ایرانیان دانلود
عکس فیلم دوئت با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم دوئت با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27719 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27818 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم دوئت ::.

عکس فیلم دوئت 1394 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری لینک مستقیم

.:: دانلود فیلم دوئت اثری از نوید دانش با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم دوئت : فیلم دوئت (Duet 2016) به کارگردانی نوید دانش در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد که در جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین، برنده بهترین فیلم اول و برنده بهترین جایزه نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه) شده است. همچنین در جشنواره بین المللی فیلم سان فرانسیسکو کاندیدای جایزه بهترین کارگردان جدید شده است. فیلم کوتاه دوئت سالها پیش توسط نوید دانش ساخته شد. فیلمی که در فستیوال های جهانی حضور یافت و می توان از آن به عنوان اثری موفق یاد کرد. در آن فیلم پژمان بازغی، پانته آ پناهی ها و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداخته بودند. حال نسخه بلند و سینمایی دوئت با بازیگران متفاوت ساخته شده است که هیچ شباهتی به یک اثر بلند سینمایی ندارد. شما میتوانید نسخه اصلی این فیلم را به صورت قانونی با ترافیک نیم بها دانلود نمائید.

خلاصه داستان فیلم سینمایی دوئت :

«دوئت» فیلمی در ژانر عاشقانه محصول سال ۱۳۹۴ و اولین اثر نوید دانش است. این فیلم در جشنواره های بین المللی سان فرانسیسکو و شبهای سیاه تالین حضور داشت که برنده دو جایزه شد. «مینو» همسرش «حامد» را به دیدار زنی به نام «سپیده» می برد که حامد با سپیده گذشته مشترکی داشته. این ملاقات باعث یادآوری خاطرات گذشته آنها می شود. خاطراتی که دوباره رنگ می گیرند اما زخمی کهنه را تازه میکند.

هدیه تهرانی بازیگر :

هدیه تهرانی (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۵۱) هنرپیشه سینمای ایران است. وی همچنین در زمینه عکاسی فعالیت دارد. هدیه تهرانی برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر است هدیه تهرانی در ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. اولین بار وی برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد، اما بعدها لادن مستوفی جای او را گرفت.

کیانوش عیاری هم او را برای بازی در بودن یا نبودن انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد. اما سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد و هدیه تهرانی وارد سینمای حرفه‌ای شد. بازی‌های راحت و روان او در فیلم‌های غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت. یکی از بهترین نقش آفرینی‌اش که منجر به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد و تحسین نویسندگان و منتقدان را در پی داشت، بازی بیاد ماندنی او در چهارشنبه سوری بود.

داوری

اولین دوره جشنواره ملی عکاسی ماسار ۱۳۹۶
ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران ۱۳۹۶

بازیگران فیلم دوئت :

هدیه تهرانی، علی مصفا، نگار جواهریان، پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا آقاخانی، مرتضی فرشباف، کاوه کاتب، مهسا طهماسبی و…

تصاویری از فیلم دوئت :

عکس فیلم دوئت 1394 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری لینک مستقیم عکس فیلم دوئت 1394 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری لینک مستقیم

اطلاعات فیلم ایرانی دوئت :

کیفیت تصویر : HD

فرمت تصویر : Mp4

کارگردان : نوید دانش

تهیه کننده:احسان رسول اف

نویسنده : نوید دانش

سال پخش: ۱۳۹۹

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۹۹ دقیقه

فروش گیشه :-

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا