ایرانیان دانلود
لیست 25 فیلم برتر منتقدین راتن تومیتوز در 25 سال اخیر

لیست 25 فیلم برتر منتقدین راتن تومیتوز در 25 سال اخیر

همانطور که می دانید (یا شاید هم نمی دانید!) سایت راتن تومیتوز که به انگلیسی Rotten Tomatoes نوشته می شود، یکی از معتبرترین و معروف ترین سایت های نقد و بررسی فیلم و سریال است که در بیست و پنجمین سالگرد تاسیسش، لیستی جذاب و هیجان انگیز از 25 فیلم برتر منتقدین سایت راتن تومیتوز در 25 سال اخیر را منتشر کرده که قرار است در این مقاله آن ها را معرفی و بررسی کنیم؛ شما می توانید هرکدام از این آثار سینمایی را از سایت دانلود فیلم و سریال ایرانیان دریافت کنید.

در ایند مقاله پس از معرفی هر کدام از فیلم ها، نمرات منتقدین را در کنار نمرات مردمی قرار می دهیم و نکات طلایی این فیلم های خارجی را برایتان عنوان خواهیم کرد؛ برای یک لیست جذاب که احتمالا چند مورد مهم را هم در آن ندیده اید آماده اید؟ برویم سراغ معرفی فیلم ها…

لیست دیدنی و هیجان انگیز 25 سریال برتر منتقدین راتن تومیتوز در 25 سال اخیر هم اینجاست؛ بخوانید و ببینید!

راتن تومیتوز

شماره 25: ورود یا Arrival 2016

شماره بیست و پنجم از لیست 25 فیلم برتر منتقدین سایت راتن تومیتوز در 25 سال اخیر متعلق به یک فیلم علمی-تخیلی خارجی به نام Arrival 2016 است که در آن 12 سفینه فضایی به صورت همزمان روی زمین می نشینند و شخصیت اصلی فیلم به نام لوئیز که یک زبان شناس برجسته می باشد، مامورِ برقراری ارتباط با آدم فضایی ها می شود؛ چی می گن و چی میخوان؟

فیلم سینمایی ورود توسط Denis Villeneuve در سال 2016 ساخته شده و دنی ویلنوو برای این فیلم زبانی تازه خلق کرده است!

حدود 94% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 82% مردم نیز این اثر را دوست داشتند؛ این اثر هیجان انگیز و دیدنی، گزینه آخر است! تا شماره یک همراه با باشید

اینجا ببینید: دانلود فیلم ورود Arrival 2016

فیلم Arrival 2016

شماره 24: پلنک سیاه 1 یا Black Panther 2018

شخصیتی به نام تیچالا که وارث پادشاهی پنهان اما پیشرفته واکاندا، برای هدایت مردمش به سمت آینده ای جدید قدم بر می دارد و در عین حال با یکی از رقبایت مقابله می کند. شماره 24 از لیست 25 فیلم برتر منتقدین سایت راتن تومیتوز در 25 سال اخیر یک فیلم ابرقهرمانی خارجی با فضایی فانتزی است که موقعیت های اکشن فراوانی دارد و متعلق به فیلم های مارول می باشد.

بسیاری از منتقدین معتقدند شخصیت بلک پنتر که یکی از شخصیت های دنیای سینمایی مارول است، یکی از بهترین فیلم های این مجموعه محسوب می شود، اثری که نامزد 7 جایزه اسکار شد و توانست 3 جایزه را به خانه ببرد!

بازیگر نقش اصلی بلک پنتر، Chadwick Boseman در سال 2016 بر اثر بیماری و در 48 سالگی از دنیا رفت و اکران این مجموعه را ندید!

حدود 96% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 79% مردم نیز این اثر را دوست داشتند

اینجا ببینید: دانلود فیلم پلنگ سیاه 1 Black Panther 2018

فیلم پلنگ سیاه Black Panther 2018

شماره 23: پدینگتون 2 یا Paddington 2017

شماره 23 در بهترین فیلم های 25 سال اخیر متعلق به یک شخصیت عروسکی محبوب به نام پدینگتون است که یک خرس جذاب و کوچک می باشد. او که پس از قسمت اول حالا عضوی از خانواده براون و یکی از اعضای محبوب محله محسوب می شود، در حین تلاش برای خرید هدیه تولد برای نامادری اش، سر از زندان در می آورد؛ یک خرس در زندان!

فیلم انیمیشن کمدی لایو اکشن محصول 2017 به کارگردانی پل کینگ که هم برای رده سنی کودک و دانلود برنامه کودک گزینه مناسبی است هم برای سرگرمی بزرگسالان پیشنهاد می شود.

حدود 99% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 88% مردم نیز این اثر را دوست داشتند

اینجا ببینید: دانلود فیلم پدینگتون دو Paddington 2 2017 دوبله فارسی

عکس فیلم پدینگتون دو Paddington 2 دوبله فارسی 2017 لینک مستقیم رایگان

شماره 22: درخت زندگی یا The Tree of Life 2011

در فیلم سینمایی درخت زندگی 2011 خاطرات یک مرد از کودکی تا بزرگسالی روایت و کاوش می شود، اثری که توسط Terrence Malick ساخته شده و توانست در همان سال برنده نخل طلای جشنواره کن شود؛ یکی از بهترین فیلم های درام خارجی که می توانید ببینید!

حدود 85% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 60% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

شماره 21: حرامزاده های لعنتی یا Inglourious Basterds 2009

این اثر که با نام پست فطرت های لعنتی در ایران دوبله شده، روایتی جنون آمیز، تارانتینویی و گاها تعمدا غیر واقعی از جنگ جهانی دوم! اثری که شخصیت اصلی آن را برد پیت بازی کرده و تارانتینو ده سال روی شخصیت پردازی او فکر کرده است!

بازی درخشان کریستوف والتس در حرامزاده های لعنتی می تواند شرورترین شرورها را در ذهن شما بسازد!

حدود 89% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 88% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

اینجا ببینید: دانلود فیلم Inglourious Basterds 2009 پست فطرت های لعنتی دوبله فارسی

عکس فیلم Inglourious Basterds پست فطرت های لعنتی دوبله فارسی

شماره 20: زودیاک یا Zodiac 2007

با دیدن این فیلم، روایت زودیاک، یک قاتل سریالی در دهه 60 آمریکا را با روایت دیوید فینچز خواهید دید! قاتلی عجیب که با نامه، لباس های خونی و با رمزهایی که برای روزنامه های ارسال می کرد، پلیس را مورد تمسخر قرار می داد! کی یاز بهترین فیلم های جنایی خارجی که می توانید ببینید!

جالبه است بدانید که پرونده زودیاک بعد از اکران این اثر دوباره باز شد!

حدود 90% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 77% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

شماره 19: قسمت اول ارباب حلقه ها یا The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 2001

سرزمین میانه، فرودو و یارانش با شیاطین مبارزه می کنند تا حلقه یگانه سائورون که ارباب تاریکی است نرسد. ارباب حلقه ها که یکی از شاهکارهای تاریخ سینما محسوب می شود، اثری از پیتر جکسون که آغازگر سه گانه ارباب حلقه ها محسوب می شود و در لیست 250 فیلم برتر IMDB در میان ده اثر نخست قرار دارد.

نامزد 13 جایزه اسکار که توانست 4 عنوان را کسب کند؛ بهترین گزینه برای دانلود فیلم ماجراجویانه خارجی با فضای فانتزی و حماسی

حدود 91% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 95% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

اینجا ببینید: دانلود فیلم ارباب حلقه‌ها 1: یاران حلقه

The Lord of the Rings The Fellowship of the Ring 2001 بنر

شماره 18: درون لوین دیویس یا Inside Llewyn Davis 2013

روایت زندگی یک هفته از خواننده ای جوان در سال 1961 و تلاش او برای دستیابی به موفقیت در موسیقی را از نگاه برادران کوئن با نام های Joel Coen, Ethan Coen در ژانر کمدی سیاه خواهیم دید؛ اثری منتقد پسند که در دسته فیلم موزیکال خارجی و درام نیز قرار می گیرد.

حدود 92% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 74% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

شماره 17: Whiplash 2014

شماره 17 در لیست 25 فیلم برتر منتقدین سایت راتن تومیتوز در 25 سال اخیر باز هم یک فیلم موزیکال است، اما شما نیز زجر خواهید کشید! فیلمی روانشناختی محصول سال 2014 ساخته دیمین شزل که می تواند شما عاشق موسیقی جز کند!

درامیست جوانی که در سبک جَز کار می کند، وارد گروهی حرفه ای می شود که مربی آن یک دیوانه بی اعصاب است، فردی که برای رشد شاگردانش از ابزار تحقیر استفاده می کند! مراحل ضبط فیلم سینمایی ویپلش کلا در 19 روز انجام شده است.

حدود 94% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 94% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

اینجا ببینید: دانلود فیلم Whiplash 2014 دوبله فارسی + زبان اصلی

عکس فیلم Whiplash

شماره 16: ماگنولیا یا Magnolia 1999

روایت موازی 9 زندگی متفاوت در طی یک روز در کالیفرنیا که با نقش آفرینی درخشان تام کروز همراه شده است. اثری که نزدیک بود تام کروز را صاحب اسکار کند اما توانست گلدن گلوب 200 را بدست بیاورد. اثری که خرس طلایی جشنواره برلین را بدست آورده و توسط Paul Thomas Anderson ساخته شده است.

حدود 82% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 89% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

اینجا ببینید: دانلود فیلم مگنولیا Magnolia 1999 دوبله فارسی

عکس فیلم مگنولیا Magnolia 1999 دوبله فارسی لینک مستقیم رایگان

شماره 15: همه چیز، همه جا، به یکباره یا Everything Everywhere All at Once 2022

یک مهاجر چینی میانسال وارد اداره مالیاتی می شود و در آنجا متوجه اتفاقاتی در درون خودش می شود که پس از آن وارد نسخه های مختلفی از خودش در جهان های دیگر می شود! اثری که توسط Daniel Kwan و Daniel Scheinert ساخته شده و پر جایزه ترین یا عنوان دار ترین فیلم تاریخ سنما محسوب می شود؛ نامزد 11 جایزه مراسم اسکار 2023 بود که برنده 7 عنوان شد!

حدود 94% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 86% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

اینجا ببینید: دانلود فیلم همه‌ چیز همه‌ جا به یکباره 2022 دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده با کیفیت Full HD

Everything Everywhere All at Once

شماره 14: مهتاب یا Moonlight 2016

داستان سه مرحله از زندگی پسری سیاه پوست در رابطه با جنسیت و هویتی که دارد بوده که توسط Barry Jenkins در سال 2016 ساخته شده و بسیاری از عناوین مختلف مانند فیلمبرداری، موسیقی، فیلمنامه و … مورد تحسین قرار گرفته است.

حدود 98% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 79% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

شماره 13: برو بیرون یا Get Out 2017

جوانی آفریقایی-آمریکایی سیاه پوست بر خلاف میل باطنی و با اصرار نامزد سفید پوستش، آخر هفته با والدین نامزدش دیدار می کند و اتفاقاتی می افتد که هوش از سرتان می پرد! فیلم ترسناک خارجی که روانشناختی بوده و فیلمنامه ای هوشمندانه دارد،به طوری که در شما ترس درونی ایجاد می کند!

گت اوت 2017 اولین فیلم جوردن پیل محسوب می شود و او دیگر نتوانست فیلمی در این حد جذاب و موفق بسازد.

حدود 98% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 86% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

اینجا ببینید: دانلود فیلم برو بیرون Get Out 2017 دوبله فارسی

بهترین فیلم های سال 2017 ، پیشنهاد برترین فیلم های جدید ، 20 فیلم برتر سال 2017 از نگاه ایرانیان دانلود و منتقدین بررسی بیست فیلم شاخص 2017

شماره 12: خون به پا خواهد شد یا There Will Be Blood 2007

اثر دیگری از Paul Thomas Anderson که در لیست 25 فیلم برتر منتقدین راتن تومیتوز در 25 سال اخیر وجود دارد، خون به پا خواهد شد نام دارد. فیلم تاریخی خارجی با موضوع مردی که از فقر به ثروت می رسد و تاجر نفت می شود؛ داستان جنگ قدرت طلبی، جنگ بین دین و ثروت برای بدست آوردن قدرت؛ نمایشی باشکوه از بازیگرانی تکرار نشدنی!

حدود 91% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 86% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

اینجا ببینید: دانلود فیلم سینمایی There Will Be Blood 2007 دوبله فارسی

عکس فیلم خون به پا خواهد شد There Will Be Blood دوبله فارسی

شماره 11: جایی برای پیرمردها نیست یا No Country for Old Men 2007

دومین فیلم از براردان کوئن در لیست 25 فیلم برتر منتقدین راتن تومیتوز در 25 سال اخیر رتبه 11 را در اختیار گرفته است؛ یکی از شخصیت های فیلم کیف پولی را در بیابان پیدا می کند که بجا مانده از یک معامله مواد مخدر بوده که به سر انجام نرسیده، حالا او در خطر بسیار بزرگی قرار گرفته زیرا شیگور، مزدوری است که میخواد حسابش را برسد!

فیلم وسترن آمریکایی یا بهتر بگوییم، نیو وسترن جایی برای پیرمردها نیست که در موقعیت های جنایی نیز بی نظیر عمل کرده، یکی از شرورترین شخصیت های سینمایی را به شما معرفی می کند! اثری که نامزد 8 جایزه و برنده 4 اسکار شده است.

به اعتقاد خیلی ها این اثر، بهترین فیلم برادران کوئن محسوب می شود و حدود 93% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 86% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

اینجا ببینید: دانلود فیلم سینمایی No Country for Old Men 2007 دوبله فارسی

عکس فیلم No Country for Old Men

شماره 10: شبکه اجتماعی یا The Social Network 2010

دومین فیلم از دیوید فینچر در لیست 25 فیلم برتر در 25 سال اخیر، شبکه اجتماعی می باشد، اثری که داستان یکی از مهم ترین انسان های ما را روایت می کند؛ مارک زاکربرگ و خلق فیسبوک!

تارانتینو معتقد است این اثر بهترین فیلم در دهه ی خودش می باشد؛ شبکه اجتماعی در سال 2010 توسط دیوید فینچر ساخته شده و حدود 96% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 87% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

شماره 9: ماتریکس 1 یا The Matrix 1999

شخصیتی به نام نئو پس از آنکه توسط یک غریبه به دنیای زیرین وارد می شود، با حقیقتی تکان دهنده روبرو می شود؛ دنیا نابود شده و آنچه که می بینید فریبی مجازی و شیطانی است!

قسمت اول ماتریکس توسط Lana Wachowski و Lilly Wachowski در سال 1999 ساخته شده و به غیر از دست آورد محتوایی عمیقی که دارد، مرزهای تکنیکی فیلمسازی و جلوه های ویژه را هم جابجا کرد!

این فیلم که با امتیاز 8.7 جزو بهترین فیلم های IMDB محسوب می شود، در سایت روتن تومیتوز با 83% رضایت منتقدین و 85% رضایت بیننده ها مواجه شد.

اینجا ببینید: دانلود فیلم ماتریکس 1 The Matrix 1999

عکس فیلم ماتریکس The Matrix - عکس فیلم ماتریکس The Matrix دوبله فارسی

شماره 8: هزارتوی پن یا Pan’s Labyrinth 2006

در دورانی سیاه از تاریخ اسپانیا که امید تیره و تار بود، دختربچه ای که برای فرار از تلخی، رویاپردازی می کرد، وارد هزارتویی اسرارآمیز در دنیای زیرین می شود؛ فیلمی فانتزی و جنگی!

فیلم سینمایی هزارتوی پن را Guillermo del Toro در سال 2006 ساخته و محصول مشترک اسپانیا و مکزیک محسوب می شود.

حدود 95% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 91% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

اینجا ببینید: دانلود فیلم هزارتوی پن Pans Labyrinth 2006

شماره 7: شهر اشباح یا Spirited Away 2001

دختری ده ساله به همراه خانواده اش بعد از گذشتن از یک تونل وارد شهری می شود که انگار خالی سکنه است و این همان شهر اشباح است! شاهکاری از Hayao Miyazaki که در سال 2001 ساخته شد و باعث شهرت جهانی کارگردانش شد؛ بهترین انیمه های سینمایی را در آرشیو دانلود آثار هایائو میازاکی ببینید.

پدر و مادر ان دختر بعد از خوردن غذا تبدیل به خوک می شوند و این آغاز ماجراهای عجیب این انیمه ژاپنی می باشد؛ اگر از علاقمندان به انیمیشن های ژاپننی هستید پیشنهاد می کنیم سری به آرشیو دانلود انیمه بزنید.

شهر اشباح به عنوان یکی از بهترین فیلم های تاریخ محسوب می شود؛ حدود 96% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 96% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

اینجا ببینید: دانلود انیمیشن شهر اشباح Spirited Away 2001

انیمیشن شهر اشباح Spirited Away 2001

شماره 6: در حال و هوای عشق یا In the Mood for Love 2006

زن و مرد همسایه بعد از اینکه متوجه ارتباط پنهان همسرانشان با هم می شوند، پیوندی عمیق پیدا می کنند که اصرار دارند افلاطونی باقی بماند! نکته جالب این فیلم عاشقانه خارجی، موسیقی متن اعجاب انگیز آن است که از خودِ فیلم معروف تر شده است؛ یک والس عاشقانه مسخ کننده از Michael Galasso!

به عقیده خیلی ها Wong Kar-wai کارگردان این فیلم هنگ کنگی، یکی از بهترین آثار تاریخ سینمای جهان را خلق کرده، اثری که با امتیاز 8.1 جزو 300 فیلم برتر IMDB بوده و در سایت روتن تومیتوز با 92% رضایت منتقدین و 94% رضایت بیننده ها مواجه شد.

شماره 5: پرتره بانویی در آتش یا Portrait of a Lady on Fire 2019

اواخر قرن هجدهم در جزیره ای دور افتاده که متعلق به فرانسه می باشد، یک نقاش وظیفه پیدا می کند که پرتره ای از دختری جوان بکشد، کسی که بدقلق، سرد و افسرده به نظر می رسد.

این فیلم متفاوت و هنری توانست در بخش اصلی جشنواره کن 2019 رقابت کند و برنده نخل طلای دگرباشی و بهترین فیلمنامه را دریافت کند. فیلم فرانسوی پرتره بانویی در آتش در سال 2019 توسط Céline Sciamma ساخته شده و بسار مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفته است؛ 97% منتقدین و 92% مردم در سایت راتن تومیتوز از این اثر رضایت داشتند.

شماره 4: شوالیه تاریکی یا The Dark Knight 2008

بتمن برای پاک کردن گاتهام از جرم جنایت، اینبار رقیبی ترسناک و فیلسوف‌معاب دارد؛ بهترین جوکر تاریخ، ساخته کریستوفر نولان

شخصیت جوکر پول نمی خواهد و تنها خواسته اش سوختن دنیاست؛ شخصیتی ترسناک که با بازی استثنایی هیث لجر ماندگار شد. کسی که 6 ماه قبل از اکران فیلم از دنیا رفت و همه را در شوک فرو برد! او اسکار بهترین بازیگر را دریافت کرد اما هرگز دستش به تندیس اسکار نرسید!

کریستوفر نولاد در سال 2008 این فیلم ابرقهرمانی را به سینما هدیه کرد و سطح آثار این ژانر را ارتقا داد؛ با امتیاز مشترک 94% از مردم و منتقدین در سایت روتن تومیتوز

اینجا ببینید: دانلود فیلم شوالیه تاریکی The Dark Knight 2008

The Dark Knight 2008 بنر

شماره 3: مالهالند درایو یا Mulholland Drive 2001

بازیگری تازه کار اما با استعداد که رویای هنرپیشگی در هالیوود را دارد، با زنی که در حادثه رانندگی حافظه اش را از دست داده روبرو می شود اما قصه اصلا این نیست! ماجرا بسیار پیچیده تر از این حرف هاست!

در سال 2001 دیوید لینچِ عجیب این فیلم عجیب را ساخته، اثری که پس از گذشت چند دهه همچنان فیلمی پویا محسوب می شود و افراد زیادی در دنیا در پی کشف اسرار آن هستند، اسراری که هنوز خالقِ اثر چیزی از آن ها نگفته است؛ به چنین آثاری علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنم به صفحه دانلود فیلم های دیوید لینچ مراجعه کنید!

مالهالند درایو در اکثر نظرسنجی ها و نظرات منتقدین جزو بهترین فیلم های تاریخ محسوب می شود و نمره های بالایی دریافت کرده است؛ آن هم با وجود عجیب و غیرقابل هضم بودن اثر!

حدود 83% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 87% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

اینجا ببینید: دانلود فیلم جاده مالهالند Mulholland Drive 2001

فیلم جاده مالهالند Mulholland Drive 2001

شماره 2: انگل یا Parasite 2019

داستان خانواده ای که مرام انگلی دارند ولی بسار باهوش هستند و به خانواده ای که خنگ و پولدار هستند برخورد می کنند! چه کار می کنند؟ همان کاری که انگل انجام می دهد!

اثری درخشان از Bong Joon-ho در سال 2019 که فیلم خاطرات یک قتل را نیز در کارنامه دارد؛ ژانر ویژه ای نمی توان برای انگل در نظر گرفت! اثری که جایزه نخل طلای کن را دریافت کرده و علاوه بر آن 4 اسکار اصلی بهترین فیلم خارجی، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و اسکار بهترین فیلم سال را نیز کسب کرده است؛ تا جایی که صدای ترامپ هم در آمد!

حدود 99% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 90% مردم نیز این اثر را دوست داشتند؛ اثری شوخ، تلخ، ترسناک و جذاب از سینمای کره جنوبی.

اینجا ببینید: دانلود فیلم انگل Parasite 2019 دوبله فارسی + زبان اصلی

عکس فیلم Parasite

شماره 1 و بهترین فیلم 25 سال اخیر: مد مکس؛ جاده خشم یا Mad Max: Fury Road 2015

بهترین فیلم لیست 25 فیلم برتر منتقدین راتن تومیتوز در 25 سال اخیر یک فیلم اکشن خارجی با موقعیت هایی بسیار هیجان انگیز است که توسط جرج میلر در سال 2015 ساخته شده و شما را به آخرالزمان و جنگ آب خواهد برد!

پسا آخرالزمان است و آب مایه حیات بشر در دست حاکمی ظالم به نام جو قرار دارد، فرمانده فیوریوسا همسر جو را سوار خودرو خود می کند و از قصر فراری می دهد ولی جو به این راحتی ها او را رها نمی کند!

مد مکس نامزد 10 جایزه اسکار بوده و جزو بهترین فیلم های اکشن تاریخ شناخته می شود؛ با بازی درخشان تام هاردی و شارلیز ترون

حدود 97% منتقدین در سایت راتن تومیتوز فیلم را پسندیده اند و 86% مردم نیز این اثر را دوست داشتند.

اینجا ببینید: دانلود فیلم مکس دیوانه: جاده خشم Mad Max: Fury Road 2015 دوبله فارسی

لیست 25 فیلم برتر منتقدین راتن تومیتوز در 25 سال اخیر

به پایان لیست 25 فیلم برتر منتقدین راتن تومیتوز در 25 سال اخیر رسیدیم که در واقع شامل بیست و پنج فیلم برتر دو و نیم دهه اخیر تا سال 2022 می شد. شما می توانید در مجله فیلم و سریال ایرانیان مقاله های جذاب دیگری را هم مانند فیلم هایی با پایان شوکه کننده را مشاهده بفرمایید.