ایرانیان دانلود
عکس فیلم سوگ با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم سوگ با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27720 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27819 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم سوگ ::.

عکس فیلم سوگ اثری از مرتضی فرشباف 1389 با لینک مستقیم انتشار 1391

.:: دانلود فیلم سوگ اثری از مرتضی فرشباف با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم سوگ : نیمه شب دعوای شدیدی میان زن و شوهری درمی‌گیرد. آن‌ها که در خانه یکی از اقوام هستند، شبانه بیرون می‎زنند اما فرزندشان را همراه خود نمی‌برند. اتفاق بدی می‌افتد که… جوایز: برنده جایزه اصلی بخش جریان نو شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پوسان / برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره دوویل فرانسه

خلاصه داستان فیلم سوگ :

دانلود فیلم سوگ : نیمه شب دعوای شدیدی میان زن و شوهری درمی‌گیرد. آن‌ها که در خانه یکی از اقوام هستند، شبانه بیرون می‎زنند اما فرزندشان را همراه خود نمی‌برند. اتفاق بدی می‌افتد که… سوگ با یک چارچوب طوفانی در تاریکی شروع می شود. شب است و شمایلی مبهم از ارشیا در حالی که به عزلت پتویش پناه برده، نشان داده می شود. والدینش با سرو صدا در طبقه پایین دعوا می کنند. مشاجره آن ها به اوج خود می رسد و نتیجه اش آن می شود که هر دو به خارج از خانه یورش می برند. فرشباف بازیگوشی های خود را در همین سکانس نشان می دهد یعنی صحنه دعوای زوج قبل از این که سفر شبانه شان را آغاز کنند.

و در جایی دیگر از فیلم این بازیگوشی را وقتی نشان می دهد که یک اتومبیل اس یو وی به آرامی در یک چشم انداز زیبا خرناس کنان حرکت می کند و اینجاست که زیرنویس ها روی تصویر می آیند و نشان می دهند که یک مرد و زن در حال صحبت با هم هستند و این در حالی است مخاطب هیچ صدایی از آن ها نمی شنود.

مرتضی فرشباف کارگردان فیلم سینمایی سوگ :

دانلود فیلم سوگ : مرتضی فرشباف در سال ۱۹۸۶ در گنبد کاووس به دنیا آمد او لیسانس هنر های زیبا از دانشگاه هنر تهران دریافت کرد و از سن ۱۸ سالگی به عنوان کارگردان، نویسنده و فیلمبردار مشغول کار بوده است. او پنج فیلم کوتاه با نام های هالووین، فرش، تاکسی، پولکی و باد هر کجا بخواهد می وزد ساخته است و همچنین با کارگردان صاحب نام ایرانی عباس کیارستمی همکاری کرده است. سوگ اولین فیلم بلند او به شمار می آید. سوگ اولین فیلم مطرح کارگردان جوان، مرتضی فرشباف شاگرد عباس کیارستمی است. این فیلم یک اثر جاده ای در فضاهای وسیع غیر شهری ایران است که در قالب زبان سیاه و کنایه دار طنز ساخته شده است.

فیلم فرشباف، روایتگر داستان آرام و تاثیرگذاری از ارشیا (امیر حسین ملکی) پسر بچه ای است که والدینش در ساعات شوم گرگ و میش هوا ناپدید می شوند و دیگر هرگز از آن ها صدایی شنیده نمی شود. وقتی کامران ( با بازی کیومرث گیتی) و شراره (با بازی شراره پاشا) بلاخره معرفی می شوند، معلوم می شود که گفتگویشان به زبان اشاره بوده است و زوج ناشنوا به همراه برادرزاده نوجوان یکی از آن ها(با بازی امیرحسین ملکی) به سمت تهران در حال حرکت هستند تا در مراسم تدفین والدین پسر شرکت کنند. به کار گیری روشن و واضح چشم اندازها و اجرای طبیعی بازیگران غیر حرفه ای این داستان دلپذیر را به اوج برده است و احتمال آن بسیار است که وجود پرتویی از کارهای کیارستمی را به آن نسبت دهند.

بازیگران فیلم سوگ :

شراره پاشا, کیومرث گیتی, امیرحسین ملکی, عادل یراقی

تصاویر فیلم سوگ :

عکس فیلم سوگ اثری از مرتضی فرشباف 1389 با لینک مستقیم انتشار 1391

اطلاعات فیلم ایرانی سوگ :

کیفیت تصویر : ۱۰۸۰p

فرمت تصویر : mp4

کارگردان : مرتضی فرشباف

تهیه کننده: جواد نوروز بیگی

نویسنده :آناهیتا قزوین زاده

سال پخش: ۱۳۹۱

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۸۱ دقیقه

فروش گیشه :

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا