ایرانیان دانلود
معرفی 10 فیلم هیجان انگیز با پایان شوکه کننده

فیلم هایی با پایان شوکه کننده؛ 20 اثر دیدنی

معرفی 10 فیلم در تمام ژانرها و معرفی 10 فیلم ژانر هیجانی با پایان شوکه کننده

پایان بندی آثار سینمایی و تلویزیونی، یکی از عناصر مهم سنجش کیفیت و ماندگاری آثار تصویری محسوب می شود و فیلم هایی با پایان شوکه کننده همواره مورد تحسین بینندگان قرار می گیرند. گاهی خط روایت داستان شوکه کننده استف گاهی اکت های بازیگرا ماندگار می شود و گاهی هم ایده های کارگردان و موسیقی متن اثر باعش می شودف پایانی شوکه کننده را شاهد باشیم؛ اینجا میخواهیم 10 فیلم با پایان شوکه کننده و 10 فیلم هیجان انیگز با پایان غیرمنظره را با استفاده از تمامی معیار ها معرفی کنیم، با ما در سایت دانلود فیلم ایرانیان دانلود همراه باشید.

پس از مطالعه مقاله 10 فیلم با پایان شوکه کننده یا The Best Movies With Shocking/Surprising Ending، می توانید در ادامه معرفی 10 فیلم هیجان انگیز با پایان شوکه کننده را هم مطالعه بفرمایید؛ پیشنهاد به علاقمندان به ژانر تریلر یا هیجان انگیز

معرفی 10 فیلم با پایان شوکه کننده

فیلم هایی با پایان شوکه کننده؛ 10 فیلم در تمام ژانرها

10.Ex Machina 2014

فرا ماشین، گزینه دهم در میان 10 فیلم با پایان شوکه کننده، فیلمی است در ژانر علمی تخیلی و روانشناختی که دنیای پیچیده ی ربات های هوشمند را به تصویر می‌کشد.اگر به فیلم هایی که حول محور هوش مصنوعی ساخته شده علاقه دارید فراماشین را تماشا کنید و از پایان عجیب آن شوکه شوید.

Ex machina 2014 از معرفی 10 فیلم با پایان شوکه کننده

خلاصه داستان فیلم سینمایی فرا ماشین 2014:

کلب برنامه نویسی 26 ساله که در یک مسابقه برنده ی سفری یک هفته ای به ویلای مدیرعامل شرکتش شده. سفری که در ظاهر کلب آن را فرصتی استثتایی برای حضور در کنار فردی بزرگ و کسب تجربه می داند. اما وقتی به ویلا می رسد متوجه می شود هدف از این سفرچیز دیگری است. ناتان ربات زنی را طراحی کرده که کلب وظیفه دارد با آن ارتباط برقرار کند. رباتی با هوش هیجانی بالا، شبیه به انسان و دلربا…

>> دانلود فیلم فرا ماشین Ex Machina 2014

9. The Handmaiden 2016

کنیز یک شاهکار از سینمای کره می باشد که قرار است لحظه به لحظه شما را سورپرایز کند.خالق فیلم اولد بوی این بار با سبکی متفاوت شما را شگفت زده می کند؛ نهمین گزینه در لیست 10 فیلم با پایان شوکه کننده

The Handmaden 2016

خلاصه داستان فیلم سینمایی کنیز 2016:

سوک هی دختر جوان و زیبایی است که به عنوان خدمتکار وارد عمارت اشرافی و مرموز یک خانواده ی ژاپنی می‌شود.بانو هیدکیدو و عموی ثروتمندش از صاحبان اصلی این عمارت هستند. هیدکیدو قرار است با عمویش ازدواج کند تا اینکه مردی شیاد وارد خانواده می‌شود و سعی دارد از طریق ازدواج با هیدکیدو ثروتش را تصرف کند…

>> اطلاعات فیلم کره ای ندیمه The Handmaiden 2016

8.The Prestige 2006

پرستیژ که یکی از خاص ترین گزینه ها در میان 10 فیلم با پایان شوکه کننده می باشد، ساخته ی کریستوفر نولان است که این بار عواقب رقابت جنون آمیز دو شعبده باز حرفه ای را به نمایش کشیده. فیلمی هیجان انگیز، رازآلود و سرگرم کننده که در پایان تماشاگرش را متعجب می کند.

فیلم The Prestige 2006

خلاصه داستان فیلم پرستیژ 2006:

رابرت و آلفرد دوستانی هستند که به عنوان دستیار یک شعبده باز حرفه ای مشغول کار هستند.طی یک حادثه در اجرا جولیا ( همسر رابرت) می میرد و رابرت همکارش آلفرد را مقصر این اتفاق می‌داند. از همان روز دوستی این دو تبدیل به دشمنی شده و هر دو در تلاش هستند تا بهتر از دیگری باشند.این رقابت به درجاتی می رسد که جان دیگران را به خطر می‌اندازد.

>> دانلود فیلم سینمایی پرستیژ دوبله فارسی

7.Mother 2009

فیلم مادر ساخته ی بون جون هو سازنده ی شاهکار خاطرات یک قتل و فیلم پر افتخار انگل است که قرار است به همان میزان شماره شگفت زده و غافل گیر کند. فیلم کره ای مادر یکی از آثار مورد تحسین منتقدین پس از اکران در جشنواره کن بود و همه اذعان داشتند که یکی از برترین آثار سینمایی در ژانر درام را مشاهده کرده اند.

فیلم Mother 2009

خلاصه داستان فیلم خارجی مادر 2009:

یون دون جو پسری 28 ساله است که از نظر ذهنی بیمار است و با مادرش زندگی می کند. یون دون جو و مادرش از لحاظ عاطفی به هم وابستگی شدید دارند.

دختری دبیرستانی کشته می شود و یون دو جو متهم اصلی این قتل است و حال مادرش باید ثابت کند قتل کار فرزندش نیست.

>> دانلود فیلم کره ای مادر Mother 2009

6.The Invisible Guest 2016 رتبه ششم در فیلم هایی با پایان شوکه کننده

مهمان نامرئی یک فیلم اسپانیایی با داستانی پیچیده است. فیلمی جنایی و راز آلود که با سکانسی طوفانی و شوکه کننده شروع می شود. در طول داستان مخاطب را فریب می دهد و در انتها با پایانی شوکه کننده بیننده را میخکوب می کند.

The Invisible Guest

خلاصه داستان فیلم سینمایی میهمان نامرئی 2016:

آدرین تاجر جوان و موفقی است که درگیر ماجرای یک قتل شده. او در اتاق قفل شده ی هتل کنار جسد غرق در خون دوست دخترش به هوش آمد و قرار است با کمک وکیلش پازل این اتفاق را حل کند.

>> دانلود فیلم مهمان نامرئی The Invisible Guest 2016

5.The Secret In Their Eyes 2009

راز در چشمانشان فیلمی است درام-جنایی که در کنارش حسرت های یک عشق ابراز نشده به تصویر کشیده می شود. فیلمی پر از ریزه کاری و پایانی که علاوه بر اینکه شما را بهت زده می کند به فکر نیز فرو می برد.

عکس فیلم رازی در چشمانشان The Secret in Their Eyes 2009 دوبله فارسی

خلاصه داستان فیلم راز در چشمانشان:

داستان پرونده ی تجاوز و قتلی که در اداره ی آگاهی مختومه اعلام شده ولی همچنان بعد از ٣٠ سال در ذهن بنجامین که حالا افسری بازنشسته است باز مانده. او اتفاقات پرونده و خاطرات آن روزهایش را در رمانش می نویسد و در پایان راز این جنایت فاش می شود…

>> دانلود فیلم رازی در چشمانشان دوبله فارسی

4.Uncut Gems 2019

الماس های تراش نخورده ساخته ی برادران سفدی و چهارمین گزینه در لیست 10 فیلم با پایان شوکه کننده، ما را به زندگی پر تشویش یک قمار باز می برد و گاهی روتین زندگی عجیب این فرد مخاطب را عصبی و هیجان زده می کند. روند هیجان انگیز و پایان عجیب الماس های تراش نخورده را از دست ندهید.

فیلم uncut gems 2019

خلاصه داستان فیلم سینمایی الماس های تراش نخورده:

هاوارد مرد قمار باز پر جنب و جوش و مضطربی است که همسرش از او متنفر است و دخترش او را به زور تحمل می کند. جواهر فروش قمار بازی که تا خرخره بدهکار است اما باز قمار می کند!هاوارد در انتظار رسیدن به موفقیت است و از تلاش به سبک خود دست نمی کشد.

>> دانلود فیلم الماس های تراش نخورده Uncut Gems 2019

3.Predestination 2014؛ غیر منتظره در لیست فیلم هایی با پایان شوکه کننده

تقدیر فیلمی پیچیده و عجیب درباره ی سفر در زمان و تقدیر انسانها است که تماشای آن مخاطب را تا مرز جنون می رساند. ژانر فیلم علمی تخیلی است اما برای ساخت آن از جلوه های ویژه ی خاصی استفاده نشده و آنچه مخاطب را متحیر می کند ایده ی خاص و دیالوگ های ناب آن است. تقدیر را بار ها و بارها می توان دید و هر بار آن را تحسین کرد.

Predestination 2014

خلاصه داستان فیلم تقدیر 2014:

مردی در یک عملیات فوق سری مامور می شود در زمان سفر کند و به سال 1975 برگردد تا با پیدا کردن یک تروریست بمب گذار از کشته شدن هزاران نفر در آن تاریخ جلوگیری کند.

2.The Sixth Sense 1999

حس ششم فیلمی در ژانر فراطبیعی و وحشت است. فیلمی که شروع و پایان شوکه کننده ی آن به مخاطب تلنگر می زند. کارگردان فیلم چگونگی مقابله ی انسان با ترس هایش را هدف قرار داده و آن را در قالب یک فیلم ترسناک ارائه کرده است.

فیلم The Sixth Sense 1999

خلاصه داستان فیلم خرجی حس ششم 1999:

کول پسر بچه ای است که ارواح را میبیند و این موضوع بسیار او را می ترساند. مالکوم به عنوان روانشناسش کسی است که قرار است به کول کمک کند.

>> دانلود فیلم حس ششم دوبله فارسی

1.Seven 1995 رتبه نخست در لیست اول فیلم هایی با پایان شوکه کننده

هفت یکی از بهترین و عجیب ترین فیلم های جنایی ساخت شده در سینما است. فیلمی است که از تیتراژ تا پایانش مخاطب را شوکه می کند. فیلم سینمایی سون ساخته دیوید فینچر و یکی از 250 فیلم برتر IMBD با امتیاز 8.6 محسوب می شود. در هفت، شما با یک قاتل سریالی باهوش با انگیزه ای عجیب برای قتل و دو کارآگاه کارکشته رو به رو هستید.

پوستر فیلم سون خارجی

خلاصه داستان فیلم سینمایی سون 1995:

دو قتل عجیب در فاصله زمانی کوتاه رخ می دهد که نشان از وجود یک قاتل سریالی دارد. مورگان فریمن و برد پیت به عنوان کارآگاه مشغول بررسی پرونده برای پیدا کردن قاتل می شوند.

>> دانلود فیلم سینمایی سون Se7n دوبله فارسی

همچنین بخوانید:

معرفی 10 فیلم هیجان انگیز با پایان شوکه کننده

در ادامه این مقاله می خواهیم به بررسی 10 فیلم هیجان انگیز با پایان شوکه کننده بپردازیم. تمام این فیلم ها در ژانر هیجان انگیز ساخته شده و اکثرا ساختاری معمایی را درون خود داشته اند. با ما همراه باشید تا پایان بندی این آثار درخشان سینما را بررسی نماییم.

برای دانلود فیلم هیجان انگیز خارجی به صفحه دسته بندی فیلم های هیجانی مراجعه نمایید؛ هیجان انگیز ترین لحظالت در انتظار شماست!

10. (2000) Memento رتبه دهم 10 فیلم هیجان انگیز با پایان شوکه کننده

فیلم یادگاری به کارگردانی کریستوفر نولان در ژانر هیجانی، معمایی ساخته شده و رتبه دهم 10 فیلم هیجان انگیز با پایان شوکه کننده را از آن خود کرده است. فیلمی که از طریق بازی با زمان در طول 115 دقیقه شما را هیجان زده می کند و در انتها قرار است با پایانی شوکه کننده مواجه شوید..

عکس فیلم یادگاری Memento دوبله فارسی 2001 اثری از کریستوفر نولان

خلاصه داستان فیلم ممنتو 2000 (یادگاری):

لئونارد (گای پیرس) طی حادثه ای حافظه ی کوتاه مدتش را از دست داده و هر روز سعی میکند به کمک خالکوبی های بدن و یادداشت هایش قاتل همسرش را پیدا کرده و انتقام بگیرد…

>> دانلود فیلم Memento 2000

9. فیلم سینمایی The Gift (2015)

هدیه، فیلمی روانشناسانه که در سال 2015 به کارگردانی جوئل اجرتون منتشر شد و با پایانی شوکه کننده در یادها ماند؛ رتیه نهم از 10 فیلم هیجان انگیز با پایان شوکه کننده

هدیه در طول 100 دقیقه کاری می کند تا بیننده فکر کند کل داستان را حدس زده و انتها را می داند اما پایان فیلم است که تصورات مخاطب را بهم می ریزد!

فیلم 2015 The Gift

خلاصه داستان فیلم هدیه 2015:

سایمون و رابین زن و شوهر جوانی هستند که در کنار هم زندگی آرامی دارند. آنها به دلیل سقط جنین رابین تصمیم می گیرند از زندگی شهری فاصله بگیرند و مدتی در آرامش باشند به همین دلیل از شیکاگو به کالیفرنیا اسباب کشی می کنند. رابین و سایمون زندگی آرامی داشتند تا اینکه با گوردو، همکلاسی سابق سایمون برخورد میکنند. گوردو مردی است که در ابتدا آدم بسیار مهربان و خوبی به نظر می رسد اما….

>> دانلود فیلم هدیه The Gift 2015

8. فیلم سینمایی The Guilty (2021)

گناهکار فیلمی جنایی و هیجان انگیز به کارگردانی آنتوآن فوکوآ است که در رده هشتم 10 فیلم هیجان انگیز با پایان شوکه کننده قرار گرفته است. گناهکار فیلمی است با لوکیشن محدود اما پر استرس و هیجان انگیز که قرار است بیننده را با پیچش داستانی سرسام آور مواجه کند.

فیلم The guilty 2021

خلاصه داستان فیلم گناهکار 2021:

جو بیلر افسر پلیسی است که در طول یک روز با تماس های مختلف از سمت مردم که درخواست کمک دارند رو به رو می شود. لا به لای تماس های یک روز، زنی با مرکز تماس می گیرد و سعی می کند به جو بیلر بفهماند توسط مردی دزدیده شده….

>> دانلود فیلم گناهکار The Guilty 2021

7. فیلم سینمایی The game (1997)

بازی، فیلمی ماجراجویانه و اضطراب آور به کارگردانی دیوید فنیچر است. فیلمی که فیلمبازها عاشقش هستند و در رتبه هفتم 10 فیلم هیجان انگیز با پایان شوکه کننده قرار گرفته است.

فیلم the game 1997

خلاصه داستان فیلم بازی 1997:

نیکلاس مردی تنها است که در روز تولدش هدیه ای از سمت برادرش دریافت می کند. هدیه، کارت دعوتی برای شروع یک بازی است. بازی های اضطراب آور و هیجان انگیزی که با زندگی واقعی نیکلاس گره می خورد و او را تا مرز جنون می کشاند…

با تماشای بازی، ترشح ١٢٠ دقیقه آدرنالین به همراه پایانی غیر قابل پیشبینی در انتظار شما خواهد بود.

>> دانلود فیلم بازی The game 1997

6. فیلم سینمایی Arrival (2016)

ورود فیلمی علمی تخیلی به کارگردانی دنی ویلنور با پیچیدگی های هیجان انگیز و سرگرم کننده است و قرار است با پایانی هیجان انگیز شما را غافل گیر کند.

فیلم Arrival 2016

اگر طرفدار فیلم میان ستاره ای بودید، تماشای فیلم اریوال را از دست ندهید؛ برای دانلود فیلم سینمایی خارجی در ژانر های مختلف می توانید از منو اقدام کنید

خلاصه داستان فیلم اریوال 2016 (ورود):

لوئیس زن جوانی است که به عنوان زبان شناسی برجسته در دانشگاه تدریس می کند. با فرود آمدن ١٢ سفینه فضایی در ١٢ نقطه ی مختلف دنیا ترس و وحشت بر دنیا حاکم می شود. لوئیس به عنوان زبان شناس مامور می شود با فضایی ها ارتباط برقرار کند تا بتواند متوجه هدف و خواسته ی آنها شود.

>> دانلود فیلم ورود Arrival 2016

5. The Usual Suspect (1995)؛ کوین اسپیسی در لیست فیلم هایی با پایان شوکه کننده

مظنونین همیشگی فیلمی جنایی به کارگردانی برایان سینگر و بازی بی نظیر کوین اسپیسی است. فیلمنامه ی قوی و بی نقص این فیلم همیشه مورد تحسین قرار گرفته و می گیرد.

عکس فیلم مظنونین همیشگی The Usual Suspects دوبله فارسی

خلاصه داستان فیلم مظنونین همیشگی:

مظنونین همیشگی داستان پنج خلافکاری است به صورت یک باند جنایت های مختلفی انجام می دهند. طراحی این جنایت ها به عهده ی شخص مرموز و ناشناخته و خطرناکی به نام کاریز شوزه است…

>> دانلود فیلم مظنونین همیشگی The Usual Suspect (1995)

4. فیلم سینمایی Shutter Island (2010)

جزیره ی شاتر یا شاتر آیلند به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با پایانی شوکه کننده و قابل تامل در انتظار شما است. یکی از شاخص ترین آثار کارگردان بزرگ سینمای هالیوود که هرگز تکراری نمی شود و هنوز داستانی مانند آن در سینمای جهان روایت نشده است. شاتر آیلند یکی از بهترین فیلم هایی با پایان شوکه کننده در میان تمام آثار تاریخ است که شما را حیرت زده می کند.

عکس فیلم Shutter Island - عکس فیلم Shutter Island جزیره شاتر دوبله فارسی

خلاصه داستان فیلم شاتر آیلند 2010:

تدی و همکارش دو مارشال آمریکایی هستند که مامور می شوند به تیمارستان بیمارهای خطرناک در جزیره ی شاتر بروند تا فرار یک بیمار خطرناک از تیمارستان را بررسی کنند…

>> دانلود فیلم Shutter Island (2010)

3. فیلم سینمایی The Other (2001)

دیگران، فیلم ترسناک آمریکایی به کارگردانی آلخاندرو آمنابار است که با گذشت این همه سال هنوز هم می تواند بیننده ی خود را شگفت زده کند و بترساند. نیکول کیدمن ستاره هالیوود به عنوان نقش اول فیلم دیگران به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم The Others 2001

خلاصه داستان فیلم دیگران 2001:

گریس زنی است که همسرش را در جنگ جهانی دوم از دست داده و به همراه دو فرزندش در خانه ای بزرگ زندگی می کند. اتفاقاتی رخ می دهد و افراد خانه متوجه می شوند در این خانه تنها نیستند…

با دیدن دیگران علاوه بر اینکه غافل گیر می شوید به فکر فرو خواهید رفت!

>> دانلود فیلم دیگران The Others 2001

2. فیلم سینمایی OldBoy (2003)

Old boy فیلمی است کره ای در ژانر هیجانی، اکشن با موضوع انتقام که به کارگردانی چان ووک تولید شده است و در رتبه دوم از 10 فیلم هیجان انگیز با پایان شوکه کننده قرار می گیرد.

نکته: فیلم شروعی مهیج و پایانی میخکوب کننده داشته و عین حال پایانی شگفت انگیز را برای بیننده رقم می زند!

عکس فیلم اولدبوی

خلاصه داستان فیلم اولدبوی 2003 (پسر پیر):

مردی به نام اوته سا در روز تولد دخترش دزدیده می شود و به مدت ١۵ سال در یک اتاق زندانی می شود بدون اینکه دلیلش را بداند…

>> دانلود فیلم کره ای OldBoy (2003)

1.رتبه نخست 10 فیلم هیجان انگیز با پایان شوکه کننده The Mist (2007)

مه فیلمی است علمی، تخیلی به کارگردانی فرانک دارابونت ( کارگردان رستگاری در شاوشنک و مسیر سبز) که قرار است حسابی شما را سرگرم کند، بترساند و غافل گیر کند!

The Mist (2007)

خلاصه داستان فیلم مه 2007:

داستان بهترین گزینه در ژانر هیجان انگیز از لیست فیلم هایی با پایان شوکه کننده اینطور روایت می شود که: طوفان عظیمی در شهر مین رخ می دهد و همه ی وسایل الکتریکی و ارتباطی در این شهر از کار می افتد اما فاجعه ی بزرگتر زمانی رخ می دهد که فردای طوفان مه غلیظی تمام شهر را فرا می گیرد. این مه در خود چیزی دارد که انسان ها را مرده می خواهد و مردم حبس شده در فروشگاه برای بقا باید با آن بجنگند…

>> دانلود فیلم مه The Mist 2007