ایرانیان دانلود
سریال مهمونی 1401-1403
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

سریال مهمونی 1401-1403

  • دسته فیلم
    array(4) { [0]=> object(WP_Term)#28185 (16) { ["term_id"]=> int(53617) ["name"]=> string(19) "رئالیتی شو" ["slug"]=> string(13) "vijhe-barname" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(53618) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(47) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(53617) ["category_count"]=> int(47) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(19) "رئالیتی شو" ["category_nicename"]=> string(13) "vijhe-barname" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#27737 (16) { ["term_id"]=> int(36154) ["name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-series" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36155) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(500) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36154) ["category_count"]=> int(500) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-series" ["category_parent"]=> int(0) } [2]=> object(WP_Term)#17760 (16) { ["term_id"]=> int(128600) ["name"]=> string(29) "سریال تلویزیونی" ["slug"]=> string(2) "tv" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(128600) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36154) ["count"]=> int(238) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(128600) ["category_count"]=> int(238) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(29) "سریال تلویزیونی" ["category_nicename"]=> string(2) "tv" ["category_parent"]=> int(36154) } [3]=> object(WP_Term)#17762 (16) { ["term_id"]=> int(129577) ["name"]=> string(30) "سریال طنز ایرانی" ["slug"]=> string(6) "comedy" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(129577) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36154) ["count"]=> int(94) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(129577) ["category_count"]=> int(94) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(30) "سریال طنز ایرانی" ["category_nicename"]=> string(6) "comedy" ["category_parent"]=> int(36154) } }

دانلود سریال مهمانی و برنامه مهمونی 1 و 2 با اجرای ایرج طهماسب با کیفیت Full HD

لینک های دانلود سریال مهمانی یا مهمونی فصل 3 قسمت 15 در نوروز 1403 شبکه نسیم به صورت رایگان قرار گرفت؛ فصل اول و دوم همه قسمت ها یکجا و کامل به صورت دانلود حلال و خرید قانونی در دسترس می باشد.

پس از پایان فصل اول و دوم برنامه مهمونی که با استقبال فراوانی همراه بود، فصل سوم مجموعه عروسکی مهمونی با نام مهمانی در نوروز 1403 به تلویزیون آمد و با شخصیت های کلاه قرمزی مانند فامیل دور، آقای همساده و.. (به غیر از کاراکتر کلاه قرمزی و پسرخاله) به آن اضافه شدند و کارکنان تالار عروسی هم حذف گردیدند؛ مهمونی 1 و 2 پلترفرم نمایش خانگی فیلیمو منتشر شد و شخصیت هایی مانند پسر گل فروش، دی جی، شاباش و پشه توانستند پرطرفدار شوند.

همانطور که در فصل اول و دوم سریال تاک شو ایرانی مهمونی مشاهده کردید، یک دختر گل فروش وجود دارد که پسر گل فروش عاشق اوست، در سریال مهمونی 2 شخصیت عروسکی دختر گل فروش را در یک اپیزود دیدیم و ممکن است در برنامه مهمانی شبکه نسیم هم دوباره او را ببینیم.

پوستر سریال مهمانی شبکه نسیم

درباره مجموعه مهمانی

مهمانی یک مجموعه نمایشی ایرانی در ژانر عروسکی و گفتگو محور به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی است که در نوروز ۱۴۰۱ از رسانهٔ اینترنتی نماوا پخش می‌شود و یکی از محبوب ترین عناوین در دانلود سریال های نمایش خانگی محسوب می شود.

در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده‌است. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، امیر ادیب، نازنین شعبانی و الی امامی اشاره کرد. همچنین عیسی یوسفی‌پور، پیمان فاطمی، محمد لقمانیان، شیما بخشنده و علی پاکدست از عروسک‌گردانان این مجموعه می‌باشند.

عکس سریال مهمونی با اجرای ایرج طهماسب با کیفیت Full HD

در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن نقل مکان کرده، یک سالن عروسی قرار دارد. بنابراین شخصیت های عروسکی جدیدی که اکثر آن ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق های جذابی را رقم می زنند.

از نکات قابل توجه برنامه مهمونی عدم حضور حمید جبلی است. جبلی که سابقه بالغ بر ۵ دهه همکاری با طهماسب در ۳۰ فیلم و مجموعه تلویزونی را داراست و از سال ۱۳۷۹ تنها در آثار طهماسب به ایفای نقش پرداخته این مجموعه حضور ندارد.

سریال مهمونی 1402

خلاصه و موضوع داستان فصل اول و دوم؛ تاک شوی عروسکی

داستان سریال : آقای طهماسب تازگی به خانه جدید نقل مکان کرده و در همسایگی منزل جدیدش یک سالن عروسی قرار دارد. شخصیت‌های عروسکی جدیدی که اکثر آن‌ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق‌های متفاوت و جذابی را رقم می‌زنند؛ هر هفته می توانید برای دانلود سریال ایرانی مهمونی از سایت ایرانیان دانلود به صورت حلال اقدام کنید

در هر قسمت از این برنامه یک میهمان ویژه حضور دارد که با سوالات متفاوت ایرج طهماسب مواجه می شود، سپس شخصیت های عروسکی یکی یکی وارد می شوند و فضای جذابی را برای بینندگان ایجاد می کنند.

سریال نمایش خانگی مهمونی در ۳۰ قسمت تهیه شده و نکته ی جالب در مورد آن این است که برخی قسمت ها دو میهمان حضور دارند و برخی قسمت ها بدون میهمان است؛ اما اتفاقات دیگری در قسمت های بدون میهمان می افتد که دیدنیست

ایرج طهماست و پسر گل فروش در برنامه مهمونی 2

هوتن شکیبا صداپیشه پسر گل فروش

هوتن شکیبا (زادهٔ ۲۴ خرداد ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها (۱۳۹۵–۱۳۹۸) به شهرت رسید و مدتی بعد برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷) جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. هوتن شکیبا به همراه الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر هر دو با هم برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد جایزه گرفتند، در حالی که قبل از آن‌ها محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی هر دو برای بازی در فیلم قرمز این جوایز را دریافت کرده بودند.

آثار هوتن شکیبا در تلویزیون
سال عنوان نقش کارگردان پخش

  • ۱۳۹۸ فوق لیسانسه‌ها حبیب سروش صحت شبکه ۳
  • ۱۳۹۷ کلاه قرمزی ۹۷ صداپیشه دیبی و خونه بغلی ایرج طهماسب شبکه ۲
  • ۱۳۹۶ لیسانسه‌ها ۲ حبیب سروش صحت شبکه ۳
  • ۱۳۹۵ لیسانسه‌ها حبیب سروش صحت شبکه ۳
  • ۱۳۹۴ کلاه قرمزی ۹۴ صداپیشه دیبی و خونه بغلی ایرج طهماسب شبکه ۲
  • ۱۳۹۳ کلاه قرمزی ۹۳ صداپیشه دیبی ایرج طهماسب شبکه ۲

هوتن شکیبا که به عنوان صدا پیشه ی شخصیت بچه در سریال مهمونی حضور دارد، به همراه صداپیشه ی شخصیت پشه که کاظم سیاحی آن را بر عهده دارد، محبوب ترین کاراکترهای این برنامه ی شبکه نمایش خانگی هستند و رقابت جذابی برای محبوب ترین شخصیت عروسکی قرن جدید به پا کرده اند.

عکس سریال مهمونی با اجرای ایرج طهماسب با کیفیت Full HD

صداپیشه ها و نقش عروسک های مهمونی

  • هوتن شکیبا در نقش شاباش و پسر گل فروش
  • کاظم سیاحى پشه
  • لیلی رشیدی در نقش دختر گل روش (فصل دوم)
  • بهادر مالکى در نقش روح (فصل دوم) و فامیل دور (فصل سوم)
  • سهیل مستجابیان دی جی
  • الى امامى قیمه
  • امیر ادیب مگس خوشگل بابا
  • نازنین شعبانى کته خانوم
  • محمد بحرانی صداپیشه محمد بحرانی (فصل سوم)

عکس سریال مهمونی با اجرای ایرج طهماسب با کیفیت Full HD

اطلاعات سریال ایرانی مهمونی 1401 و برنامه مهمانی 1403

  • کیفیت تصویر :۴۸۰p-720p-1080p
  • فرمت تصویر : MP4
  • کارگردان سریال : ایرج طهماسب
  • کارگردان هنری و مدیر نوآوری: سید منصور نیکخواه خوشکلام
    مجری: ایرج طهماسب
  • تهیه کننده: ایرج طهماسب
  • نویسنده : ایرج طهماسب احمد فیاض روجا بهبهانی علی زرمهری پانیذ زنگنه
  • سال پخش: ۱۴۰۱-1402
  • ژانر : عروسکی – کمدی
  • مدت زمان نمایش: ۶۰ دقیقه
  • تعداد فصل : 2
  • ارائه شده توسط سایت دانلود فیلم و سریال ایرانیان دانلود