ایرانیان دانلود
دانلود برنامه شبی با عبدی با کیفیت عالی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود برنامه شبی با عبدی با کیفیت عالی

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#28184 (16) { ["term_id"]=> int(53617) ["name"]=> string(19) "رئالیتی شو" ["slug"]=> string(13) "vijhe-barname" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(53618) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(47) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(53617) ["category_count"]=> int(47) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(19) "رئالیتی شو" ["category_nicename"]=> string(13) "vijhe-barname" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود برنامه شبی با عبدی تمام قسمت ها –برنامه جدید اکبر عبدی شبکه نسیم ::.

دانلود برنامه شبی با عبدی با کیفیت عالی لینک مستقیم رایگان برنامه جدید اکبر عبدی شبکه نسیم

.:: دانلود برنامه شبی با عبدی / پخش از شبکه نسیم سیما ::.

دانلود برنامه شبی با عبدی : برنامه جدید اکبر عبدی شبکه نسیم شبی با عبدی نام دارد که با محوریت خود اکبر عبدی به تولید و پخش می رسد. این مجموعه یک بخش نمایشی دارد و با محوریت خود اکبر عبدی و آثار وی و کاراکترهایی که بازی کرده است تولید می شود.بخشی از برنامه که محمدحسین لطیفی کارگردانی آن را بر عهده دارد نیز به صورت گفتگومحور است و مهمانانی که در سریال یا مجموعه ای با اکبر عبدی همبازی بوده اند به برنامه دعوت می شوند و او درباره آن آثار حرف می زند و به نوعی خاطره بازی است.وجه تمایز مهم برنامه «شبی با عبدی» این است که او چندین کاراکتر دارد. او هم خودش بازی می کند هم با پارتنرش بازی دارد و هم با مردمی که در استودیو حضور دارند همبازی می شود.

اکبر عبدی مجری برنامه شبی با عبدی

اکبر عبدی آقاباقر (زاده ۴ شهریور ۱۳۳۹ در تهران) از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر می‌باشد. وی بیشتر در نقش‌های کمدی بازی می‌کند و فیزیک بدنی خاصی دارد و صورت وی، امکان گریم شدید و ساختن چهره‌های گوناگون، مانند نوجوانان و زنان را به وی می‌دهد. اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده‌است.

اکبر عبدی از پدری اردبیلی و مادری تهرانی در سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران زاده شد و از سال ۱۳۵۸ با دریافت مدرک دیپلم با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۶۲ به تلویزیون رفت و تاکنون به نقش‌آفرینی در موضوعات مختلفی می‌پردازد. عبدی را بیشتر به خاطر بازی‌های کمدی و طنز می‌شناسند. وی اصالتاً اهل روستای آقاباقر اردبیل است؛ و در هشتم دی ماه ۱۳۹۴ کلید طلایی اردبیل به ایشان تقدیم شد.

از بازی‌های به‌یادماندنی او می‌توان به فیلم‌های هنرپیشه (محسن مخملباف) و آدم‌برفی (داود میرباقری) اشاره کرد. اکبر عبدی نیمه دوم دهه هفتاد را در سکوت سینمایی سپری کرد و تا حدودی از محبوبیت و شهرت او کاسته شد. بازی او در چند فیلم کمدی در اواخر دهه هفتاد هم خیلی مورد توجه واقع نشد و با وجود اینکه در سال ۱۳۸۰ و در جشنواره بیستم فیلم فجر برای بازی در فیلم نان و عشق و موتور هزار نامزد جایزه شد، اما بسیاری معتقدند که او از دوران اوج خود، یعنی زمانی که از مشهورترین و پولسازترین بازیگران ایران بود، فاصله گرفته‌است. در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ در آیین نکوداشت افتتاحیه جشنواره فجر از وی تقدیر شد.

محمدحسین لطیفی کارگردان برنامه شبی با عبدی

محمدحسین لطیفی (متولد ۱۳۴۱، تهران) کارگردان ، نویسنده و تهیه‌کننده ایرانی است. محمدحسین لطیفی فعالیت خود با نقاشی و مجسمه‌سازی و به دنبال آن نقاشی متحرک شروع کرد و وارد عرصه فیلمسازی شد. او در بدو راه اندازی سینمای تجربی و نیمه حرفه‌ای؛ توسط محسن مسعودشاهی از اعضاء فعال آن مرکز بود. وی در فعالیت‌هایش چند مورد مشاور کارگردان نیز بوده‌است.

تصاویری از برنامه شبی با عبدی

:: برنامه جدید اکبر عبدی شبکه نسیم ::

دانلود برنامه شبی با عبدی با کیفیت عالی لینک مستقیم رایگان برنامه جدید اکبر عبدی شبکه نسیم دانلود برنامه شبی با عبدی با کیفیت عالی لینک مستقیم رایگان برنامه جدید اکبر عبدی شبکه نسیم

اطلاعات برنامه ایرانی شبی با عبدی :

ژانر : اجتماعی

کیفیت تصویر : Full HD – 1080P

فرمت تصویر : MP4

سال انتشار : تابستان ۹۷

زمان هر قسمت: حدود دقیقه

کارگردان :محمدحسین لطیفی

ویکی پدیا

شبکه پخش کننده : پخش شبکه نسیم سیما