ایرانیان دانلود

معرفی و بررسی 10 فیلم برتر علمی تخیلی؛ بهترین های Sci-Fi

در این مقاله می خواهیم 10 فیلم برتر علمی تخیلی را بررسی نماییم؛ با ما تا انتها همراه شوید و یک لیست جذاب را برای مشاهده فیلم های سینمایی ژانر Sci-Fi را کنار بگذارید؛ برای مشاهده آرشیو این ژانر به صفحه دانلود فیلم علمی تخیلی خارجی مراجعه فرمایید.

رتبه دهم از 10 فیلم برتر علمی تخیلی 10.looper 2012

لوپر فیلمی علمی، اکشن، تخیلی با ایده ای خاص

خلاصه داستان فیلم لوپر:

در آینده سفر به زمان امکان پذیر شده اما فقط افرادی می تونن از این قابلیت استفاده کنن که توانایی پرداخت هزینه اش رو در بازار سیاه داشته باشند.

در سال 2044 گروه جنایتکاری وجود دارد که برای افرادی در آینده کار می کنند و دستمزدشان را به صورت شمش های طلا یا نقره از آینده دریافت می‌کنند.کار آنها کشتن آدمهایی است که آیندگان تصمیم به از بین بردن آنها گرفته اند و بنابراین آنها را به گذشته می فرستند تا توسط افرادی که لوپر نام دارند کشته شوند.با از بین رفتن این افراد در گذشته، آنها خود به خود از چرخه ی آینده حذف می‌شوند.

دانلود فیلم سینمایی لوپر 2012

9.The Martian 2015

مریخی فیلمی علمی تخیلی است که با تماشای آن به مفهوم امید و امیدواری می‌رسید.

خلاصه داستان فیلم مریخی:

6 فضانورد برای ماموریتی 31 روزه به سیاره مریخ فرستاده می‌شوند. در نیمه های ماموریت طوفان سهمگین فضایی باعث مرگ یکی از آنها شده و پنج فضانورد باقی مانده مجبور به نیمه تمام رها کردن عملیات و بازگشت به زمین می‌شوند غافل از اینکه نفر ششم نمرده و فقط برای مدتی بی‌هوش شده است.

از اینجا به بعد، داستان گیاه شناس فضانوردی را شاهد هستیم که در تمام این مدت باید در سیاره ای غیر قابل کشت زنده بماند و تمام تلاشش را بکند تا به مرکز کنترل پرواز در زمین وضعیت خود را اطلاع دهد تا نجات پیدا کند.

8.Gravity 2013

جاذبه فیلمی است علمی، تخیلی، درام که به شما فرصت دیدن کره ی زمین از فضا را می دهد.علاوه بر اینکه هیجان فیلم شما رو میخکوب می کند جلوه های ویژه ی بکار گرفته شده ی فوق العاده نیز شما را شگفت زده خواهد کرد.

فیلم سینمایی گراویتی یا جاذبه

خلاصه داستان فیلم گراویتی یا جاذبه:

رایان و مت دو فضانوردانی هستند که ماموریت آنها تعمیر تلسکوپ هابل است اما به دلیل سانحه ای از محدوده ی ماموریتان خارج و در فضا گم می‌شوند این در حالی است که اکسیژن لباس رایان رو به اتمام است و آنها باید خود را از مرگ نجات دهند.

دانلود فیلم سینمایی گراویتی 2013

7.Mad Max 2015

اگر طرفدار تماشای فیلم های اکشن و پسا آخرالزمانی هستید تماشای مکس دیوانه را از دست ندهید.

با تماشای این اکشن فوق العاده لحظات هیجان انگیز و تنش زا لحظه ای رهایتان نمی‌کند؛ شاید رتبه هفتم برای مد مکس در لیست 10 فیلم برتر علمی تخیلی می توانست بهتر از این هم باشد!

فیلم سینمایی مد مکس mad-max

خلاصه داستان فیلم مکس دیوانه:

داستان فیلم در دوران پساآخرالزمان تعریف می‌شود. زمانی که از زمین بیابان های خشک و بی آب و علف مانده و هرکس برای بقا می جنگند.مکس که زمانی پلیس بود نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای زنده ماندن باید با افرادی شرور که به دامشان افتاده بجنگد و در این مسیر با افرادی همراه می‌شود.

دانلود فیلم سینمایی مد مکس 2015

6.The Platform 2019

سکو فیلمی اسپانیایی است که عمیقا شما را به فکر فرو می‌برد تا جاییکه افکار و برداشتتان از فیلم شما را می‌ترساند؛ رتبه ششم از لیست 10 فیلم برتر علمی تخیلی

اگر تصمیم گرفتید سکو را ببینید در واقع قرار است شاهد یکی از جنون آمیز ترین فیلم های چند سال اخیر سینما باشید.

فیلم سینمایی سکو platform

خلاصه داستان فیلم سینمایی سکو 2019:

زندانی عمودی با 333 طبقه وجود دارد که هر طبقه به صورت یک سکوی مربع شکل روی دیگری قرار دارد. هر سلول دو زندانی دارد که برای یک ماه باهم هستند و هر ماه طبقات و هم سلولی های زندانیان عوض می‌شود.

در این زندان فقط یک بار در طول روز غذا پخش می‌شود.غذاهای رنگارنگ و مفصلی روی میزی چیده می‌شود و در ساعت مشخصی از روز سکوی غذا از طبقه ی بالا به سمت پایین حرکت می‌کند و برای ؟ دقیقه در هر سکو توقف می کند و افراد فرصت دارند غذا بخورند.

افراد طبقات بالایی که با حرص و طمع سهم خود را از غذا برمیدارند و افراد طبقات آخر غذایی برای خوردن ندارند و این حرص و طمع و نظام ناعادلانه افراد طبقه ی پایین را از بین می‌برد. در این میان فردی تصمیم می‌گیرد این سیستم را اصلاح و اعتراضش را به زندانبانان برساند.

5.children of men 2006

فرزندان انسان فیلمی تخیلی و آخرالزمانی است که در عمق و نماد های خود به مفهوم صلح اشاره می‌کند. در این فیلم به صورت گسترده شاهد انواع رفتارهای انسان در هنگام مواجه شده با سختی ها و مشکلات هستیم.

خلاصه داستان فیلم فرزندان انسان:

فرزندان انسان متعلق به زمانی است که دیگر تولدی وجود ندارد. در واقع 18 سال از تولد آخرین فرزند در جهان می گذرد و دنیا تبدیل به خرابه شده و گویا آخرالزمان رسیده است. در این میان به طور معجزه آسایی زنی باردار می شود و فردی به نام تپو مامور می‌شود از او مراقبت کند تا فرزندش به سلامت به دنیا بیاید

دانلود فیلم سینمایی فرزندان بشر 2006

4.Her 2013

با دیدن “هر” عمیقا درک می‌کنید که چرا جایزه ی بهترین فیلم و فیلمنامه اقتباسی اسکار به آن تعلق گرفته است.

شاهکاری در وصف دنیای انسان های تنها را شاهد خواهید بود. بدون شک هر یکی از با احساس ترین آثار ساخته شده در ارتباط با موضوع تنهایی است که با ایده و اجرایی ناب شما را شگفت زده خواهد کرد.

خلاصه داستان فیلم او 2013:

تئودور مردی تنها و افسرده است که تصمیم می‌گیرد تنهایی‌اش را با سیستم عاملی با صدای زنانه برطرف کند. در واقع با صدایی که فقط شنونده ی آن است وارد رابطه می‌شود و…

دانلود فیلم سینمایی Her 2013

4.Eternal Sunshine of the Spotless Mind 2004

تصور کنید در دنیایی زندگی می‌کنید که می‌توانید خاطراتی که از وجود آنها اذیت می‌شوید پاک کنید!

درخشش ابدی یک ذهن پاک چنین دنیایی را در رابطه ای عاشقانه برایتان نمایش می‌دهد.تماشای این عاشقانه ی متفاوت را که عنوان تفکر برانگیزترین فیلم را در سال 2004 به خود اختصاص داده را از دست ندهید.

فیلم سینمایی درخشش ابدی یک ذهن پاک 2004

خلاصه داستان فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک:

کلمنتاین و جول زوجی عاشق که به دلایلی عشقشان به تنفر رسیده تصمیم می‌گیرند توسط دکتری به نام هاوارد خاطرات مشترکشان را از ذهن پاک کنند…

دانلود فیلم سینمایی درخشش ابدی یک ذهن پاک 2004

2.Interstellar 2014

میان ستاره ای فیلمی علمی تخیلی با مفهوم فضا و زمان است که قرار است شما را شگفت زده و احساساتی کند! فیلمی که هراسی عجیب به جان مخاطبش می اندازد و ذهنش را درگیر سوال می‌کند.

درصد بسیار زیادی از دوست داران سینما میان ستاره ای را چندین و چند بار دیدند و هر بار از دیدن آن لذت بردند.

فیلم سینمایی بین ستاره ای 2014

خلاصه داستان فیلم سینمایی بین ستاره ای:

کشاورزی رو به نابودی است و علائم حیاتی زمین در حال از بین رفتن است و کوپر، مهندس و خلبان سابق ناسا که اکنون کشاورز است مامور می شود تا با سفر به فضا سیاره ی دیگری برای زندگی انسانها پیدا کند، سفری که دختر 10 ساله اش بابت آن بسیار مضطرب است و در تلاش است پدرش را منصرف کند اما کوپر به همراه تیمی به فضا سفر می‌کنند…

دانلود فیلم سینمایی بین ستاره ای 2014

رتبه اول از 10 فیلم برتر علمی تخیلی A Space Odyssey 2001

فیلمی علمی، تخیلی، حماسی که مقدمه ای برای ساخت آثار دیگر با موضوع فضا شد.

ادیسه تاریخ بشر و حضور و ظهورش بر روی زمین را به تصویر و چالش می‌کشد و هنوز هم بعد از این همه سال تازه مانده و بیننده های خود را متعجب می‌کند.

خلاصه داستان فیلم ادیسه فضایی:

فیلم در رابطه با داستان سفر انسان به فضا و مشاهده ی چیزهایی که در مخیله انسان نمی گنجد!

دانلود فیلم سینمایی ادیسه فضایی 2001

منبع: احسان منصوری

در ادامه بخوانید: فیلم هایی با پایان شوکه کننده