ایرانیان دانلود
عکس فیلم مهمونی کامی با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم مهمونی کامی با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#18712 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27824 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

دانلود فیلم مهمونی کامی

عکس فیلم مهمونی کامی با لینک مستقیم

دانلود فیلم مهمونی کامی اثری از پدرام علیزاده با لینک مستقیم

نام : دانلود فیلم مهمونی کامی | کیفیت تصویر : ۱۰۸۰ & 720 & 576 | کارگردان : پدرام علیزاده

ژانر : اجتماعی| فرمت تصویر : MP4| سال انتشار : ۱۳۹۵ | مدت نمایش : ۸۰ دقیقه

خلاصه داستان فیلم : در فیلم مهمونی کامی ، داستان گروهی از دختران بی‌بند و بار است که بعد از تفریح و عیش و نوش در شمال، حالا همگی برای حضور در یک پارتی عازم تهرانند….. فیلم مهمونی کامی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید. احمد زاده امروز پس از سال ها و ناامید شدن از دریافت پروانه نمایش «مهمونی کامی» آن را برای دانلود رایگان قرار داد و اعلام کرد که دیگر امیدی به مجوز گرفتن این فیلم ندارد.

بازیگران فیلم : نازنین فراهانی، مینا ساداتی، میسا مولوی، مهدی کوشکی، پگاه آهنگرانی و…

درباره فیلم مهمونی کامی

مهمونی کامی فیلمی ایرانی به کارگردانی علی احمدزاده محصول سال ۱۳۹۲ می‌باشد. داستان فیلم براساس طرحی از نازنین فراهانی و نوشته علی احمدزاده و مانی باغبانی است. در «مهمونی کامی» نازنین فراهانی، مینا ساداتی،مهدی کوشکی،میسا مولوی و پگاه آهنگرانی به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند. این فیلم به عنوان اولین ساخته بلند علی احمدزاده، که با پروانه ساخت ویدئویی (تله فیلم) ساخته شده و به دلیل آنچه از سوی مسئولان بدحجابی بازیگران زن خوانده می‌شود توقیف شد و از حضور در جشنواره فیلم فجر بازماند.

مهمونی کامی بدون مجوز ارشاد در جشنواره‌های جهانی شرکت کرده و این از نظر مدیران تخلف است. کارگردان فیلم در پاسخ گفت: « وقتی به فیلم ما مجوز نمی‌دهند، نباید هم توقع داشته باشند که فیلم را در خانه نگه داریم، به هرحال این فیلم با سرمایه شخصی ساخت شده و به واسطه دیده شدن اثر سرمایه ساخت آن برمی‌گردد اما در همین مدت هم بسیاری از فیلم‌ها که حتی پروانه ساخت هم نداشتند در جشنواره‌های مختلف خارجی شرکت و جایزه هم گرفتند.»

«مهمونی کامی» برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره و تندیس ویژه داوران سومین جشنوارهٔ فیلم‌های ایرانی پراگ شد

این فیلم همچنین عصر دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمد و سپس نشست نقد و بررسی این فیلم برگزار شد.

علی احمدزاده پس از ناامیدی از اکران عمومی فیلم با انتشار پستی فیلم را به رایگان در صفحه شخصی خود برای تماشای مخاطبان قرار داد.

کارگردان

علی احمدزاده
نویسنده

علی احمدزاده
مانی باغبانی
بازیگران

نازنین فراهانی
مینا ساداتی
مهدی کوشکی
میسا مولوی
پگاه آهنگرانی
مدت زمان
۱ ساعت ۲۰ دقیقه
کشور ایران
زبان

فارسی

اسکرین شات :

فیلم مهمونی کامی