ایرانیان دانلود
عکس فیلم زیر نور کم با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم زیر نور کم با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27719 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27818 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم زیر نور کم ::.

عکس فیلم زیر نور کم 1395 با کیفیت فول اچ دی 1080p لینک مستقیم نیم بها

.:: دانلود فیلم زیر نور کم اثری از محمد پرویزی با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم زیر نور کم : فیلم زیر نور کم (Under Low Light) با نام سابق سمفونی تولد، نخستین اثر سینمایی محمد پرویزی به عنوان کارگردان است. این فیلم که درام روانشناختی محسوب می شود از جمله آثاری است که شاید نمونه آن را کمتر دیده باشد. پرویزی معدود فیلم‌هایی ساخته است و در آنها خاطره برای او نقش مهمی دارد. داستان فیلم از این قرار است که رویا (لیلا زارع) دچار مشکلاتی در زندگی است و ذهن ناآرامی دارد. در این شرایط همسرش (صابر ابر) سعی می کند او را آرام کند اما وضعیت تغییر نمی کند تا اینکه… از دیگر فیلم های محمد پرویزی میتوان به فیلم پر ستاره لابی اشاره کرد. شما میتوانید نسخه قانونی این فیلم را با لینک مستقیم نیم بها دانلود و تماشا کنید.

خلاصه داستان فیلم زیر نور کم :

داستان فیلم : «زیر نور کم»، فیلمی در ژانری خانوادگی-اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی «محمد پرویزی» و تهیه کنندگی «احسان رسول اف» و محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است. بازیگران مطرح سینمای ایران از جمله «صابر ابر»، «لیلا زارع»، «حمیدرضا آذرنگ» و «بهناز جعفری» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. زیر نور کم که اولین تجربه محمد پرویزی در مقام کارگردان است، داستانی با مضمونی اجتماعی دارد. «من از آدم هایی که از زندگی ام رفته اند (تا به امروز) خلاصی ندارم. نمی توانم آنها را جایی رها کنم، چون به شکل های متفاوتی بازمی گردند و با لحظه های خوبِ زندگیم ترکیب می شوند. این درهم تنیدگی آنها گاهی تکان دهنده است. سر زده کسی از راه می رسد دور میزی که نباید باشد حاضر می شود. شده با آنها ساعت ها و یا روزها جایی دیگری بوده ام. همین وقت هاست که زندگی ام زیر و رو می شود … به این خاطرِ که جایی که هستم یا باید تاریک تاریک باشه، یا روشن روشن … من از ماندن «زیر نورِ کم» می ترسم.»

لیلا زارع بازیگر :

لیلا زارع (زاده ۲۱ مهر ۱۳۵۹ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. لیلا زارع فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی است. وی علاوه بر بازیگری به عکاسی نیز می‌پرداخته و پیش از بازیگری، آتلیه عکاسی داشت. لیلا زارع در سال ۱۳۸۲ برای نخستین‌بار بازیگری را در یک مجموعه تلویزیونی تجربه کرد اما این سریال به خاطر مشکلات تولید پخش نشد. وی پس از آن در فیلم ما همه خوبیم به ایفای نقش پرداخت. بازی در فیلم سوپر استار (۱۳۸۷) و مجموعه تلویزیونی ارمغان تاریکی (۱۳۸۹) باعث محبوبیت او در سینما و تلویزیون شد.

بازیگران فیلم زیر نور کم :

بازیگران فیلم : صابر ابر، لیلا زارع، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، بیتا بادران، تیرداد کیایی، رابعه مدنی، روح الله کمانی و نیلوفر شهیدی و…

نقد فیلم زیر نور کم

نکات مثبت فیلم ؟

برای تماشاگران که هیچ. اما در میانه فیلم ناگهان بیش از ده بازیگر در مقابل دوربین قرار می گیرند و با یکدیگر بگو و مگو می کنند. اینکه این فرصت در اختیار این بازیگران که امکان دارد هنرجو، دوست و آشنا یا هر فرد دیگری باشند قرار گرفته که بتوانند در یک سکانس کاملاً بی ربط به فیلم بازی کنند، احتمالا نکته مثبتی برای آن ها محسوب می شود.

نکات منفی فیلم ؟

خط زمانی فیلم دائم در حال تغییر است و قرار است در طی این تغییرات، ما به ذهن رویا وارد شویم و دلیل آشفتگی زندگی او را بدانیم. اما فیلم که به پایان می رسد، تماشاگر هیچ چیز جز دیالوگ های بی سر و ته نشنیده است!

بخش زیادی از فیلم نیز با این دیالوگ در جریان است:« کار تو بود؟ تو کجا بودی؟! »

در مجموع گنگ ترین شخصیت فیلم امید است. نه چیزی درباره او می فهمیم، نه از عشقش چیزی می دانیم و نه هیچ اطلاعات مفید دیگری که بتوانیم برای او اهمیت قائل شویم!

زمان فیلم کمتر از ۸۰ دقیقه است که بیش از دو سوم همین زمان هم اضافه است و اتفاق مهمی در آن رخ نمی دهد!

فیلمبرداری « زیر نور کم » ناامید کننده است. گاهی دوربین چنان گیج است که نمی داند باید در چه نقطه ای قرار بگیرد.

هنوز فیلمسازان سینمای ایران به این باور نرسیده اند که اصولاً زندگی طبقه متوسط به معنای نواختن پیانو،چاپ کتاب ممنوعه یا زدن عینک نیست!

تصاویر فیلم زیر نور کم :

عکس فیلم زیر نور کم 1395 با کیفیت فول اچ دی 1080p لینک مستقیم نیم بها عکس فیلم زیر نور کم 1395 با کیفیت فول اچ دی 1080p لینک مستقیم نیم بها

اطلاعات فیلم ایرانی زیر نور کم :

کیفیت تصویر :۴۹۶p

فرمت تصویر : MP4

کارگردان فیلم : محمد پرویزی

تهیه کننده: احسان رسول اف

نویسنده : محمد پرویزی

سال پخش: ۱۴۰۰

ژانر : اجتماعب

مدت زمان نمایش: ۹۰ دقیقه

فروش گیشه : –

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا