ایرانیان دانلود
دانلود مسابقه عصر جدید با کیفیت عالی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود مسابقه عصر جدید با کیفیت عالی

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#28176 (16) { ["term_id"]=> int(53617) ["name"]=> string(19) "رئالیتی شو" ["slug"]=> string(13) "vijhe-barname" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(53618) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(47) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(53617) ["category_count"]=> int(47) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(19) "رئالیتی شو" ["category_nicename"]=> string(13) "vijhe-barname" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود مسابقه عصر جدید ::.

دانلود مسابقه عصر جدید با کیفیت عالی مجری احسان علیخانی مسابقه استعدادیابی شبکه 3

.:: دانلود مسابقه عصر جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم ::.

دانلود مسابقه عصر جدید : اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصرجدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی به زودی به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. اگر دوست دارید در این برنامه شرکت کنید و استعداد خود را به نمایش بگذارید، باید بدانید که تنها راه پذیرش اولیه، ارسال ویدیو با استانداردهای تعریف شده است. شرکت‌کنندگان مستعد مسابقه عصر جدید را رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی داوری میکنند.

درباره داستان مسابقه عصر جدید :

دانلود مسابقه عصر جدید : دکور مسابقه زیر نظر سیامک احصایی، طراح دکور قدیمی سینما و تئاتر طراحی و ساخته شده است. آریا عظیمی نژاد، از آهنگسازان پرکار سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی هم موسیقی‌های این رقابت بزرگ را نواخته است. اولین قسمت این مسابقه، بهمن ماه سال ۱۳۹۷، روی آنتن شبکه سه رفت. این برنامه که برای اولین بار در تلویزیون ایران تولید می‌شود در سه زمینه ورزشی، هنری و سرگرمی به داوری استعدادهای ایرانی می نشینند.

آریا عظیمی‌نژاد داور مسابقه عصر جدید :

آریا عظیمی‌نژاد (زادهٔ ۵ اردیبهشت ۱۳۵۲، تهران) موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز و نوازندهٔ سه‌تار ایرانی است. آریا عظیمی‌نژاد در اردیبهشت سال ۱۳۵۲ در خانواده‌ای هنری متولّد شد. سه‌تار را نزد پدربزرگ خود فراگرفت و سپس از محضر اساتیدی چون جلال ذوالفنون، محمود تاجبخش و علی‌اصغر زندوکیل بهره برد. او در سال ۷۲ در رشتهٔ موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته شده و نزد اساتیدی چون فرهاد فخرالدینی و مصطفی‌کمال پورتراب به فراگیری اصول موسیقی پرداخته‌است.

کار حرفه‌ای ساخت موسیقی را از سال دوّم دانشگاه با موسیقی تئاتر آغاز کرد و خیلی زود توانست در جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر، نامزد دریافت بهترین موسیقی متن گردد. این موفّقیت‌ها سبب ورود او به سینما و تلویزیون گردید و آثار قابل توجّهی را خلق کرد. عظیمی‌نژاد با ساخت موسیقی فیلم «میم مثل مادر» در سینما و «او یک فرشته بود» در تلویزیون توانست به جمع آهنگ‌سازان برتر ایران راه یابد که حاصل آن نامزدی بهترین موسیقی متن در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جایزهٔ خانه سینما برای فیلم‌های چون «میم مثل مادر»، «طلا و مس» و «فرزند خاک» است. عظیمی‌نژاد در سال ۲۰۰۴ میلادی توانست مقام دوّم در جشنوارهٔ موسیقی بریتانیا را در رشتهٔ موسیقی فولکلوریک بین‌المللی با تکنوازی سه‌تار به‌دست‌آورد.

آریا عظیمی‌نژاد داور مسابقه عصر جدید :

دانلود مسابقه عصر جدید : رؤیا نونهالی (متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران) بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است و در مدرسه ژاندارک تهران تحصیل کرده و مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه؛ و لیسانس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. اولین بازیگر زن که بلافاصله بعد از ورودش به سینما در سال ۱۳۶۷ سیمرغ بلورین از هفتمین جشنواره فیلم فجر را برای بازی در فیلم «عروسی خوبان» از آن خود کرد و هم چنین او برای یک بازی کوتاه و نگاه پر معنایش در فیلم «بوی کافور عطر یاس» دوباره سیمرغ بلورین را از آن خود کرد. در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای با شعار سینمای اخلاق به همت حوزه تهران از رؤیا نونهالی به عنوان با اخلاقترین بازیگر زن تقدیر و قدردانی شد.

فیلم‌شناسی
سینمایی

وقت رؤیا (۱۳۹۶)
هلن (۱۳۹۴)
مشکل گیتی (۱۳۹۴)
نیمه شب اتفاق افتاد (۱۳۹۴)
کفشهایم کو؟ (۱۳۹۴)
اعترافات ذهن خطرناک من (۱۳۹۳)
داره صبح میشه (۱۳۹۳)
دلم می‌خواد (۱۳۹۳)
نیم‌رخ‌ها (۱۳۹۳)
تراژدی (۱۳۹۲)
پشت در خبری نیست (۱۳۸۸)
شنبه‌ای که گذشت
پری دریایی

تصاویر مسابقه عصر جدید :

دانلود مسابقه عصر جدید با کیفیت عالی مجری احسان علیخانی مسابقه استعدادیابی شبکه 3 دانلود مسابقه عصر جدید با کیفیت عالی مجری احسان علیخانی مسابقه استعدادیابی شبکه 3

اطلاعات مسابقه عصر جدید :

کیفیت تصویر : ۷۲۰p

فرمت تصویر : mp4

کارگردان : مجید صالحی

تهیه کننده: حسن روستایی

نویسنده: علیرضا مسعودی

سال تولید :۱۳۹۷

سال پخش: ۱۳۹۷

ژانر : مسابقه

مدت زمان نمایش : حدود ۹۰ دقیقه

شبکه پخش کننده : پخش از شبکه ۳

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا