ایرانیان دانلود
سریال آوای باران 1392
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

سریال آوای باران 1392

  • دسته فیلم
    array(5) { [0]=> object(WP_Term)#27765 (16) { ["term_id"]=> int(36154) ["name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-series" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36155) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(500) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36154) ["category_count"]=> int(500) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-series" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#17760 (16) { ["term_id"]=> int(128600) ["name"]=> string(29) "سریال تلویزیونی" ["slug"]=> string(2) "tv" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(128600) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36154) ["count"]=> int(238) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(128600) ["category_count"]=> int(238) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(29) "سریال تلویزیونی" ["category_nicename"]=> string(2) "tv" ["category_parent"]=> int(36154) } [2]=> object(WP_Term)#27761 (16) { ["term_id"]=> int(132254) ["name"]=> string(45) "سریال جنایی پلیسی ایرانی" ["slug"]=> string(20) "crime-persian-series" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(132254) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36154) ["count"]=> int(0) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(132254) ["category_count"]=> int(0) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(45) "سریال جنایی پلیسی ایرانی" ["category_nicename"]=> string(20) "crime-persian-series" ["category_parent"]=> int(36154) } [3]=> object(WP_Term)#17770 (16) { ["term_id"]=> int(132256) ["name"]=> string(32) "سریال درام ایرانی" ["slug"]=> string(5) "drama" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(132256) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36154) ["count"]=> int(127) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(132256) ["category_count"]=> int(127) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(32) "سریال درام ایرانی" ["category_nicename"]=> string(5) "drama" ["category_parent"]=> int(36154) } [4]=> object(WP_Term)#17751 (16) { ["term_id"]=> int(132271) ["name"]=> string(38) "سریال عاشقانه ایرانی" ["slug"]=> string(10) "asheghaneh" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(132271) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36154) ["count"]=> int(0) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(132271) ["category_count"]=> int(0) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(38) "سریال عاشقانه ایرانی" ["category_nicename"]=> string(10) "asheghaneh" ["category_parent"]=> int(36154) } }

دانلود سریال آوای باران اثری از حسین سهیلی زاده با کیفیت HD 720p

لینک های دانلود سریال آوای باران همه ی قسمت ها از اول تا آخر با بهترین کیفیت به صورت رایگان و یکجا از باکس دانلود قابل دریافت می باشد

سریال آوای باران نام یکی از محبوب ترین مجموعه های تلویزیونی شبکه ۳ می باشد که در سال ۱۳۹۲ پخش شد، سپس چند بار در شبکه آی فیلم نیز به بازپخش رسید؛ با دانلود سریال آوای از ایرانیان دانلود به نسخه آی فیلم دست پیدا خواهید کرد. سریال تلویزیونی آوای باران در ژانر درام دسته بندی می شود اما ردپاهایی نیز از ژانر اجتماعی در درون مایه های خاص این سریال دیده می شود.

سریال آوای باران به صورت ضمنی و در قالب های فرعی به موضوع تکدی گری و زندگی کودکان خیابانی پرداخته و بازیچه شدن زندگی کودکان خیابانی توسط عده ای از افراد شرور را مورد نقد و بررسی قرار می دهد. کارگردانی این سریال بر عهده حسین سهیلی‌زاده بوده است و علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نیز مشترکا نویسندگی این اثر تماشایی را بر عهده داشته اند. شما کاربران عزیز می توانید سریال ایرانی آوای باران را با بهترین کیفیت موجود از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

اثری دیگر با حضور آزاده زارعی: دانلود سریال شاهرگ

کاور سریال آوای باران

حضور پر رنگ در جشنواره حافظ

سریال آوای باران در چهاردهمین جشنواره حافظ حضوری پررنگ داشت و توانست در رده های مختلف مانند بهترین مجموعه تلویزیونی، بهترین کارگردان تلویزیونی، بهترین فیلمنامه تلویزیونی، بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی و بهترین خواننده ترانه تیتراژ نامزد شود. متاسفانه این سریال نتوانست هیچ جایزه ای در این جشنواره برنده شود و تمام به حضور در آن بسنده کرد.

به طور کلی سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ سالی پر کار برای تلویزیون بود و مجموعه ای از سریال های بسیار با کیفیت مانند شاهگوش، پایخت ۲، کلاه پهلوی و … از تلویزیون پخش شده بود. همین مورد باعث شد تا سریال آوای باران آنچنان که باید و شاید مورد توجه و اقبال کارشناسان و داوران قرار نگیرد.

آرشیو مجموعه های تلویزیونی و نمایش خانگی اینجاست: دانلود سریال ایرانی

بنر سریال آوای باران

خلاصه و موضوع داستان سریال تلویزیونی آوای باران

در خلاصه داستان سریال تلویزیونی ایرانی اجتماعی و درام آوای باران چنین آمده است که طاها ریاحی یک تاجر داروی بسیار موفق است که با بروز اتفاقاتی زندگی اش به شدت دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد. طاها ریاحی که از فساد در واردات دارو خودداری می کند، در یک سفر به ترکیه با یک دسیسه مواجه می شود که…

یکی دیگر مجموعه های محبوب صدا و سیما: دانلود سریال نون خ 4 402

بنر سریال آوای باران

خطر اسپویل داستان!!

او در کشور ترکیه به دلیل جرمی واهی زندانی شده و دخترش در تهران به تنهایی در دستان نادر توتونچی و همسرش گیر افتاده است. او پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد و متوجه می‌شود که نادر و زیور، خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌اش، نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل آزار و اذیت آن‌ها فرار کرده و میان گروه‌های تکدی‌گری سر درآورده است.

زیور و نادر سعی دارند دختر خودشان که بیتا نام دارد را جای باران، دختر طاها، جا بزنند اما اوضاع آنطور که باید پیش نمی‌رود و باران به دنبال پدر خود می‌گردد و این در حالی است که شکیب سردسته تکدی‌گرها قصد اخاذی و به دست آوردن پول از طریق این خانواده را دارد ؛ در این میان کیانوش پسر جوانی که از زمان کودکی با باران در سر چهار راه آشنا شده بود و او را به شکیب معرفی کرده بود عاشق باران شده‌است و در این حال شکیب توسط یکی از پسران تکدی گری کشته می‌شود و همسر او آفرین به دلیل بچه در شکم داشتن و خونریزی پیش از حد می‌میرد.

نادر با خانواده به سمت یک بندر می‌روند تا با دوست نادر دیدار کنند دوست نادر به نادر پیشنهاد می‌دهد که خودش به مالزی بروند و خانواده به مرز ترکیه بروند ولی نادر فریب خورده و کشته می‌شود. زیور و بیتا در تونل تصادف می‌کنند و بیتا به بیمارستان منتقل می‌شود طاها هم دختر خود را پیدا می‌کند و زیور هم به گدایی می‌افتد.

کنتراست های شخصیتی باران در ابتدا و اواسط سریال یکی از مهم ترین نقاط قوت این سریال است. او از یک خانواده متمول کار خود را آغاز کرده و سپس کارش به تکدی‌گری و مدیریت کودکان خیابانی می رسد!

بنر سریال آوای باران

نقد و بررسی مجموعه آوای باران

سریال آوای باران یکی از معدود سریال های تلویزیونی است که به موضوع تکدی گری و کودکان کار پرداخته و توانسته تا حد زیادی در تلطیف روحیات مردم و جهت دادن به افکار آن ها تاثیرگذار باشد. در موضوع رسالت سریال یک نکته مثبت و یک نکته منفی وجود دارد.

نکته مثبت آن است که شخصیت باران در ابتدای امر در شرایط بسیار خوبی از نظر مالی و خانوادگی زندگی می‌کرده است و به اصطلاح جزو قشر مرفه جامعه بوده است. این شرایط دیری نپاییده و به زودی باران خودش را در میان فقیرترین افراد جامعه عصر خود پیدا می کند. این تناقض و کنتراست بزرگ می تواند در ذهن خواننده برای مدت ها زنده باشد و مثالی عینی از تفاوت های زندگی مرفه نشینان و فقیران را به او نشان دهد.

نکته منفی آن است که در طی روند داستانی سریال، رسالت اصلی آن در سایه صحنه های دراماتیک و تعاملات میان شخصیت های اصلی قرار گرفته و تا حد زیادی به حاشیه رانده می شود تا اینکه در انتهای سریال دوباره این موضوع زنده می شود. سریال در یک تایم لوپ قرار دارد و پس از چند قسمت اولیه زمان سریال بیش از ۲۰ سال جلو کشیده می شود.

بنر سریال آوای باران

گریم و افت جذابیت

گریم بعضی از بازیگران در سریال اصلا طبیعی نیست و هیچ نشانی از پیری در بعضی از آن ها دیده نمی شود! همچنین از قسمت ۳۰ به بعد کم کم داستان سریال نیز گیرایی خود را از دست داده و آن طراوت اولیه خود را ندارد. در پایان نیز سریال آنگونه که باید و شاید تمام نشده و هیچ گونه ریتم منطقی خاصی میان وقایع دیده نمی شود. در کل این سریال نسبت به سایر سریال های مشابه عملکرد بهتری داشته است اما تولیدکنندگان هنوز هم می توانستند آن را بهبود ببخشند.

مجموعه محبوب دیگری از تلویزیون ببیند: دانلود سریال گیلدخت

بازیگران و نقش هنرپیشه ها

  • حمیدرضا پگاه در نقش طاها ریاحی – پسر ریحان، دایی نادر، پدر باران، همسر زهرا
  • سام درخشانی در نقش نادر توتونچی – نوه ریحان، همسر زیور، پدر فرید و بیتا، خواهرزاده طاها
  • الهام چرخنده در نقش زیور – همسر نادر، مادر فرید و بیتا، عروس دختر ریحان
  • مهران احمدی در نقش شکیب – رئیس باند تکدی‌گری کودکان، همسر سابق ممتاز، همسر آفرین
  • آزاده زارعی در نقش باران ریاحی – دختر طاها و زهرا، نوه ریحان
  • نیلوفر پارسا در نقش بیتا توتونچی – دختر نادر و زیور، خواهر فرید
  • سیاوش خیرابی در نقش فرید توتونچی – پسر نادر و زیور، برادر بیتا
  • سپیده خداوردی در نقش مرضیه – خواهر مرتضی، معشوق طاها، خواهر شوهر نرگس
  • ثریا قاسمی در نقش ریحان – مادر طاها، مادربزرگ نادر و باران
  • مهران رنجبر در نقش کیانوش – برادر گلپری، عضو باند تکدی‌گری کودکان
  • علی تقوا زاده در نقش سینا – خواستگار بیتا
  • امیر دژاکام در نقش مرتضی – برادر مرضیه، همسر نرگس، دوست طاها
  • آرزو افشار در نقش آفرین – همسر دوم شکیب
  • سید جواد زیتونی در نقش آصف گودرز پور – دوست شکیب
  • مبینا سادات آتشی در نقش باران کودکی
  • ناهید محمودی در نقش گلپری – خواهر کیانوش، همسر مراد
  • شایان جلالی در نقش فرید کودکی
  • نادیا فرجی در نقش ممتاز – همسر اول شکیب
  • مرجان شکوفکی در نقش نرگس – همسر مرتضی، زن داداش مرضیه
  • پارسا مشیری در نقش کیانوش – کودکی
  • بهنام داوری در نقش حامد – دوست کیانوش و جاوید
  • علی فتاحی در نقش جاوید – دوست کیانوش و حامد
  • محمد مهدی احدی – یکی از کودکان تکدی گری
  • یاس نوروزی در نقش گلپری – کودکی
  • علی یعقوبی در نقش مراد – همسر گلپری، دوست و شوهر خواهر کیانوش

بنر سریال آوای باران

اطلاعات و عوامل سریال ایرانی آوای باران 1392

  • نام انگلیسی: Avaye Baran (Sound of Rain)
  • نام فارسی: آوای باران
  • کیفیت تصویر و رزولوشن: 720p
  • تعداد فصل: ۱
  • تعداد قسمت: 40 قسمت
  • رده سنی: تمامی سنین
  • کارگردان یا سازنده: حسین سهیلی‌زاده
  • نویسندگان: علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی
  • مدت زمان نمایش: ۶۰ دقیقه
  • ژانر: اجتماعی – خانوادگی
  • کشور سازنده: ایران
  • انکودر: سایت دانلود فیلم ایرانیان دانلود