ایرانیان دانلود
John Wick Chapter 4 جان ویک چهار

واکنش ها به فیلم جان ویک ۴ در توییتر

فیلم جان ویک چهار در تاریخ 24 مارس 2023 به روی پرده رفت و با استقبال گسترده مخاطبان همراه شد، در این مطلب قصد داریم واکنش ها به فیلم جان ویک ۴ را در توییتر بررسی نماییم؛ John Wick in Twitter

در چهارمین فیلم از این فرنچایز با بازی «کیانو ریوز»، جان ویک با High Table روبرو می‌شود، اما در طول مسیر خود با دشمنان جدیدی ملاقات می‌کند. در این فیلم آمریکایی، کیانو ریوز باید با دشمنان بسیار قدرتمندی از جمله یکی از اعضای سازمان های‌تیبل به نام مارکوس با بازی بیل اسکاشگورد مبارزه کند و این در حالی است که آدمکش‌های فراوانی در سراسر جهان به دنبال کشتن جان ویک هستند.

این اثر هیجان انگیز را اینجا ببینید: دانلود فیلم John Wick: Chapter 4 2023

John Wick Chapter 4 جان ویک چهار

شروع بازخوردهای مخاطبین نسبت به John Wick: Chapter 4 2023

اولین واکنش های تماشاگران نسبت به فیلم John Wick: Chapter 4 در پیام رسان توییتر (Twitter) منتشر شد و بیننده‌ هایی که در اکران فیلم «جان ویک ۴» حضور داشتند، واکنش‌ های بسیار خوب و مهیجی نسبت به این اثر منتشر کردند که حتی یک نقد منفی یا متوسط هم در بینشان دیده نمی شود و نه تنها این فیلم را بزرگترین و بهترین اثر در این فرنچایز توصیف کرده‌ اند، بلکه حتی بسیاری از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن تاریخ یاد کرده اند.

در ادامه به بررسی تعدادی از این واکنش ها در توییتر خواهیم پرداخت؛ با ما در سایت دانلود فیلم و سریال ایرانیان همراه باشید…

 

John Wick Chapter 4 جان ویک چهار

بهترین اکشن تمام دوران؟!

جان ویک 4 نه تنها بهترین فیلم جان ویک است، بلکه یکی از بهترین فیلم های اکشن تمام دوران است. زمان 3 ساعته پر از سکانس های خلاقانه، در مقیاس بزرگ و هیجان انگیز است که از ابتدا تا انتها شما را به وجد می آورد.

من واقعاً در تمام مدت ترسیده بودم …

جدیدترین و بهترین آثار اکشن سینمای جهان را در صفحه دانلود فیلم اکشن خارجی دنبال کنید

John Wick Chapter 4 جان ویک چهار

اکشنی دیوانه کننده!

جان ویک 4 باید یکی از دیوانه کننده ترین فیلم های اکشنی باشد که دیده ام. صحنه های اکشن دیوانه‌ کننده و فیلم‌برداری و همچنین بازیگران شگفت‌ انگیز این فیلم را به پایانی زیبا و مناسب برای فرنچایز جان ویک تبدیل می‌کند.

John Wick Chapter 4 جان ویک چهار

این جنایتکاران واقعی به نظر می رسند!

همه جنایتکارانی که در John Wick 4 خواهید دید، جنایتکاران واقعی و مافیای واقعی هستند که با پول هنگفتی استخدام شده اند تا واقع گرایی زیادی به فیلم اضافه کنند.

منتقدان این قسمت (جان ویک 4) را خونین ترین فیلم 10 سال اخیر ارزیابی کردند.

John Wick Chapter 4 جان ویک چهار

John Wick Chapter 4 در روز افتتاحیه جمعه با 29.4 میلیون دلار فروش، بمب گیشه بود و انتظار می رود به رکورد 70-80 میلیون دلار در افتتاحیه برسد.

John Wick Chapter 4 جان ویک چهار

بهترین قسمت جان ویک

هر چهار فیلم John Wick در سایت راتن تومیتوز RottenTomatoes‏ دارای بهترین امتیاز هستند و قسمت 4 در حال حاضر بالاترین فیلم از کل مجموعه است.

فقط داره بهتر میشه

  • جان ویک 86٪
  • جان ویک 2 89٪
  • جان ویک 3 89٪
  • جان ویک 4 95٪

John Wick Chapter 4 جان ویک چهار

بدون اغراق: John Wick 4 یکی از بهترین فیلم های اکشن ساخته شده است. آخرین دقایق این فیلم باشکوه و فوق العاده؛ شاهکاری است که باید دید.

شما می توانید جدیدترین آثار روز سینمای جهان را در صفحه دانلود فیلم خارجی دنبال کنید؛ هر روز با بهترین و جدیدترین فیلم ها با ما همراه باشید.

John Wick Chapter 4 جان ویک چهار

جان ویک 4 John Wick 2023 در حال ساخت رکوردهای جدیدی برای این فرنچایز است، از جمله:

  • بالاترین امتیاز سینمااسکور (CinemaScore)
  • بالاترین امتیاز راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes)
  • ‏بالاترین میزان باکس آفیس در روز افتتاحیه

John Wick Chapter 4 جان ویک چهار

واکنش ها به فیلم جان ویک 4 کمی اغراق آمیز هم بوده، مانند این توییت: این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن تاریخ ثبت خواهد شد.

آن را در بهترین صفحه ممکن تماشا کنید.

John Wick Chapter 4 جان ویک چهار

منتقدین جان ویک 4 هم راضی هستند

علاوه بر واکنش ها به فیلم جان ویک 4 توسط تماشاگران؛ این فیلم نقدهای مثبتی را نیز از منتقدان دریافت کرد و اکثر منتقدان، نظرات مثبتی درباره هنرنمایی فوق‌ العاده و بسیار جذاب بازیگران خصوصا کیانو ریوز، صحنه‌ های اکشن، فیلمنامه و سبک کارگردانی داشتند.

همچنین با توجه به نمرات فیلم John Wick 4 و رکوردی که در افتتاحیه باکس آفیس به دست آورد؛ می‌توان نتیجه گرفت این عنوان سینمایی پرشده از سکانس‌ های اکشن و اتفاقات دیوانه‌ واری که باعث شده تا این فرنچایز را یک پله ارتقا دهد و این مجموعه را همچنان در اوج نگه دارد.

اگر شما هم از علاقه مندان سری فیلم های جان ویک هستید به شما پیشنهاد میکنیم تماشای چهارمین قسمت از این مجموعه را از دست ندهید؛ قسمت های قبلی این فرنچایز را می توانید از لینک های زیر دریافت کنید.

مجلبه فیلم و سریال ایرانیان