ایرانیان دانلود
عکس فیلم قایقران با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم قایقران با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27719 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27818 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم قایقران ::.

عکس فیلم قایقران 1399 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری نیم بها محمد اسدنیا

.:: دانلود فیلم قایقران اثری از محمد اسدنیا با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم قایقران : فیلم سینمایی قایقران (Boatman Movie) به کارگردانی و نویسندگی محمد اسدنیا با پایان مراحل فنی که در شرایط کرونا انجام شد، برای اکران آماده شد و در گروه سینمایی هنروتجربه به نمایش درآمد. محمد اسدنیا در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه سریال «ارژن» در ژانر کمدی است. از دیگر آثار او میتوان به فیلم لجن‌خوار اشاره کرد. به گفته ی وی فیلم سینمایی قایقران فیلمنامه درست و جذابی دارد، اما از نوع فیلمبرداری راضی نیست. او گفت این مورد به فیلم ضربه زده است که در آخر باید اشتباه خودم را بخاطر انتخاب غلط بپذیرم. از اشتباهم ناراحتم، اما همیشه و در هر فیلمی که می‌سازم تجربه می‌کنم و بلاشک فیلم بعدی‌ام فیلمی خواهد بود که حتما نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد. فیلمی که قرار است بصورت پلان سکانس مقابل دوربین ببرم.

خلاصه داستان فیلم قایقران :

داستان فیلم : روایت ناگفته های چند انسان مرتبط به یکدیگر اتفاقات عجیبی را رقم می زند. فیلم قایقران به کارگردانی محمد اسدنیا در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم شقایق فراهانی، نگین صدق گویا، غزاله جزایری , محمد اسدنیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

شقایق فراهانی بازیگر :

شقایق فراهانی (زاده ۲ مرداد ۱۳۵۱) بازیگر فیلم سینما و تلویزیون ایران است. شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده گروه موسیقی «کوچ‌نشین» است. وی در طول مدت بازیگری‌اش پرکار بوده‌است و منتقدین بازی وی را در فیلم چتری برای دو نفر ستوده‌اند.

این بازیگر نقش‌هایش در فیلم‌های چتری برای دو نفر، پروانه‌ای در باد و سریال کلاه پهلوی را ماندگار می‌داند. او از کودکی در کنار پدر و مادرش در تئاتر بازی می‌کرد. او با حضور در فیلم لیلا به سینما آمد. در بزرگسالی با بازی در فیلم پروانه در سطح بین‌المللی توانست موفق شود.شقایق فراهانی چندین سال قبل ازدواج کرده بود اما این ازدواج او منجر به جدایی و طلاق از همسر سابقش گردید. او یک پسر به نام سام از این ازدواج دارد که با خودش زندگی می‌کند.

فیلم‌شناسی سینمایی

گل به خودی (۱۳۹۹)
سلفی با رستم (۱۳۹۸)
زهرمار (۱۳۹۷)
کلوپ همسران (۱۳۹۷)
دزد و پری۲ (۱۳۹۶) (شیرین)
سال دوم دانشکده من (۱۳۹۶)
پاسیو (۱۳۹۶)
آزاد به قید شرط (۱۳۹۵)
انزوا (۱۳۹۵) (پریچهر)
پشت دیوار سکوت (۱۳۹۵)
چراغ‌های ناتمام (۱۳۹۵)
خانه کاغذی (۱۳۹۵)
دعوتنامه (۱۳۹۵)

و…

بازیگران فیلم قایقران :

بازیگران فیلم : شقایق فراهانی، نگین صدق گویا، غزاله جزایری و…

تصاویر فیلم قایقران :

عکس های فیلم

عکس فیلم قایقران 1399 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری نیم بها محمد اسدنیا عکس فیلم قایقران 1399 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری نیم بها محمد اسدنیا

اطلاعات فیلم ایرانی قایقران :

کیفیت تصویر :۴۹۶p

فرمت تصویر : MP4

کارگردان فیلم : محمد اسدنیا

تهیه کننده:

نویسنده : محمد اسدنیا

سال پخش: ۱۴۰۰

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۷۵ دقیقه

فروش گیشه : –

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا