروز می‌دهند. فیلم پیرامون مسئله سقط جنین است و پیام فیلم این است که «جنینی که به این دنیا دعوت شده نباید سقط شود» حتی اگر مادر آینده یک زن شصت ساله، یک زن بی شوهر (صیغه‌ای)، یک زن بازیگر که کارش را بیش از فرزند دوست دارد، زنی آواره در شهر با یک شوهر چاه بازکن یا زنی بریده از شوهر باشد. یک اپیزود فیلم دربارهٔ دو دانشجو با بازی پژمان بازغی پس از فیلمبرداری حذف شده‌است که برخی دلیل حذف آن را ممیزی می‌دانند اما حاتمی کیا دلیل اصلی‌اش را طولانی شدن زمان فیلم عنوان کرده‌است.

نقد فیلم ابراهیم حاتمی کیا :

جامعه‌شناسان و منتقدان نگاه حاتمی‌کیا را به سقط جنین در بارداری ناخواسته نقد کرده و می‌گویند سرنوشتی که کودکان فیلم حاتمی‌کیا دارند فقر و ترک تحصیل خواهد بود و نتیجه آن کودکان کاری هستند که به ناچار شغل پدرشان، تخلیه چاه را دنبال می‌کنند؛ و می‌پرسند «آیا در چنین شرایطی که کودکان مورد خشونتند و فقر و ناآگاهی بر خشونت علیه آنان دامن می‌زند باز هم باید این کودکان به دنیا بیایند؟»

به عقیده منتقدان حاتمی‌کیا خواستهٔ زن و آمادگی‌اش برای مادری را با دیدگاهی مردسالارانه و همسو با دیدگاه حکومت علیه کنترل جمعیت نادیده گرفته‌است. همچنین شخصیت‌های زن در فیلم دعوت ضعیف هستند و با نگاهی مردسالارانه طراحی شده‌اند. این مشکل در نمایشنامهٔ چیستا یثربی که از فیلمنامه‌نویسان دعوت است وجود دارد. حتی زنان تحصیل کرده، هنرمند، و دکتر در فیلم هم این ضعف و نگاه را دارند.

منتقدان پاسخی که فیلمساز به پرسش اساسی سقط جنین می‌دهد را «عاری از واقعیت» می‌دانند. همچنین نام فیلم و محتوایش تناقضی بزرگ دارد. منظور از نام فیلم، «دعوت شدن جنین به دنیا» است اما فیلم، در بیشتر اپیزودهایش اصل این دعوت را زیر سؤال می‌برد و با نشان دادن ناخوانده بودن میهمان، نقیض پیامی را که درصدد انتقالش است ثابت می‌کند. از سوی دیگر، علاوه بر شخصیت پردازی ضعیف زنان و حتی مردان مکمل، ساختار اپیزودیک فیلم مشکل دارد. داستان‌های اپیزودها هم‌وزن نیستند و همچنین اپیزودها یک کل واحد را تشکیل نمی‌دهند. بازی مریلا زارعی، فرهاد قائمیان و گوهر خیراندیش خوب ارزیابی شده اما نقدهای زیادی بر بازی ضعیف محمدرضا فروتن وارد شده‌است.

بازیگران فیلم دعوت :

بازیگران و نقش ها در فیلم

اپیزود اول: قصهٔ شیدا

مهناز افشار در نقش: شیدا صوفی

سیامک انصاری در نقش: علی شوهر شیدا

محمدرضا شریفی‌نیا در نقش: بازیگر مقابل شیدا

کتایون ریاحی در نقش: پزشک سونوگرافی

انا نعمتی در نقش: پزشک زنان

هدا ناصح در نقش: پریسا دستیار پزشک زنان

اپیزود دوم: قصهٔ خورشید

ثریا قاسمی در نقش: خورشید

محمدرضا فروتن در نقش: زینال

سحر جعفری جوزانی در نقش: سودابه
اپیزود سوم: قصهٔ سیده خانم

گوهر خیراندیش در نقش: سیده خانم

رضا بابک در نقش: مهدی شوهر سیده خانم

سارا خوئینی‌ها در نقش: دختر بزرگ سیده خانم

نگار فروزنده در نقش: دختر باردار سیده خانم

رز رضوی در نقش: دختر سوم سیده خانم

بهار کاتوزی در نقش: دختر کوچک سیده خانم

اپیزود چهارم: قصهٔ افسانه

کتایون ریاحی در نقش: افسانه

مجید مشیری در فیلم : کاوه شوهر افسانه

مژگان جودی در نقش: طلا زن اهداکننده تخمک لقاح مصنوعی

اپیزود پنجم: قصهٔ بهار

مریلا زارعی در نقش: بهار سماوات زن صیغه‌ای منصور

فرهاد قائمیان در نقش: منصور شوهر بهار

مریم سرمدی در نقش: آذر زن منصور

پروین میکده در نقش: مادربزرگ بهار

ساقی عقیلی در نقش: خاله بهار
اپیزود ششم(حذف شده): قصهٔ ریحانه

لیلا اوتادی در نقش: ریحانه

پژمان بازغی در نقش: نامزد ریحانه

نگین صدق گویا در نقش: دوست ریحانه

امید روحانی در نقش : حراست دانشگاه

و با حضور افتخاری:

مهتاب کرامتی در نقش: پرستار (حذف شده)

تصاویری از فیلم دعوت :

عکس فیلم دعوت 1387 با کیفیت فول اچ دی 1080p کارگردان ابراهیم حاتمی کیا عکس فیلم دعوت 1387 با کیفیت فول اچ دی 1080p کارگردان ابراهیم حاتمی کیا

اطلاعات فیلم ایرانی دعوت :

کیفیت تصویر : HD

فرمت تصویر : Mp4

کارگردان فیلم : ابراهیم حاتمی کیا

تهیه کننده: محمد پیرهادی

نویسنده : ابراهیم حاتمی کیا

سال پخش: ۱۳۹۹

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۹۰ دقیقه

فروش گیشه :-

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا