ایرانیان دانلود
عکس فیلم ماهی سیاه کوچولو با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم ماهی سیاه کوچولو با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#18571 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27824 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

دانلود فیلم ماهی سیاه کوچولو

عکس فیلم ماهی سیاه کوچولو با لینک مستقیم

دانلود فیلم ماهی سیاه کوچولو اثری از مجید اسماعیلی با لینک مستقیم

نام : دانلود فیلم ماهی سیاه کوچولو | کیفیت تصویر : ۵۷۶*۱۰۲۴| کارگردان : مجید اسماعیلی

ژانر : تاریخی – جنگی – درام | فرمت تصویر : MP4| سال انتشار : ۱۳۹۴ | مدت نمایش : ۷۹ دقیقه

خلاصه داستان فیلم : در فیلم ماهی سیاه کوچولو ، د این فیلم در دهه شصت و مبارزات نیروهای چپ در شمال کشور و در آمل روایت می‌شود و دربارهٔ یک زن به نام شهرزاد که معروف به ماهی سیاه کوچولو است و برای انتقام مرگ شوهرش وارد مبارزه شده و حالا با دو شخصیت دیگر آشنا می‌شود و مباحث ایدئولوژیک دربارهٔ مبارزه و نقد تفکر چپ و… میان آنها در می‌گیرد…. فیلم ماهی سیاه کوچوکو را با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

بازیگران فیلم : مریلا زارعی، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، جمشید گرگین، یاسمن معاوی، قاسم یوردخانی و…

ماهی سیاه کوچولو فیلمی به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا، نویسندگی علی طالب‌آبادی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته سال ۱۳۹۳ است. این فیلم در ۵ آبان ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده است. این فیلم در بستر تاریخی دهه شصت و مبارزات چریکی نیروهای چپ در شمال کشور و در قیام آمل روایت می‌شود و دربارهٔ یک زن به نام شهرزاد است که معروف به ماهی سیاه کوچولو است و برای انتقام مرگ شوهرش وارد مبارزه شده و حالا با دو شخصیت دیگر آشنا می‌شود و مباحث ایدئولوژیک دربارهٔ مبارزه و نقد تفکر چپ و… میان آنها درمی‌گیرد.

جمشید گرگین بازیگر :

جمشید گرگین (۱۳۳۰، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی سال ۱۳۳۰ در تهران متولد شد. همکاری با تلویزیون را در سال ۱۳۴۸ خورشیدی به‌عنوان گزارش‌گر برنامهٔ «شما و تلویزیون» در تلویزیون ملی ایران آغاز کرد. سپس از حدود سال ۱۳۵۲ وارد کار بازیگری شده و آغاز کارش با فیلم سینمایی «صدای صحرا» به کارگردانی نادر ابراهیمی و بعد از آن همکاری مجدد با ابراهیمی در مجموعهٔ «آتش بدون دود» بود.

آثار
سینما

ماهی سیاه کوچولو (۱۳۹۳)
جعبه موسیقی (۱۳۸۶)
شمعی در باد (۱۳۸۲)
خاکستری (۱۳۷۹)
جهان پهلوان تختی (۱۳۷۶)
سجده بر آب (۱۳۷۵)
پرنده آهنین (۱۳۷۰)
تفنگ‌های سحرگاه (۱۳۶۷)
ویزا (۱۳۶۶)
جستجو در شهر (۱۳۶۴)
ملکوت (۱۳۵۵)
صدای صحرا (۱۳۵۴)

تصاویری از محیط فیلم :

فیلم ماهی سیاه کوچوکو