ایرانیان دانلود
عکس سریال کله گنده ها با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود سریال کله گنده ها با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 4.5
  • دسته فیلم
    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#27742 (16) { ["term_id"]=> int(36154) ["name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-series" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36155) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(500) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36154) ["category_count"]=> int(500) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-series" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود سریال کله گنده ها (سریال اینترنتی) قسمت ۵ ::

عکس سریال کله گنده ها با کیفیت Full HD با لینک مستقیم سریال اینترنتی کله گنده ها

.:: دانلود سریال کله گنده ها با کیفیت HD / سریال کمدی اینترنتی ::.

دانلود سریال کله گنده ها :سریال ‘کله گنده ها’ به کارگردانی حسام فرهمندجو در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در سریال کله گنده ها فرشید عسگری و سامان صحیح به هنرمندی پرداخته‌اند. این ماجرا چیزی حدود صد قسمت ادامه دارد و هدف نویسنده و گروه سازنده این پروژه نقد فضای مجازی با رویکردی طنز و با استفاده از سوژه های روز خود فضای مجازی است.البته این قصه فضا و جهان مخصوص به خود را دارد.

همان طور که در دنیای مجازی شاهد دابسمشها و تکنیک های مختلف برای ورود به دنیای اشخاص و فیلمها و حتی دنیای سیاست وجود دارد قصه ما هم با خلق دنیایی ویژه از این قاعده مستثنی نیست و در قصه ها از افرادی مانند آنجلینا جولی گرفته تا آمیتا باچان و همچنین شخصیت های سریال ها و فیلم های محبوبی چون بازی تاج و تخت و بتمن حضور دارند و در ماجراهای فرشید نقش تعیین کننده دارند. شایان ذکر است که چنین نگاهی به شکل داستان پردازی و سریال سازی و همچنین خلق چنین دنیایی در دنیای رسانه ای ما و حتی جهان تا به حال وجود نداشته و بی سابقه است.

خلاصه داستان سریال کله گنده ها:

دو جوان به اسم فرشید و سامان که با هم رفیق هستند وضعیت مالی خوبی ندارند. آنها خانه ای با هم در مرکز تهران زندگی می کنند.ماجرای این دو از زمانی شروع می شود که فرشید تصمیم می گرد با دختری ازدواج کند که در فضای مجازی با او آشنا شده است. اما فرشید از آن دختر هیچ نمی داند جز آیدی اینستاگرامش… این سه موجود که می بینید با لبخند علم را نشانه رفتند و علم هم که چیز نوک تیزی بود به آن سه رفت. (یا نفوذ کرد.) همین شد که ثروت در یک زنبیل قرمز اون بالاها دست به دست شد و هیچ وقت به دست این سه نرسید تا عدالت هم برقرار شود. ماندگار باشید. بای.

تصاویر و عکس های سریال کله گنده ها

عکس سریال کله گنده ها با کیفیت Full HD با لینک مستقیم سریال اینترنتی کله گنده ها عکس سریال کله گنده ها با کیفیت Full HD با لینک مستقیم سریال اینترنتی کله گنده ها

بازیگران سریال کله گنده ها :

سامان صحیح از اینفلوننسرهای محبوب و بامزه در فضای مجازی می باشد. او با توجه به فیزیک خاص خود و بازی خوب و جذابی که در ویدئوها ارائه می دهد، به شخصیتی محبوب در این مدیا تبدیل شده است.

فرشید عسگری از اینفلوننسرهای مطرح در فضای مجازی می باشد. او با ساخت کلیپ های با کیفیت چه در زمینه شخصی و چه در زمینه تبلیغاتی، توانسته است خود را به عنوان یک آرتیست خلاق در این مدیا معرفی نماید. نکته مهم و قابل توجه در این ویدیوها بازی خوب و جذاب او می باشد.

اطلاعات سریال ایرانی کله گنده ها :

ژانر : اجتماعی

کیفیت تصویر : Full HD

فرمت تصویر : MP4

سال انتشار : ۱۳۹۷

زمان هر قسمت: حدود ۳۰ دقیقه

تعداد قسمت ها: ۱۰۰ قسمت

کارگردان :

حسام فرهمندجو

نویسنده:

علی دلگشایی

تهیه کننده :

سعید خانی

شبکه پخش کننده :

اینترنتی

توضیحات بیشتر: ویکی پدیا