ایرانیان دانلود
عکس فیلم لطفا مزاحم نشوید با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم لطفا مزاحم نشوید با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27747 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#26008 (16) { ["term_id"]=> int(49001) ["name"]=> string(30) "فیلم ایرانی کمدی" ["slug"]=> string(21) "comedy-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49002) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(386) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49001) ["category_count"]=> int(386) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(30) "فیلم ایرانی کمدی" ["category_nicename"]=> string(21) "comedy-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } }

.:: دانلود فیلم لطفا مزاحم نشوید ::لطفا مزاحم نشوید - عکس فیلم لطفا مزاحم نشوید با لینک مستقیم و به صورت رایگان

.:: دانلود فیلم لطفا مزاحم نشوید با کیفیت عالی و لینک مستقیم ::.

فیلم لطفاً مزاحم نشوید به کارگردانی و نویسندگی محسن عبدالوهاب و تهیه کنندگی محمد احمدی ساخته سال ۱۳۸۸ است. این فیلم در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۸۹ بر روی پرده سینما رفته و در ۵۹ روز نمایش ۲۳۰ میلیون تومان فروخته‌است. از ویژگی‌های این فیلم اولین حضور محسن عبدالوهاب به عنوان کارگردان مستقل است. وی قبلاً با رخشان بنی‌اعتماد همکاری‌های فراوانی داشت و این فیلم هم متاثر از همکاری با بنی‌اعتماد با رویکردی اجتماعی قصه خود را تعریف می‌کند.

ویژگی مثبت دیگر این فیلم استفاده از ساختار و فرم اپیزودیکی است که در هر اپیزود یک داستان مستقل معرفی می‌شود و هر اپیزود هویت مستقل خود را دارد اما در عین حال این سه اپیزود با هم مرتبط هستند و در انتهای هر اپیزود شخصیت اصلی و قهرمان داستان به اپیزود بعدی اضافه می‌شود و یک زنجیره دراماتیکی خلق می‌کند. یکی دیگر از نقاط مثبت کار انتخاب بازیگران کار است که خیلی هوشمندانه صورت گرفته است. در اپیزود اول افشین هاشمی خوب بوده، در اپیزود دوم نیز «هدایت هاشمی» به نقطه عطف بازیگری این فیلم تبدیل شده و در اپیزود سوم نیز حامد بهداد بازی قابل قبولی از خود ارائه داده است و در کنار آن نابازیگران هم در این فیلم جواب داده‌اند، چنانچه شیرین یزدان‌بخش از جشنواره فیلم فجر نیز جایزه مکمل زن را دریافت کرد.

جهت مشاهده خلاصه داستان و همچنین بازیگران این فیلم سینمایی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

خلاصه داستان فیلم لطفا مزاحم نشوید :

بهرام که مجری برنامه های مذهبی است، با همسرش روشنک دعوا کرده و او را کتک زده اما حالا به شدت پشیمان است. از طرفی یک روحانی که کیفش را در مترو زده اند، سردرگم مانده و دنبال پس گرفتن محتویات کیفش است. از سویی دیگر، زنی میانسال که همراه همسر آلزایمری اش زندگی می کند، مدام نگران دزدان احتمالی است که قرار است به خانه آن ها بیایند…

محسن عبدالوهاب (زاده ۱۳۳۶ – تهران) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است. وی فعالیت سینمایی را از سال ۱۳۵۹ با تدوین فیلم‌های مستند و داستانی آغاز کرد.

عکس فیلم لطفا مزاحم نشوید 1388 اثری از محسن عبدالوهاب با لینک مستقیم و رایگان

جوایز و افتخارات:

فیلم لطفاً مزاحم نشوید در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۸) توانسته‌است سیمرغ بلورین در بخش نقش دوم زن (شیرین یزدان‌بخش) و دیپلم افتخار در بخش نقش اول مرد (هدایت هاشمی) را دریافت کند.

بازیگران: باران کوثری، حامد بهداد، افشین هاشمی، هدایت هاشمی، محسن کاظمی، شیرین یزدان‌بخش و…

اطلاعات فیلم ایرانی لطفا مزاحم نشوید :

کیفیت تصویر : HD 720p

فرمت تصویر : MKV

کارگردان : محسن عبدالوهاب

تهیه کننده: محمد احمدی

نویسنده: محسن عبدالوهاب

سال تولید : ۱۳۸۸

سال پخش: ۲۸ مهر ۱۳۸۹

ژانر : کمدی

مدت زمان نمایش : ۸۲ دقیقه

فروش گیشه: