ایرانیان دانلود
عکس فیلم سینمایی من و شارمین
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم سینمایی من و شارمین

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(3) { [0]=> object(WP_Term)#28180 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27725 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } [2]=> object(WP_Term)#27720 (16) { ["term_id"]=> int(49001) ["name"]=> string(30) "فیلم ایرانی کمدی" ["slug"]=> string(21) "comedy-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49002) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(386) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49001) ["category_count"]=> int(386) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(30) "فیلم ایرانی کمدی" ["category_nicename"]=> string(21) "comedy-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } }

.:: دانلود فیلم سینمایی من و شارمین ::.

عکس فیلم سینمایی من و شارمین

.:: دانلود فیلم سینمایی من و شارمین با کیفیت عالی و لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم سینمایی من و شارمین به کارگردانی بیژن شیرمرز و تهیه کنندگی یوسف صمد زاده با بازی پژمان بازغی ، ویشکا آسایش و سحر قریشی از چهارشنبه در سینماهای کشور اکران میشود. اکران این فیلم همزمان با اکران فیلم هایی چون نگار ساخته رامبد جوان و ماجان ساخته رحمان سیفی آزاد است.من و شارمین در غالب کمدی و با حال و هوایی رمانتیک به نقد خرافات می پردازد.

یوسف صمدزاده تهیه کننده فیلم سینمایی من و شارمین :

دکتر یوسف صمدزاده (متولد ۱۳۰۶) دندانپزشک ایرانی است. نماینده نماینده رشت در دوره ۲۳ مجلس شورای ملی و همچنین نماینده رشت در مجلس مؤسسان سوم بود که در سال ۱۳۴۶ ه. ش تشکیل گردید و کار آن تغییر اصولی از قانون اساسی ایران جهت تعیین ملکه فرح پهلوی به نیابت سلطنت بود تا در صورت فوت شاه، تا رسیدن ولیعهد به سن قانونی با همکاری شورای سلطنت امور کشور را اداره کند.صمدزاده دکترای دندانپزشکی خود را از دانشگاه نیویورک دریافت کرد. او از بنیانگذاران دانشگاه گیلان است. او هم اکنون در واشینگتن دی سی آمریکا اقامت دارد.

 

نکات مثبت فیلم ؟

« من و شارمین » اثر سطحی است اما بهرحال، به سمت ابتذال پیش نمی رود و با متوسل شدن به شوخی های جنسی، سعی در جذب مخاطبش ندارد.

نکات منفی فیلم ؟

جزئیاتی در فیلم وجود ندارد که بتواند مخاطب را تا انتهای داستان جذب نماید. روند کلی داستان تکرار کلیشه های بهم رساندن یک مرد و زن نامتناجس است که در سالهای اخیر در سینمای ایران رونق داشته است، بدون هیچ نوآوری خاصی.

« من و شارمین » در هنگام فیلمبرداری صحنه های معدودی که نیاز به حضور بدلکار هست، بسیار ناامید کننده است. به یاد بیاورید سکانس پریدن از روی میله ها که سایز متفاوت بدلکار و سحر قریشی مخاطب را به تعجب می اندازد!

پژمان بازغی و ویشکا اسایش بازیهای خشک و ناامید کننده ای از خود به نمایش گذاشته اند. اصولاً جای دادن بازغی در چارچوبی که فیلم مد نظر داشته، اشتباه بزرگی بوده و منجر به ارائه بازیهای ناامید کننده دو بازیگر فیلم شده است. دیگر بازیگران فیلم از جمله سحر قریشی و مجید صالحی نیز همانی هستند که در سالهای اخیر بوده اند.فیلم در تدوین نیز دچار ایرادات فراوانی است که به چشم مخاطب می آید.

درباره فیلم من و شارمین:

من و شارمین، همان چیزی را به مخاطب ارائه می کند که کارگردان اثر، بیژن شیرمرز، چندی پیش در طول مصاحبه خبری گفته بود: «من و شارمین ، فیلمی تجاری و بدسلیقه نیست بلکه آن را حساب شده و با فیلمنامه‌ای دقیق،قصه‌گو و کلاسیک ساختیم که چه در جشنواره و چه در اکران عمومی مخاطبان را به سوی خود جذب خواهد کرد». مشکل حرف ایشان یک جاست؛ اینکه من و شارمین در هیچ جشنواره ای مخاطب را به سوی خود جذب نمی کرد و همان بهتر که در جشنواره ها دیده نشد. فیلم برای مخاطب عام ساخته شده و داستان سرراست و ساده‌اش و همچنین انتخاب بازیگران برای چنین فیلمی،کمی با سایر فیلم‌های این ژانر سینمای ایران فرق دارد. فرقی که احتمالا به ‌دلیل همان تفاوت اندک من و شارمین با سایر آثار است.

خلاصه داستان فیلم سینمایی من و شارمین :

من و شارمین مضمونی اجتماعی دارد و داستان دختری به نام تیناست که پیشگویی عمه خود را باور دارد. . . همه ما یه نیمه گمشده داریم اما فقط یک نفر تو دنیا هست که نیمه گمشده اش،” شارمین اصل کوپال “است.

تصاویر فیلم سینمایی من و شارمین :

عکس فیلم سینمایی من و شارمین - عکس فیلم سینمایی من و شارمین با لینک مستقیم

عکس فیلم سینمایی من و شارمین - عکس فیلم سینمایی من و شارمین با لینک مستقیم

عکس فیلم سینمایی من و شارمین

اطلاعات فیلم ایرانی من و شارمین :

کیفیت تصویر : HD 720p

فرمت تصویر : MP4

کارگردان : بیژن شیرمرز

تهیه کننده: یوسف صمدزاده

نویسنده: بیژن شیرمرز

سال تولید : سال ۱۳۹۴

سال پخش: ۱۵ شهریور سال ۱۳۹۶

ژانر : کمدی / اجتماعی

مدت زمان نمایش : ۹۰ دقیقه

فروش گیشه: ۹۳٬۹۸۹٬۰۰۰ تومان

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا